Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Greengo vloei zoekt 10 reviews

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: Greengo vloei zoekt 10 reviews

    Heb het vanmiddag geprobeerd!

    Mooi pakje met fijne tips, de vloei vind ik persoonlijk niet zo fijn rollen omdat hij zo glad is.
    Plakrandje smaakte nergens naar maar was niet meer los te krijgen toen ie vast zat.
    Gaat makkelijk aan, en de smaak is best lekker! Ik proefde de wiet wel wat minder goed dan normaal.
    Brandde niet te snel op buiten, zoals veel andere vloei dat wel doet. Ging wel vrij snel uit.
    Dus om het even te vergelijken:

    Smaak: Greengo
    Rollen: Jaja
    Tips: Greengo
    Plakrandje: Greengo
    Branden: Greengo gaat makkelijker aan, maar gaat ook makkelijk uit.

    Ben over t algemeen tevreden met deze vloei, vind het fijner dan bv. raw.

    Denk dat ik het nog wel eens koop!
    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

    Comment


      #47
      Re: Greengo vloei zoekt 10 reviews

      Maar nu het echte werk !

      Ten eerste en vooral : hardstikke bedankt voor het geweldige feestpakket JD !
      We hebben er ons met 12 man tijdens een wat winderige bbq over gebogen (het capje is daarbij in vlammen op gegaan, nadat m'n neefje hem stiekem had volgestopt met warme marshmellows, en 'n harig nichtje die vervolgens bijna had opgezet).

      Ter zake : De vloeireview !

      Presentatie algemeen: Mooi pakje, handige combi.
      Drukwerk komt wat eum... nou ja druk over. Alleen logo en 2 merkjes is zat, die zwarte letters halen de effectiviteit van de achtergrond weg. Uitleg : het logo is juist zo mooi in focus met dat lijnenspel eromheen en het kleurverloop. Je ogen worden als het ware naar het midden getrokken. Door de zwarte letters verandert je focus, en is dat effect minder. Het plantje onder het logo is leuk maar erg klein. In plaats daarvan zou in dat rondje bijv. het FSC-logo gestanst kunnen worden, met een sjieke achtergrond. Dan staat dat logo trouwens ook -in your face- in plaats van aan de binnenkant, door diepdruk of andere techniek kan je er zelf een bepaalde schwung aan geven.
      ->Flut-elastiekje, dat kan wel wat steviger. Echt sjiek is natuurlijk magneetsluiting: het achterflapje net iets langer en dan een keer omslaan met een stripje ertussen.
      ->misschien andersom plakken, pakje vloei 180graden draaien zodat de flap naar je toe opent. Lijkt me een betere bescherming voor de vloeitjes.
      ->patroon op voorkant onderdeel laten uitmaken van een hele grote fractal ofzo, en ze dan aan de binnenkant nummeren per serie die dan steeds een bepaald deel van die fractal weergeven in een overlopend kleurpalet. Zo maak je het automatisch collectorsitems

      Tipjes : Dun maar oke, gewoon een extra vouwtje. Handig dat ze erbij zitten maar voorkeur zijn tipjesboekjes of treinkaartjes.

      Vloeitjes :
      -> Watermerk "Flamerz" moest even landen, tis toch raar om een andere naam in je vloeitje te zien dan op het pakje, maar dat bleek er dus wel gewoon op te staan.
      ->kingsize slim prima formaat, hoeft maar een klein hoekje af voor een weergaloze wiettoeter
      ->Voelt zacht maar sterk. Scheurt nauwkeurig zonder voorvouwen, en het knispert grappig.
      ->Rolt prima, ook met erg droge handen(dit is duidelijk beter dan smoking of rizla in dat opzicht !)
      ->plakrand duidelijk zicht/voelbaar en plakt prima.
      ->geen bijsmaak bij roken, wel dus dat geknisper
      ->gaat rap uit, ik vind dat wel handig. Brandt mooi gelijkmatig als je er niet als een weergaloze aan zit te hijgen (er zitten altijd van die gasten tussen...)

      Al met al vind ik het prima vloei, als ze naast smoking liggen in de winkel haal ik deze wel. Maar wel los, niet met filters tenzij het een wat specialere uitgave is.
      Last edited by moreweed; 26 August 2012, 00:32.
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

      Comment


        #48
        Re: Greengo vloei zoekt 10 reviews

        hier zijn ze ook binnen plus de shirts spanks to JointjeDraaien.

        ik zal er vanavond eens een review van maken. maar kan nu al zeggen dat ik Super tevreden ben met de GreenGo vloei. heb namelijk al eentjuh getest
        sigpic

        Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
        Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

        Comment


          #49
          Re: Greengo vloei zoekt 10 reviews

          Hier zijn ze ook binnen, ben wel momenteel zonder voorraad! Maar ik zal zeker in de loop van volgende week en review van maken. Bedankt JD!
          -

          Comment


            #50
            Re: Greengo vloei zoekt 10 reviews

            Ten eerste wil ik me hartelijk bedanken voor het geweldige pakketjuh JD !

            het paketjuh bevatte:
            1. tshirt
            2. petje
            3. 1 pakje tips van Jointjedraaien.nl
            4. JointjeDraaien Asbak
            5. JointjeDraaien Aansteker
            6. GreenGo King size
            7 Smoking Blue king Size

            BILD8114.jpg

            Nou, nu maar 2 jointjes draaien. GreenGo VS Smoking blue

            BILD8111.jpg BILD8110.jpg BILD8112.jpg BILD8113.jpg

            ik zelf rook me jointjes met shag, dat doe ik nu al 20 jaartjes.
            Puur roken vind ik maar niks, vind het niet smaken en het effect vind ik anders.

            het Soortje wat ik zal gaan gebruiken voor de review is de Zambeza - Dutch Amnesia Haze.

            Het Draaien van me jointje.

            ik spreid de vloeitje uit en draai een tipje, als ik dat heb gedaan doe een laagjuh shag verspreiden over het vloeitje.

            BILD8115.jpg BILD8116.jpg

            Ik zelf gooi maar 0.3gr wiet in me joint, dat is voldoende voor mij
            Ik weeg dus altijd me wietjuh af voor dat ik me jointjes draai.

            Ik crush de wiet en verspeid dan alles, over het vloeitje en de shag.

            BILD8118.jpg BILD8117.jpg

            Als ik daarmee klaar ben, draai ik de joint dicht.

            BILD8119.jpg BILD8121.jpg BILD8120.jpg



            Ik vind de GreenGo makelijk dicht draaien. de Smoking blue vind ik iets lastiger met dichtdraaien
            Ik vind de greengo vloei op dat gebied al iets beter tegenover de gladden Smoking Blue. (plus puntje) voor Green Go.

            Als ik de tipjes moet verglijken kwa dikte vind ik de GreenGo tip en JointjeDraaien tip het zelfde.
            De greengo tip ruikt een beetje naar karton, en als je aan jointjedraaien Tipjes ruikt ruikt het naar papier ghehe. ik persoonlijk stoor me daar niet aan.
            En over de plakrand is ook weinig te vertellen, want een echt verschil is er niet tussen GreenGo en Smoking Blue want beiden smaken naturel en plakken even goed.

            Het branden en roken van de greengo Vloeitjes ietsjes anders, dan tegenover Smoking Blue Vloei.
            Met de Smoking Blue vind ik de jointjes iets scherper, en met de Greengo vind ik de jointjes zacht weg roken. dat is Alweer een (plus puntje) voor Green Go.

            de wiet proefde ik natuurlijk, en de ik vond de smaakt bij de GreenGo beter en lekkerder dan bij de Smoking Blue.

            Als ik de jointjes op de asbak legt, om even rook pauze te nemen, gaan de GreenGo en Smoking Blue netjes snel uit. wat ik zelf wel prettig vind.
            want ik ben een rustige genieter. het hoef niet in 1,2,3 op te zijn

            Tot Slot.
            De GreenGo is een Heerlijk papiertje om je jointje mee te draaien. en de tipjes in het pakje GreenGo is lekker makelijk.
            Eindelijk geen los pakje tips en pakje vloei op zak nu gewoon 1 pakje wat beiden bevat
            En als hij bij mij om de hoek verkijgbaar is zal ik de GreenGo zeker in huis nemen. ik denk dat ik een nieuwe favo Vloei heb gevonden.

            Smoking Blue:
            Smaak: 6
            Rollen: 7
            Tips: 10
            Plakrandje: 10
            Branden: 10 (Smoking Blue gaat makkelijker aan, maar gaat ook makkelijk uit. alleen buiten als er een windje staat brand hij snel weg. of hij gaat uit)

            GreenGo:
            Smaak: 10
            Rollen: 10
            Tips: 10
            Plakrandje: 10
            Branden: 10 (Greengo gaat makkelijker aan, maar gaat ook makkelijk uit.)

            ze zijn zeker aanteraden


            Ty JD en GG
            sigpic

            Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
            Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

            Comment


              #51
              Re: Greengo vloei zoekt 10 reviews

              Alles is binnen hier! Review volgt later vandaag!

              Greetz,

              xslt66x

              Comment


                #52
                Re: Greengo vloei zoekt 10 reviews

                @ QNQ het is king size

                2e foto op je review links bovenin

                groetjes.

                Comment


                  #53
                  Re: Greengo vloei zoekt 10 reviews

                  Oow, zo groot dat ik het over het hoofd zag.
                  Jointje was ook al iets verder gevorderd toen ik het verslagje schreef bij de foto's
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    #54
                    Re: Greengo vloei zoekt 10 reviews

                    Ten eerste thanks JointjeDraaien en GreenGo voor het leuke pakketje

                    Gister dus lekker gedraaid met een GreenGo vloeitje en dat beviel mij goed!
                    Ik vind de smaak met de GreenGo vloei veel zachter als met andere vloei en je jointje komt hierdoor beter tot zijn recht!
                    Zelf ben ik niet zo'n fan van het elastiekje om de vloei omdat ik het allemaal te veel gedoe vind om dat eraf en erom te doen.
                    De layout van het pakje vloei is echt verbazend, ik vind dat vloei vrolijk hoort te zijn
                    Tipjes die in het pakje vloei meekomen zijn gewoon lekkere tipjes, niet te dun niet te dik!

                    Conclusie: Voor mij een GreenGo GO! Teminste als het op wat meer punten verkocht word, ik ga het niet speciaal bestellen.

                    Greetz,

                    xslt66x

                    Comment


                      #55
                      Re: Greengo vloei zoekt 10 reviews

                      Hoi!
                      Ik heb gisteren de greengo vloeitjes getest, dus hier volgt mijn review..
                      Wel ten eerste JD en greengo voor het paketje!
                      Foto's zijn er niet wegens verdwenen kabel vd camera...

                      Zodus..
                      Presentatie vind ik wel goed. Die combinatie met die tipkes er bij is ideaal. Ik kan die nooit vinden als ik die nodig heb. Dus en zeer grote pluspunt! Handig voor als niet thuis bent. Die elastiekje is ook oke, maar mag wat steviger zijn.. Bij mij was die meteen kapot, oeps!
                      Ik heb gelezen dat sommige mensen de karton geur onaangenaam vinden, tot nu toe nog geen last van gehad! Ik ruik het amper. Voor de rest is het wel goed. Niet te dun, en niet te dik.
                      De vloei zelf, is wel zeer goed. Ik vind die makkelijker rollen. De smaak vind ik ook beter, komt niet zo scherp aan als je rookt. Vind ik zelf en grote pluspunt. Verder niks op aan te merken. Het doet wat het moet doen.
                      Ik ga die zeker en vast vaker gebruiken. Heb er zelfs en deel van gekocht.

                      Gr,
                      Guwol
                      -

                      Comment


                        #56
                        Re: Greengo vloei zoekt 10 reviews

                        Volgens mij is Stiff de enige die nog geen review heeft geschreven. Heb je de spullen wel ontvangen Stiff?
                        Veel gestelde vragen over het forum

                        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                        Comment


                          #57
                          Re: Greengo vloei zoekt 10 reviews

                          Die zaten samen met de tshirts jd!

                          Ben zeer tevreden met de greengovloei,rolt lekker.
                          Ze blijven ook niet doorbranden,gaan snel uit maar ook weer snel aan

                          Tips zijn ook niet slecht,kartongeur heb ik niet echt last van als ik men joint rook.

                          Vroeger altijd smoking gebruikt maar sinds ik greengo ken gebruik ik niks anders meer.

                          Combinatie tips vloei is wel ni echt voor mij,altijd half pakje tips over(gebruik elke x een halfke) ,dus zal ze eerder apart kopen.

                          Wel mooie uitvoering met die elastiek,viel in de smaak bij men vrienden.

                          Agemeen ben ik wel zeer blij met greengo,zal ze blijven gebruiken..

                          mvg

                          Comment


                            #58
                            Re: Greengo vloei zoekt 10 reviews

                            ik heb een vermoeden dat ik in de toekomst meer een meer greengo zal gebruiken !
                            vind ze erg lekker rollen en roken en dan ben ik een hasj roker de vriendin welke wiet rookt vind ze wel goed alleen kan ze niet echt wennen aan de smaak
                            maar is zeker voor herhaling vatbaar !

                            tevens thanx to JD voor de leuke goodies !
                            Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

                            Comment


                              #59
                              Re: Greengo vloei zoekt 10 reviews

                              is alles netjes binnen

                              kijk dat heb je met JD (smokers)

                              Comment


                                #60
                                Re: Greengo vloei zoekt 10 reviews

                                um is iedereen klaar met zen review? en wanneer horen we wie gewonnen heeft?
                                sigpic

                                Vaderke Zijn eerste Micro KweekVerslag (
                                Zambeza Seeds - Dutch Amnesia Haze) (2012)

                                Comment

                                Bezig...
                                X