wij deden het weleens met pasoa dat word t lekker zoet en ook nog raar in je hoofd, is wel een keer het proberen waard
mijn eigen gemaakte waterpijp
Collapse
X
-
-
Nogal zonde, THC wordt goed door elke alcohol geabsorbeerd waardoor je dus wiet verprutst. Het is wel lekker om van die euroshopper ijslollies (die goedkope troep) er in te doen, koelt lekker goet een geeft een zachte en zoete smaak mee.Comment
-
Ik deed dat vroeger ook wel eens zo een petfles-bong. Totdat mijn vriendelijke doctor er op wees dat de warme rook uit de joint, het plastic laat verdampen. diezelfde dampen veroorzaken astma.
dat was ook de laatste keer voor mij. ik adviseer je om hetzelfde te doen.De Verenigde Nederlanden, parel van het noorden
Belgium and The Netherlands stood as one...
Mother Europe born from your womb
Mother Europe on Your soil shall be my tombComment
-
Ik heb het ng maar twee keer gebruikt, dus wees niet ongerust. Ik wacht eigenlijk gewoon op de kans om een goede te kopen en in die tijd maak ik er eentje.Ik deed dat vroeger ook wel eens zo een petfles-bong. Totdat mijn vriendelijke doctor er op wees dat de warme rook uit de joint, het plastic laat verdampen. diezelfde dampen veroorzaken astma.
dat was ook de laatste keer voor mij. ik adviseer je om hetzelfde te doen.
grtzComment
-
een tip bij het kopen voor bong's is zorg dat het materiaal ofwel uit glas ofwel uit staal is gemaakt. Geen hout dat is echt mega goor qua smaak.De Verenigde Nederlanden, parel van het noorden
Belgium and The Netherlands stood as one...
Mother Europe born from your womb
Mother Europe on Your soil shall be my tombComment
-
Re: mijn eigen gemaakte waterpijp
bijna dezelfde
maar aangezien er in het begin een gaatje in zat heb ik met silicone rond het buisje gegaan.
Het begint na een tijd te stinken maar dat neem ik er graag bij. En de adviezen van dokters? Die sla ik altijd af, ik ga er al lang niet meer naartoeLast edited by Jah Selah; 15 December 2009, 19:24.as it was in the beginning,
so shall it be in the end
-BM-Comment
-
Re: mijn eigen gemaakte waterpijp
altijd als ik een waterpijp van een flesje maak word de lucht die uit het flesje komt na 3 hijsjes vaak al rioolgeurig, als je begrijpt wat ik bedoel
ik doe meestal vrij weinig tabak in mijn jointjes, dus ik denk niet dat het daar aan ligt. iemand een idee wat ik fout doe?
"Zal ik dan nog maar een joint draaien?"Comment
-
Re: mijn eigen gemaakte waterpijp
kan je niet van een wijnfles een bong maken? of van een glazen fles met brede dop (zo een fles waar ze pasta-saus in doen) alles maak je dan waterdicht met silicone of zo een rubber ringetje (grommet?)ik ben maar nog het begin...
Comment
-
Re: mijn eigen gemaakte waterpijp
zo iets ja maar dan heb ik alleen geen maatcilinder... natuurlijk kan het ook gewoon wat anders zijn
ik ben maar nog het begin...
Comment
-
Re: mijn eigen gemaakte waterpijp
CIMG1052.jpgCIMG1048.jpgCIMG8596.jpg
Idd, kan natuurlijk ook een fles vaas erlemeyer of ander glaswerk zijn.Comment
-
-
Re: mijn eigen gemaakte waterpijp
In wanhopige tijden, gebruik ik mijn appelpijpje..
Doet het ook wel
Ik ben nooit sarcastisch..Comment
-
Re: mijn eigen gemaakte waterpijp
Oke is goed,
ik heb op school een notenkraker gemaakt,
maar pas op, dit ga ik omtoveren tot een bong!
Binnekort post ik topic, ik heb hem op school net ingeleverd
Het ziet er zo uit:
Paddenstoelen vorm,
Groot gat aan onderkant,
zijkant een gaatje.
Ach man, Jullie zien wel!
Materiaal: Kunststof (ORANJE)Comment



heeft gemaakt, post gerust eens je foto's, ik zou graag eens jullie resultaat zien.
Comment