Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Joint gevonden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Joint gevonden

    Korting op 420shop
    Wel het zit dus zo,

    ik heb overlaatst hier in het huis van mijn ouders een joint in de kast gevonden,
    toen ik mijn ouders hierover aansprak, waren ze eerlijk tegen mij en vertelden ze me dat het een joint was.

    Ik heb nu niet echt veel (zo goed als geen) ervaring met wiet, en vroeg me af of deze joint nog te roken valt en of ik er nog iets ga van voelen?
    Ik heb de joint wel al eens even aangestoken om te kijken of het wel een joint was, en ik rook het meteen, dit is een joint!

    PS: Ik heb geen idee hoeveel wiet er in zit, of het een pure joint is en ik weet ook niet welke soort wiet het is.

    #2
    Re: Joint gevonden

    Kan je nog oproken alleen hij zal heel scherp zijn en behoorlijk sterk ik zeg altijd hoe ouder de joint hoe lekkerder

    Gr bella
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Re: Joint gevonden

      ok, bedankt, denk dat deze al z'on 10-15 jaar oud is

      Comment


        #4
        Re: Joint gevonden

        nog es ter sprake brengen bij het natafelen zou ik doen, en dan naar de kast lopen, pakken en aansteken waar ze bij zitten

        have fun
        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

        Comment


          #5
          Re: Joint gevonden

          Kwa sterkte zal die na 15 jaar wel meevallen en denk dat die ook wel erg droog zal zijn, hihi. Idee van more weed ben ik het wel mee eens. meteen een mooi aankooppunt om het bespreekbaar te maken.

          15 jaar in een huis wonen en weten dat er een joint ligt en er vanaf blijven, ghehehe, knap hoor van je ouders, lol.
          Last edited by FlintStoned; 7 January 2013, 19:53.

          Comment


            #6
            Re: Joint gevonden

            Oorspronkelijk geplaatst door moreweed View Post
            nog es ter sprake brengen bij het natafelen zou ik doen, en dan naar de kast lopen, pakken en aansteken waar ze bij zitten

            have fun

            Comment


              #7
              Re: Joint gevonden

              Leuke ouders heb jij,fijn samen oproken.
              Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

              Comment


                #8
                Re: Joint gevonden

                Hun zakgeld inhouden en 1 maand gedaan met uitgaan!

                Comment


                  #9
                  Re: Joint gevonden

                  Oorspronkelijk geplaatst door Sole mio View Post
                  Leuke ouders heb jij,fijn samen oproken.

                  Comment


                    #10
                    Re: Joint gevonden

                    Oorspronkelijk geplaatst door Rasta393 View Post
                    toen ik mijn ouders hierover aansprak, waren ze eerlijk
                    ze aanspreken op hun gedrag mag best, maar je mag ze niet slaan oke ? ja zo effe een pets is wat anders natuurlijk
                    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                    Comment


                      #11
                      Re: Joint gevonden

                      Oorspronkelijk geplaatst door moreweed View Post
                      ze aanspreken op hun gedrag mag best, maar je mag ze niet slaan oke ? ja zo effe een pets is wat anders natuurlijk

                      Comment


                        #12
                        Re: Joint gevonden

                        straks worden ze nog boos, omdat je hun zuurgespaarde joint van 15jaar oud hebt opgerookt, de symbolique van het onthouden van de joint verbroken, ouders aan de spuit , slik, kontje achteruit
                        laat em toch liggen, die heeft wrs meer psychologische waarde dan jij die er 1 uurtje high van wordt...?
                        sigpic

                        Comment


                          #13
                          Re: Joint gevonden

                          idd, kga akkoord met Bubba. Die joint is een leuke 'joker' die je mss in de toekomst nog kan gebruiken. Ga gwn naar de shop en koop wat lekkere weed en rook dat op hehe
                          250W HPS Cheese, Haze 2.0, White Widow auto (up in smoke)

                          Comment


                            #14
                            Re: Joint gevonden

                            Wij mochten vroeger met mn vrienden op de boot van Pa zitten en beetje bier drinken/blowen/kutten..
                            Behalve dat die ouwe goedzak zn boot toch wel te lijden had onder dat jeugdige geweld, vond ik ook n heel mooi koperen doosje met een heel dikke oude top dr in..
                            Dat was n verloren zaak uiteraard en was weg voordat ik aan de emotionele waarde ervan voor die ouwe kon denken..

                            Ondanks dat ie mn ongecontroleerde ik altijd vollop heeft gesteund, betrapte ik m toch op n sip gezicht toen zn roodkoperen bakje geplundert was, om over de ravage vd boot na de winter maar te zwijgen..

                            Persoonlijke ontwikkeling van het individu had ie hoog op zn lijstje staan, en dat is skitterend!
                            Heeft m een hoop stress opgeleverd maar plukt nu toch ook al wel wat jaren de vruchten van zn eigen gecreerde rare vruchten..


                            Dikke bof zo'n ouwe!





                            Oorspronkelijk geplaatst door Bubba J View Post
                            straks worden ze nog boos, omdat je hun zuurgespaarde joint van 15jaar oud hebt opgerookt, de symbolique van het onthouden van de joint verbroken, ouders aan de spuit , slik, kontje achteruit
                            laat em toch liggen, die heeft wrs meer psychologische waarde dan jij die er 1 uurtje high van wordt...?

                            Comment


                              #15
                              Re: Joint gevonden

                              Ode aan mijn dochter, die wat hasj op zolder vond (melodie: de Zuiderzee ballade)

                              Papa, kijk ik vond op zolder
                              Een stukje rode libanon
                              Is dat nog van voor de oorlog
                              Van je "ruige" tijd?

                              Meissie, dat is een gelukkie
                              Ik was dat stukje jaren kwijt
                              Ik heb nu weer een heel klein stukkie
                              Van die goeie ouwe tijd.

                              (ik zal later nog een poging doen om een treffend refrein te dichten)

                              Comment

                              Bezig...
                              X