Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vaag gevoel 2 dagen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Vaag gevoel 2 dagen

    Een paar opties:
    1. Klinkt als een stel ontstelde aminereceptoren of aanmaak/reuptake daarvan, ik kan je een hele uitleg geven over hoe het werkt maar daar schiet je niets mee op.. Even rustig aan doen, goed blijven drinken (geen alcohol), bij voorbaat sportdrank zonder caffeine/taurine/gaurine (isosport ofzo) en niet meer blowen de komende tijd. Veel bewegen kan heel veel schelen, je lichaam gaat harder werken en gooit meer afval naar buiten. Als je angstaanvallen krijgt; bellen naar de huisarts! Een wietkatertje duurt vaak maar een dag, als je langer last hebt van iets..
    2. Kan het ook een griepje zijn, pfeiffer, of iets anders waardoor je je futloos voelt. Ik heb dezelfde symptomen die je hier beschrijft bij het gebruik van paracetamol. Heb je niets anders gebruikt?

    Wat ik zeker weet:

    (Kijk het nog even aan en) als het zo blijft dan zou ik toch even naar de dokter gaan voor een check up, misschien bloed prikken om te checken of het niets anders is. Je hersenen zijn bij regelmatig blowen vaak sneller hersteld en je gaf aan dat je dat al weleens doet.. Maar de angst dat je iets hebt, zorgt vaak ook voor de helft van het gevoel. Ga lekker met vrienden wat doen, sporten werkt heel goed en als het gevoel aanhoudt.. niet aarzelen om actie te ondernemen. Dit gevoel wat je, al meerdere dagen hebt, valt niet onder de noemer 'hoort er gewoon bij' maar hoeft niet persee aan het blowen te liggen. Als het wel zo is (en ik hoop van niet!) dan is het misschien verstandig om nooit meer te doen.


    Wat ik ook zeker weet:
    De dokter meet, en meten is weten. Die man of vrouw kan jou beter vertellen wat er aan de hand is dan wij!
    Liever een dokter die een verkeerd beeld van je heeft, dan dat jij met de problemen zit! En een keer te vaak daarheen kan nooit kwaad. Better safe than sorry.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #17
      Re: Vaag gevoel 2 dagen

      Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
      Better safe than sorry.
      Ik kan Lips aanbevelen, eventueel met explosieven aan je voordeur en een rete-agressieve chihuahua
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

      Comment


        #18
        Re: Vaag gevoel 2 dagen

        Hehehe ik moest even googlen naar die Lips! Maar klinkt safe zo! Alhoewel.. explosieven aan de voordeur?
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #19
          Re: Vaag gevoel 2 dagen

          ja man, keileuke binnenkomer
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

          Comment


            #20
            Re: Vaag gevoel 2 dagen

            Oke ik ben gisteren naar de huisarts geweest kon het gevoel nog niet goed omschrijven wat ik nu wel kan. Ze heeft
            me niks voor geschreven of iets, gewoon veel rusten en dan zou het van zelf over moeten gaan,
            probleem is dat ik vrijdag op vakantie ga, en wil dat het dan over is Maar goed hier de nieuwe omschrijving:

            - Ik droom super realistisch
            - Ik kan alles, denken, autorijden etc. maar het lijkt net of ik droom
            - Het verschil tussen dromen en realiteit lijkt er niet te zijn

            Verder slaap ik slecht.

            Wat ik raar vind, is dat: normaal als ik blow, het slaat totaal niet bij me aan, het lijkt net
            of ik er tegen kan alleen de eerste 2 hijsen voel ik daarna is het niets meer lijkt het,
            maar als de grens is overschreden gebeurd er zoiets is dit mogelijk?

            Comment


              #21
              Re: Vaag gevoel 2 dagen

              zou me niet zoveel meer met blowen bezig houden.teruggaan naar de huisarts en slaappillen regelen.nog een paar nachten slecht slapen ,en veel alcohol gebruiken<ga je vanzelf doen om een keer goed te slapen>en je zal zonder opname niet meer herstellen.ouderen mensen rusten uit op vakantie,jongere gaan de beest uit hangen.gaat zeker fout aflopen.zelf zonder alcohol gebruik zullen de nieuwe prikkels van de vreemde omgeving,er voor zorgen dat je nog slechter gaat slapen.doe dit je reisgezelschap niet aan.nog effe zo doorgaan,en je zit voor de rest van je leven met een probleem.

              Comment


                #22
                Re: Vaag gevoel 2 dagen

                Oorspronkelijk geplaatst door Mikemoogo View Post
                Oke ik ben gisteren naar de huisarts geweest kon het gevoel nog niet goed omschrijven wat ik nu wel kan.
                Ze heeft me niks voor geschreven of iets, gewoon veel rusten en dan zou het van zelf over moeten gaan,
                probleem is dat ik vrijdag op vakantie ga, en wil dat het dan over is Maar goed hier de nieuwe omschrijving:

                - Ik droom super realistisch Dat geeft toch niks verschil is alleen nu dat je nu je droom herinnert en waarschijnlijk hiervoor niet
                - Ik kan alles, denken, autorijden etc. maar het lijkt net of ik droom Jij denkt alleen dat je droom , zou het ook kunnen dat je je nu voor eerst een beetje ontspannen bent. En wat vind jij als of ik in een droom zit ? wat is het verschil met wakker zijn?
                - Het verschil tussen dromen en realiteit lijkt er niet te zijn.Wat voor verschil wil je dan hebben soms zijn dromen levens echt

                Verder slaap ik slecht.Waarschijnlijk om dat je op vakantie gaat en je druk maakt om niks eigenlijk. Als je was blijven hangen in die joint had je huis dokter
                het wel gemerkt
                .

                Wat ik raar vind, is dat: normaal als ik blow, het slaat totaal niet bij me aan, het lijkt net
                of ik er tegen kan alleen de eerste 2 hijsen voel ik daarna is het niets meer lijkt het,
                maar als de grens is overschreden gebeurd er zoiets is dit mogelijk?
                De eerste paar hijsen voel je duidelijk binnen komen dat heb ik ook en daarna
                komt het wel binnen alleen je zit dan al in het gevoel dus ervaar je het anders.

                Het gevoel wat je jij heb als je blow klinkt als een ontspannen gevoel lekker rustig in je hooft relaxt.

                Als ik jou was zou ik niet meer blowen je maakt paniek en dat is nooit goed als je blow
                Geniet van het gevoel en ga lekker op vakantie na zoveel dagen zit het niet meer in je lichaam dus maak je niet druk.
                God was never on your side..

                Comment


                  #23
                  Re: Vaag gevoel 2 dagen

                  Ik weet niet hoeveel je gerookt hebt, maar je kan nog best vaag zijn de dag nadat je geblowt hebt.. Het lijken mij meer de 'symptomen' van iemand die aardig wat gerookt heeft. Dat het bij jou wat langer duurde ligt misschien aan de wietsoort?

                  Comment


                    #24

                    Comment


                      #25
                      afraadmocht het mis gaan. Als het goed gaat, zal hij er (denk ik) weinig mee doen. Als je medicijnen slikt als antidepressiva of angstonderdrukkers dan gewoon NIET doen.

                      Wij hier zijn geen medisch adviseurs, hoewel ik het ooit hoop te worden. We hebben dus eigenlijk geen enkel recht van spreken, en weten ook niet wat het beste voor je is. Wat hierboven staat is een advies gebaseerd op kennis en ervaring, maar het kan nog fouter zijn dan behaarde oude mannen in speedo's die aan danspalen hangen. Je weet zelf wat het beste voor je is, en je psychiater ook.
                      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                      Comment

                      Bezig...
                      X