Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vaag gevoel 2 dagen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vaag gevoel 2 dagen

    Korting op 420shop
    Beste jointjedraaien.nl,

    Ik heb net een account aangemaakt maar ik heb een dringende vraag, weet niet of ik het in het goeie categorie heb
    gezet maar ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen.

    Ik heb namelijk afgelopen vrijdag avond (2 dagen geleden) redelijk wat geblowt en nu heb ik last van de volgende symptonen
    die al 2 dagen lang duren:

    - Het lijkt dat als ik iets voel, of iets eet, het gevoel lijkt vertraagt.
    - Intense dromen

    Het is heel lastig uit te leggen wat ik precies voel, maar het is wel heel irritant, ik kan verder gewoon alles prima, autorijden gaat ook
    prima en ik kan ook gewoon conversaties voeren en normaal denken.

    Ik heb dit al 1 maal voorheen gehad, ook toen ik redelijk wat had geblowt maar toen duurde het 1 dag en was het over.

    Ik moet er wel bij vertellen, dat als ik normaal blow dat ik niet echt stoned wordt, dus mijn theorie was; ik kan tegen blowen,
    tot een bepaald niveau en dan krijg ik zo'n klap.

    Weet iemand hier iets meer over? En is het normaal dat dit nu al 3 dagen duurt?

    Groeten en alvast bedankt

    #2
    Re: Vaag gevoel 2 dagen

    dus je droomt intens en je ervaring van gevoel lijkt vertraagt. Het komt allemaal wat later binnen zeg maar... de wietvariant van een kater

    Ik ken het niet persoonlijk, en kan het ook niet helemaal plaatsen zonder serieus de zweefhoek te meen raadplegen... Wel apart dat het langer aanhoudt!

    Misschien eens een lekker stuk wandelen, de frisse lucht in in elk geval. Weet zeker dat je er dan morgen geen last meer van hebt.
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #3
      Re: Vaag gevoel 2 dagen

      Ok igg heel erg bedankt man! Het gene wat mij dus druk maakt is dat het al 3 dagen duurt en niet minder lijkt te worden,
      en ik ga vrijdag op vakantie dus wil het wel effe over hebben haha, igg bedankt voor je reactie ik ga zoiezo wandelen!

      Comment


        #4
        Re: Vaag gevoel 2 dagen

        Ik had dat wel eens toen ik nog niet zo lang blowde, gaat wel over.

        Ik denk dat het te maken heeft met een gebrek aan gewenning, de THC die zich nog in je lichaam bevind laat je wat sloom voelen.

        Je kunt proberen je metabolisme wat te versnellen door beweging en makkelijk verteerbaar voedsel als je er versnelt van af wil.

        Comment


          #5
          Re: Vaag gevoel 2 dagen

          Ik zou d'r gewoon nog 1 opsteken
          Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
          Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

          Comment


            #6
            Re: Vaag gevoel 2 dagen

            haha ja idd beste methode man , of gewoon afblijven zou ik zeggen
            One Smoke a Day , Keeps the Doctor Away

            Comment


              #7
              Re: Vaag gevoel 2 dagen

              Heb t wel vaker na een trip, met wiet niet maar ik vind t wel vet
              Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

              Comment


                #8
                Re: Vaag gevoel 2 dagen

                Ik ken iemand in mijn directe omgevingen die heeft last van psychoses. Als hij blowt dan wordt dat versterkt en heeft hij de dagen erna een echte "wietkater". Dus ik zou voorzichtig zijn hiermee. Wellicht is het gewoon niets voor jou.

                Gr. JFF
                Vlieg niet harder dan je beschermengel doet!!!

                Comment


                  #9
                  Re: Vaag gevoel 2 dagen

                  gewoon mee kappen je lichaam en geest geeft aan dat je te ver ben gegaan.zorg dat je minimaal 8 uur slaapt .je heb gewoon pech dat je niet zo goed tegen shopwiet ken,gewoon kappen en van de zomer een buiten wietje zien te scoren

                  Comment


                    #10
                    Re: Vaag gevoel 2 dagen

                    Allemaal bedankt voor jullie reacties, het is nu Maandag en het is nog niet over, het lijkt niet eens verminderd te zijn, is het verstandig om een huisarts in te lichten of zal ik het nog een paar dagen afwachten?

                    Comment


                      #11
                      Re: Vaag gevoel 2 dagen

                      goed idee,zou mooi zijn als je slaappillen kreeg.een keer goed slapen,en je voelt je al weer beter.succes ermee.

                      Comment


                        #12
                        Re: Vaag gevoel 2 dagen

                        Gaat na een tijdje weer over, zelf ook gehad soort kater van Wiet. Zelf heb ik het 5 dagen gehad, eventjes niet blowen anders duurt het langer.

                        Comment


                          #13

                          Comment


                            #14
                            Re: Vaag gevoel 2 dagen

                            Oorspronkelijk geplaatst door poepzak200 View Post
                            Heb t wel vaker na een trip, met wiet niet maar ik vind t wel vet
                            Wat voor trips zijn dat dan
                            Ik ben een Weed-O-Holic, noem me Weedovic.
                            Je denk wattun mafkees maar 't boeit me niets

                            Comment


                              #15
                              Re: Vaag gevoel 2 dagen

                              Goed eten en drinken veel sinaasappel sap en wanneer jij je nog niet goed voel raad ik je toch aan om even langs je huisarts te gaan
                              Zeker als je een gevoel hebt wat niet fijn is

                              groetjes bella
                              God was never on your side..

                              Comment

                              Bezig...
                              X