Keelpijn!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • weekndgirl
    Retired
    • Dec 2011
    • 2

    #1

    Keelpijn!

    Korting op 420shop
    Van de aantal keren dat ik wiet heb gerookt kreeg ik bij 85% vd gevallen keelpijn..
    Maar echt zo'n ontembare keelpijn, wat doe ik fout?
    Want in sommige gevallen had ik wel een droge bek maar lang niet altijd, en ik kan er echt totaaaal niet van genieten als ik niet eens normaal kan praten (ja zo erg)

    Tips? Ervaringen?
    Last edited by Jointjedraaien; 26 October 2017, 14:30.
  • mister frank
    Retired
    • Nov 2009
    • 785

    #2
    Re: Keelpijn!

    gewoon water drinken zou ik zeggen
    had er vroeger ook wel eens last van
    maar volgens mij ligt het eerder aan je soort wiet, dus probeer gewoon is iets anders?

    groetjes

    Comment

    • DailyLama
      Retired
      • May 2011
      • 10

      #3
      Re: Keelpijn!

      idd, soort wiet en mss eens puur proberen met korte trekjes

      Comment

      • belladonna
        Guru of all Growers
        Lucky Member
        • Aug 2008
        • 10674

        #4
        Re: Keelpijn!

        Langs de dokter gaan je zou wel is een keel infectie kunnen hebben en dan kan cannabis rook prikken
        God was never on your side..

        Comment

        • Apelthorn420
          Elite Stoner
          • Dec 2011
          • 128

          #5
          Re: Keelpijn!

          kan ook aan de kwaliteit van je wiet liggen, is niet normaal dat je zo een pijn hebt, misschien hebben ze er wel iets bijgedaan om het zwaarder te maken.

          Comment

          • Ventje
            Senior Grower
            MemberLucky Member
            • Mar 2010
            • 960

            #6
            Re: Keelpijn!

            Het TL-glas uit je shopweed schudde wil nog wel eens helpen

            Ajo
            Ventje
            Living in Second live for real

            Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

            Comment

            • Icefire
              Advanced Stoner
              • Mar 2011
              • 66

              #7
              Re: Keelpijn!

              Er zit TL-glas in shopweed? Dat heb ik nog nooit gehoord.
              Last edited by ceBep; 30 December 2011, 11:30. Reden: quote bovenstaand bericht verwijderd

              Comment

              • fl13r3flu1t3r
                Banned
                • Aug 2010
                • 3100

                #8
                Re: Keelpijn!

                Wat er allemaal in shopweed zit durf ik niet te zeggen maar blow heel veel en de hartkloppingen en hoestbuien zijn toch echt shopweed eigen..
                Test anders een ander nummertje op de kaart, kwaliteit is belangrijk maar geld is de hoofdmoot voor de shop..

                Comment

                • QnQ
                  Godlike Grower
                  Lucky Member
                  • Sep 2010
                  • 26093

                  #9
                  Re: Keelpijn!

                  Zelf kweken.
                  Dan zit er ook geen rommel zoals glas, 7-up, metaal, zand, verdelgingsmiddel of voeding in je wiet.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment

                  • ceBep
                    Retired
                    • Jun 2009
                    • 4745

                    #10
                    Re: Keelpijn!

                    Inderdaad, probeer eens een homemade wietje.

                    Comment

                    • moreweed
                      Exquisite Grower
                      MemberLucky Member
                      • Dec 2009
                      • 5939

                      #11
                      Re: Keelpijn!

                      rook je uberhaupt wel eigenlijk of alleen als je ook wiet rookt ? 'n jointje wordt weleens vergeleken met 6-7sigaretten tegelijkertijd dus als je normaal al niet rookt kan dat een aardige aanslag zijn op je strotje

                      Daarnaast zou ik ook vooral kijken naar hoe je precies rookt (en zoals de mensen hierboven al opmerkten : wat je precies rookt). De manier van draaien bijvoorbeeld kan al een heleboel schelen. Of wat je bij je wiet stopt in dat sticky, of of je als een wezenloze loopt te stofzuigeren aan zo'n ding. De wiet is absoluut een factor, maar zeker niet de enige factor in dit spelletje
                      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                      Comment

                      • HashiZall
                        T.H.C. Master
                        MemberLucky Member
                        • Sep 2010
                        • 548

                        #12
                        Re: Keelpijn!

                        Probeer eens een waterpijp! misschien helpt dat tegen de keelpijn!
                        Het water in de waterpijp koelt de rook misschien een beetje en dan kan je er misschien wat meer van genieten!

                        Je kan eventueel het water in de waterpijp vervangen door wodka of een lekker likeurtje! is wel tof als afwisseling, weet wel niet ofdat dit beter is voor je keel

                        Grtz!
                        Spliff Seeds Contest (indoor) ===> ...ThinKing Green...met Bubblegun van Spliffseeds ! (1st)
                        A friend with Weed is a friend Indeed

                        Comment

                        • fl13r3flu1t3r
                          Banned
                          • Aug 2010
                          • 3100

                          #13
                          Re: Keelpijn!

                          Dat ben ik niet helemaal met je eens.
                          Ik vindt een jointje wel degelijk zachter dan bijv een marlboro terwijl er bij jointje nog wiet bij zit...
                          Als er iemand naast me een peuk rookt slaat dat op m'n keel, jointje niet..
                          Raar maar waar.

                          Comment

                          • moreweed
                            Exquisite Grower
                            MemberLucky Member
                            • Dec 2009
                            • 5939

                            #14
                            Re: Keelpijn!

                            oke, maar de vergelijking ging niet zozeer over "het gevoel"van de pijnlijke keel, maar meer over wat er volgens een erg ruwe schatting aan stofjes uit een jointje gezogen worden ipv sigaretten. Ik weet het, zoiets oet eigenlijk helemaal onderbouwd worden met leuke links, prachtige plaatjes van paffende panterveldragende dames, en onderzoeksstukken die meestal niet eens te analyseren zijn (nadat ze dus gepubliceerd zijn). Ik laat het er aar even bij dus -kuch-hoest-
                            Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                            Comment

                            • fl13r3flu1t3r
                              Banned
                              • Aug 2010
                              • 3100

                              #15
                              Re: Keelpijn!

                              Whehehe
                              Geloof geen reet van die onderzoeken.. Allemaal anti propaganda.
                              Mischien dat t over shopweed op z'n plek is, maar ben er heilig overtuigt dat een goed gekweekt wietje van al het rookbare nog het minst schadelijk is.. Combineren met American spirit oranje is op puur na de minst schadelijke van de kwaden volgens mij..

                              Als je te natte wiet rookt heb je een onvolledige verbranding en dat slaat ook op je strot.. Goed burnen is importante..

                              Comment

                              Bezig...