mijn eigen gemaakte waterpijp

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • hashieblow
    Senior Stoner
    Member
    • Sep 2008
    • 44

    #16
    wij deden het weleens met pasoa dat word t lekker zoet en ook nog raar in je hoofd, is wel een keer het proberen waard

    Comment

    • Zeemlapje
      Retired
      • Oct 2008
      • 165

      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door hashieblow
      wij deden het weleens met pasoa dat word t lekker zoet en ook nog raar in je hoofd, is wel een keer het proberen waard
      Nogal zonde, THC wordt goed door elke alcohol geabsorbeerd waardoor je dus wiet verprutst. Het is wel lekker om van die euroshopper ijslollies (die goedkope troep) er in te doen, koelt lekker goet een geeft een zachte en zoete smaak mee.

      Comment

      • Larz89
        Senior Stoner
        Member
        • Jan 2009
        • 28

        #18
        Ik deed dat vroeger ook wel eens zo een petfles-bong. Totdat mijn vriendelijke doctor er op wees dat de warme rook uit de joint, het plastic laat verdampen. diezelfde dampen veroorzaken astma.

        dat was ook de laatste keer voor mij. ik adviseer je om hetzelfde te doen.
        De Verenigde Nederlanden, parel van het noorden
        Belgium and The Netherlands stood as one...

        Mother Europe born from your womb
        Mother Europe on Your soil shall be my tomb

        Comment

        • MR GROEN
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Sep 2008
          • 251

          #19
          ik had een bong gemaakt van een koker waar een fles drank inzat da ding is niet normaal ...

          Kzal foto trekken als ik em ng trg vind ^^

          Comment

          • weedlover
            Banned
            • May 2008
            • 975

            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door Larz89
            Ik deed dat vroeger ook wel eens zo een petfles-bong. Totdat mijn vriendelijke doctor er op wees dat de warme rook uit de joint, het plastic laat verdampen. diezelfde dampen veroorzaken astma.

            dat was ook de laatste keer voor mij. ik adviseer je om hetzelfde te doen.
            Ik heb het ng maar twee keer gebruikt, dus wees niet ongerust. Ik wacht eigenlijk gewoon op de kans om een goede te kopen en in die tijd maak ik er eentje.

            grtz

            Comment

            • Larz89
              Senior Stoner
              Member
              • Jan 2009
              • 28

              #21
              een tip bij het kopen voor bong's is zorg dat het materiaal ofwel uit glas ofwel uit staal is gemaakt. Geen hout dat is echt mega goor qua smaak.
              De Verenigde Nederlanden, parel van het noorden
              Belgium and The Netherlands stood as one...

              Mother Europe born from your womb
              Mother Europe on Your soil shall be my tomb

              Comment

              • Jah Selah
                Wicked Stoner
                MemberLucky Member
                • Sep 2009
                • 226

                #22
                Re: mijn eigen gemaakte waterpijp

                bijna dezelfde
                maar aangezien er in het begin een gaatje in zat heb ik met silicone rond het buisje gegaan.
                Het begint na een tijd te stinken maar dat neem ik er graag bij. En de adviezen van dokters? Die sla ik altijd af, ik ga er al lang niet meer naartoe
                Last edited by Jah Selah; 15 December 2009, 19:24.
                as it was in the beginning,
                so shall it be in the end
                -BM-

                Comment

                • radicalsmoker
                  Stoner
                  Member
                  • Oct 2010
                  • 23

                  #23
                  Re: mijn eigen gemaakte waterpijp

                  altijd als ik een waterpijp van een flesje maak word de lucht die uit het flesje komt na 3 hijsjes vaak al rioolgeurig, als je begrijpt wat ik bedoel ik doe meestal vrij weinig tabak in mijn jointjes, dus ik denk niet dat het daar aan ligt. iemand een idee wat ik fout doe?
                  "Zal ik dan nog maar een joint draaien?"

                  Comment

                  • Joosie1234
                    Wicked Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Jul 2010
                    • 216

                    #24
                    Re: mijn eigen gemaakte waterpijp

                    kan je niet van een wijnfles een bong maken? of van een glazen fles met brede dop (zo een fles waar ze pasta-saus in doen) alles maak je dan waterdicht met silicone of zo een rubber ringetje (grommet?)
                    ik ben maar nog het begin...

                    Comment

                    • monty
                      Banned
                      • May 2009
                      • 11215

                      #25
                      Re: mijn eigen gemaakte waterpijp

                      Gaat zeker een dremel met diamantkopje om het gat te maken downstem erin en bubbelen maar.

                      Comment

                      • Joosie1234
                        Wicked Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Jul 2010
                        • 216

                        #26
                        Re: mijn eigen gemaakte waterpijp

                        zo iets ja maar dan heb ik alleen geen maatcilinder... natuurlijk kan het ook gewoon wat anders zijn
                        ik ben maar nog het begin...

                        Comment

                        • monty
                          Banned
                          • May 2009
                          • 11215

                          #27
                          Re: mijn eigen gemaakte waterpijp

                          CIMG1052.jpgCIMG1048.jpgCIMG8596.jpg

                          Idd, kan natuurlijk ook een fles vaas erlemeyer of ander glaswerk zijn.

                          Comment

                          • Danja Diff
                            Stoner
                            Member
                            • Nov 2010
                            • 22

                            #28
                            Re: mijn eigen gemaakte waterpijp

                            Doe ik ook wel af en toe, ongeveer op die manier ;p

                            Comment

                            • Beschadigde Hersenen
                              Senior Stoner
                              Member
                              • Nov 2010
                              • 32

                              #29
                              Re: mijn eigen gemaakte waterpijp

                              In wanhopige tijden, gebruik ik mijn appelpijpje..
                              Doet het ook wel
                              Ik ben nooit sarcastisch..

                              Comment

                              • PeacefulInhaler
                                Advanced Stoner
                                • Dec 2010
                                • 53

                                #30
                                Re: mijn eigen gemaakte waterpijp

                                Oorspronkelijk geplaatst door weedlover
                                iedereen die ook eens zo'n heeft gemaakt, post gerust eens je foto's, ik zou graag eens jullie resultaat zien.

                                grtz
                                Oke is goed,
                                ik heb op school een notenkraker gemaakt,
                                maar pas op, dit ga ik omtoveren tot een bong!
                                Binnekort post ik topic, ik heb hem op school net ingeleverd

                                Het ziet er zo uit:

                                Paddenstoelen vorm,

                                Groot gat aan onderkant,
                                zijkant een gaatje.
                                Ach man, Jullie zien wel!
                                Materiaal: Kunststof (ORANJE)

                                Comment

                                Bezig...