Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verslaving

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Verslaving

    Gewoon roken is inderdaad juist hetzelfde, ik heb 10 jaar gerookt en van dag op dag gestopt, natuurlijk gebruik ik nog tabak om een joint te draaien, maar verder zegt het me niets..... Veel zit in de geest en moet je op karakter doen!

    Comment


      #17
      Re: Verslaving

      Mijn vrouw heeft tijdens en tussen haar zwangerschappen en tijdens de periode van borstvoeding geen cannabis gebruikt. Uit solidariteit ben ik toen ook gestopt: na 6 jaar gezamenlijk de draad weer opgepakt.

      Comment


        #18
        Re: Verslaving

        Romantisch en lief hoor, zo hoort het ook een zwangerschap doe je samen

        Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

        Comment


          #19
          Re: Verslaving

          het kan wel verslavend zijn maar als je karakter hebt zou het wel moeten lukken om te stoppen of je smoke sessies te beperken hehe grtz


          (of je het nu wel of niet wilt geloven iedereen is wel aan iets verslaafd)
          Last edited by peuker; 28 October 2012, 19:54.

          Comment


            #20
            Re: Verslaving

            Dit topic heb ik niet geopend omdat ik me zelf verslaafd vind..
            Ik opende het omdat ik jullie mening wou weten of blowen verslavend is of dat het tussen je oren zit

            Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

            Comment


              #21
              Re: Verslaving

              wat is een verslaving?? wat is niet verslavend?? noem je een patient die dagelijks zijn cannabis nodig heeft een verslaafde??? zo kan je blijven doorgaan, ikzelf blow nu op een 17 tal jaar een 15 daarvan, 2 jaar 0,0 geblowd en waarom wel gewoon omdat ik dat wouwas het blowen eventjes beu dan na een 2 tal jaar toch terug beginnen blowen want is en blijft een genot en een goede medicinale hulp!!! als het leven zijn normale gangetje gaat werken,eten,slapen dan blow ik s'avonds 1-2 jointjes max, zit ik alle dagen thuis,ziek,verlof ja dan blow ik toch wel jointje of 6-7 dagelijks maar ben ik daarom verslaafd, is dat dan een verslaving, voor mij niet want is iets wat ikzelf WIL dusja...heb ik geen ik heb er geen al zal het natuurlijk wel atijd smaken
              Wil je blowen, moet je het zelf growen

              Comment


                #22
                Re: Verslaving

                het is verslavend gowja dat is wat ik vind want ik rook nu al 10jaar en als ik zonder val ben ik soms wel gemeurig en zal ik de hele dag niets doen :p

                Comment


                  #23
                  Re: Verslaving

                  Meer dan 25 jaar gebruik ik cannabis, stop zonder problemen.Ik heb ook jaren bijna niks gerookt dwz. 1 of 2 per jaar.
                  Soms rook ik nu een maand niets, dus het zit tussen je oren!

                  Comment


                    #24
                    Re: Verslaving

                    Yup ik ben verslaaft aan Cannabis en als ik niks heb ga ik zoeken.
                    Ik ben verslaaft om dat ik er ergens voor kies om dat te zijn.

                    Alleen uit erv weet ik ook als ik zelf de beslissing neem om te stoppen dat ik met alles kan stoppen kwestie van Willen Doen en Keuze Maken.

                    Gr Bella
                    God was never on your side..

                    Comment


                      #25
                      Re: Verslaving

                      Mooi antwoord bella!
                      Maar mag ik je vragen waarom je jezelf verslaafd vind of vind je dat te persoonlijk?

                      Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

                      Comment


                        #26
                        Re: Verslaving

                        Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
                        Yup ik ben verslaaft aan Cannabis en als ik niks heb ga ik zoeken.
                        Ik ben verslaaft om dat ik er ergens voor kies om dat te zijn.
                        dat zoeken is herkenbaar

                        Comment


                          #27
                          Re: Verslaving

                          Oorspronkelijk geplaatst door Heribei View Post
                          Ik opende het omdat ik jullie mening wou weten of blowen verslavend is of dat het tussen je oren zit
                          De vraagstelling is dubieus en ten gronde eigenlijk al incorrect; een verslaving ZIT dikwijls tussen je 2 oren...

                          Comment


                            #28
                            Re: Verslaving

                            Een verslaving is een keuze zo als alles in je leven een keuze is .

                            Dat is ook gelijk mn antwoord Ik kies er voor
                            God was never on your side..

                            Comment


                              #29
                              Re: Verslaving

                              Oorspronkelijk geplaatst door roll View Post
                              De vraagstelling is dubieus en ten gronde eigenlijk al incorrect; een verslaving ZIT dikwijls tussen je 2 oren...
                              In het begin is dit wel het geval ja, op een gegeven moment raakt je lichaam eraan verslaafd en wil het alleen maar meer en meer.
                              Denk alleen dat dit niet mogelijk is met blowen.

                              Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

                              Comment


                                #30
                                Re: Verslaving

                                Verslavingen en vaste gewoontes lopen in elkaar over. Bij mijn ontbijt drink ik steevast 2 grote mokken sterke koffie. Thee belief ik niet. Over een hele dag genomen drink is minimaal 10 mokken zwarte koffie. Bij een autorit van meer dan 1 uur neem ik een thermoskan koffie mee in de auto. Mijn lichaam en geest zijn ingesteld op caffeine. Is dit nu een gewoonte of een verslaving?
                                Mijn vrouw drinkt steevast na tienen dagelijks 2 glazen rode wijn: is dat een verslaving of een vaste gewoonte. Gezamenlijk roken we dagelijks, eveneens na tienen, 2 joints. Is dat een vaste gewoonte of een verslaving? Een eenduidig antwoord is daar nauwelijks op te geven. Als ik moest kiezen tussen koffie en cannabis, dan zou ik kiezen voor koffie en cannabis achterwege laten. Als mijn vrouw moest kiezen tussen een glas wijn of cannabis dan kiest ze voor cannabis.

                                Comment

                                Bezig...
                                X