Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Greengo vloei zoekt 10 reviews

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Greengo zoekt 10 reviews

    Ik gebruik altijd smoking brown vind dat de smaak ook wel beter is mnet deze vloei.
    en van Greengo had ik nog nooit gehoord tot nu dan .
    Ben wel benieuwd of het wat is.

    Grt.

    Comment


      #17
      Re: Greengo zoekt 10 reviews

      ik gebruik zelf jaja vloei van 420 shop, ik zou greengo wel is willen proberen, ik heb er nog nooit van gehoord want het is niet zo bekend denk ik.

      mvg

      Comment


        #18
        Re: Greengo zoekt 10 reviews

        Vooruit, ik zal de laatste 2 reageerders nog een pakje Greengo opsturen.
        Diegene die hierna komen zijn helaas te laat. Je kan de Greengo vloeitjes o.a. aanschaffen via 420Shop.
        Bij de maandelijkse loterij zal er naast de gebruikelijke prijzen ook Greengo vloei zitten!
        Dus wees niet getreurd als je te laat bent voor de actie.
        Veel gestelde vragen over het forum

        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

        Comment


          #19
          Re: Greengo zoekt 10 reviews

          dan proberen we het daar
          Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

          Comment


            #20
            Re: Greengo zoekt 10 reviews

            leuke actie !!

            nu hopen op de lotto :p
            Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

            Comment


              #21
              Re: Greengo zoekt 10 reviews

              Ik heb nog geen gegevens van: Stiff, XSLT66X en Herowiene. (sorry hezowiene, vond het al ene aparte naam voor een cannabis forum)
              Graag via PM versturen zodat ik alles klaar kan zetten!

              Overigens, de leden die zich op hebben gegeven voor de gratis Tshirt & cap actie zal ik greengo vloei meesturen.
              Last edited by Jointjedraaien; 17 August 2012, 16:50. Reden: Gebruikersnaam verkeerd
              Veel gestelde vragen over het forum

              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
              420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

              Comment


                #22
                Pm zal ik nu sturen!

                Comment


                  #23
                  Re: Greengo zoekt 10 reviews

                  heb al vaak geleze en reclame van gezien van greengo meestal dan ook in de shops zelf
                  heb ze zelf nog nooit geprobeerd gebruik zelf meestal raw slim, smoking de luxe (zwart), of iets anders voorhanden
                  greengo is in belgie niet of nauwelijks verkrijgbaar volgens mij allezins nog nooit in de nachtwinkel hier tegen gekomen
                  vind het toch straf dat er zo weinig mensen hier zijn die het niet kennen, ga het alvast volgende keer als ik nog een in nederland ben
                  een pakje vloei halen

                  Comment


                    #24
                    Re: Greengo zoekt 10 reviews

                    Wat is de bedoeling mbt reviews ? Moet er een apart topic voor gestart worden of mogen we het hier doen ? Ik hoor het wel

                    Comment


                      #25
                      Re: Greengo zoekt 10 reviews

                      heee ik wil jullie ff bedanken voor het pakketje die ik vanmiddag al heb ontvangen echt super bedankt heb de greengo vloei uitgetest met een lekkere santa maria en het smaakte super.


                      thanxxxxx !!!!!!!!!!!!!!!

                      Comment


                        #26
                        +++ Gaat snel uit als je m even neerlegt dus geen verspilling van "kostbare goederen".
                        ++ Verder geen smaakverschil met de normale Smoking gold.

                        -- Apart die bruine kleur. Hij vond het er minder smakelijk uitzien. Alsof ie al doortrokken was van de nicotine zeg maar.
                        -- Niet op veel plaatsen verkrijgbaar hier.

                        Dus 5 x pluspunt en 2 x minpunt.

                        We kweken zelf voor de fun, de centen, ( En met centen bedoel ik elke keer 40 euro aftikken of uit je tuin halen, zoals je kan zien in mijn eigen topic, http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-dit-ergens-op
                        Last edited by kinkydj; 25 August 2012, 10:11. Reden: naar aanleiding van een verkeerde opvatting

                        Comment


                          #27
                          Re: Greengo zoekt 10 reviews

                          Hier nog niks binnen

                          Zou een collega een grap met me hebben uitgehaald?

                          Greetz,

                          xslt66x

                          Comment


                            #28
                            Re: Greengo zoekt 10 reviews

                            Ik zal bij deze ook een verslag doen . Kreeg namelijk gister een leuk envelopje met de volgende inhoud :
                            Afbeelding greengo 006.jpg

                            Bij de Greengo zitten er tipjes in het pakje vloei zelfde kleurtje als de vloei zelf , maar is 1tje
                            Ook zit er 1 vloeitje meer in als de blauwe

                            Afbeelding greengo 007.jpgAfbeelding greengo 009.jpgAfbeelding greengo 011.jpgAfbeelding greengo 012.jpgAfbeelding greengo 014.jpgAfbeelding greengo 015.jpg

                            Hmm valt niet tegen , draait eigenlijk als mijn standaard vloei ! Enigste wat mij nu opvalt is de egale kleur van me jointje lijkt wel een sigaartje uhm effe dan maar ? !

                            Afbeelding greengo 016.jpgAfbeelding greengo 018.jpg

                            Een heerlijk rokertje al zeg ik het zelf !

                            De pluspunten wat mij betreft over deze Greengo vloei :
                            + Mooie egale kleur van de gehele joint
                            + Tipjes [34stuks] zitten netjes verwerkt in het pakje vloei
                            + Brand mooi gelijk weg , geen inbranders , brand niet snel weg

                            Eigenlijk weet ik geen minpunten op te noemen , zekers niet tov de blauwe die ik normaal gebruikte .

                            Afbeelding greengo 002.jpgAfbeelding greengo 001.jpgAfbeelding greengo 005.jpg

                            Zelfde maat , rolt gewoon als ik normaal rol . Gooi de blauwe voorlopig even opzij . hoe zeggen ze dat ? Verandering van spijs doet eten ofzo

                            Comment


                              #29
                              Re: Greengo zoekt 10 reviews

                              Oorspronkelijk geplaatst door langenl View Post
                              Wat is de bedoeling mbt reviews ? Moet er een apart topic voor gestart worden of mogen we het hier doen ? Ik hoor het wel
                              Reviews graag in dit topic zodat het overzichtelijk bij elkaar staat.

                              De pakketjes die niet via briefpost verzonden worden komen waarschijnlijk eind van de week binnen.
                              Veel gestelde vragen over het forum

                              JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                              420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                              Comment


                                #30
                                Re: Greengo zoekt 10 reviews

                                018.jpg

                                Comment

                                Bezig...
                                X