Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Roken van jointje lukt niet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Roken van jointje lukt niet

    Korting op 420shop
    Nadat ik mijn eerste jointje probeerde hoeste ik alles uit. tot tweemaal toe voorgedraaide jointjes gekocht. waarvan de eerste colombiaanse wiet, en de tweede sterker, maar geen white widdow. Merkte niks.

    kortom, heb nog geen complete blow ervaring gehad.

    gaarne tips voor een eerste keer gebruiker

    #2
    Re: Roken van jointje lukt niet

    Gewoon niet doen dan?
    Hoezo zou je je zelf er toe forceren?

    Comment


      #3
      Re: Roken van jointje lukt niet

      voor m'n stiefma heeft het jaren geduurd voor ze haar eerste stonede ervaring meekreeg, terwijl zer toch echt zowat dagelijks de waterpijp van pa aanhees en dus geen tekort aan input had zeg maar.

      probeer het eens met hasj, dat heeft haar op 'n gegeven moment ook op de knietjes gekregen
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

      Comment


        #4
        Re: Roken van jointje lukt niet

        Het is ondertussen al 25 jaar geleden maar ik herinner mij dat ik er de eerste keren ook niks van voelde. Wel was ik meteen verlekkerd van de smaak, maar stoned of high bleven uit. Na een derde of vierde keer voelde ik het pas en ben sindsdien nooit meer gestopt met blowen.

        Comment


          #5
          Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

          Comment


            #6
            Re: Roken van jointje lukt niet

            Idd zal ik ook beginnen met hasj, deels om aan het effect te gewennen, en deels omdat wiet gewoon veel sterker is voor je longen.. zelf begon ik hier ook mee rond mijn 16e.. ben nu volledig (zo goed als) overgestapt op wieet, omdat ik het gewoon veel makkelijker en lekkerder vind en het effect ook!


            Heribei,, hoe ben jij dan begonnen? kreeg jij het er bij de paplepel ingegoten of ware jou longen meteen al sterk genoeg om een goede joint op te roken?

            succes en wij verwachte een rookverslagje van een geslaagde trip!

            Comment


              #7
              HOE MOET IK ONTKIEMEN
              JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

              Comment


                #8
                Re: Roken van jointje lukt niet

                ik wil niet persee blowen, ik wil een ervaring hebben
                meende dat het al gelijk effecten gaf.

                door een akelige samenloop van omstandigheden heb ik geregeld spanningen, en meende dat het door blowen ( tijdelijk ) minder wordt

                ik wilde het eigenlijk aanstaande vrijdag nog 1 kans geven, alvorens ik het opgeef
                zo goedkoop is het niet, en de coffeeshop is in Leiden, wat mij reistijd geeft

                Comment


                  #9
                  Re: Roken van jointje lukt niet

                  leiden is al een ervaring op zich

                  laat die wiet zitten man, gewoon direct door richting prozac. Gaat op recept, komen ze thuis brengen en uiteindelijk moet je het toch zelf betalen
                  Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                  Comment


                    #10
                    Re: Roken van jointje lukt niet

                    Moreweed,

                    ja, loop er inderdaad over te denken.

                    dank voor alle reacties tot dusver

                    Comment


                      #11
                      Re: Roken van jointje lukt niet

                      in een voorgedraaide zit 0,2 gram ongveer, haal wat amnesia ,skunk en polm, rook 1 jointje en kijk wat er gebeurd, bij de een werkt wiet onwijs maar ieder lichaam is anders,zou zeggen probeer iets

                      Comment


                        #12
                        Re: Roken van jointje lukt niet

                        ok, alhoewel de termen mij niks zegen, ga ik bij mijzelf te rade of het roken van weet wat voor mij is
                        welicht dat ik het over een tijdje nog eens overweeg , vooralsnog staak ik de pogingen

                        Comment


                          #13
                          Re: Roken van jointje lukt niet

                          Mij brengt het rust en het helpt relativeren.
                          Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

                          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

                          Comment


                            #14
                            Re: Roken van jointje lukt niet

                            dat wil ik dus ook

                            Comment


                              #15
                              Re: Roken van jointje lukt niet

                              Mischien verwacht jij iets anders dan dat het zal geven .
                              Koop een voor gedraaide joint en ga naar huis zet een leuke grappige film op verwarming hoog en dan neem je een paar hijsjes
                              le je hem neer en even later weer wat hijsjes en zo ga je door.
                              Om te beginnen is een halve joint meer dan genoeg verwacht niks kijk gewoon wat er gebeurt je zal je ontspannen voelen minder gaan nadenken.
                              Das beetje wat je kan verwachten en waarschijnlijk slaap je als een roosje

                              Je zou ook samen met een vriend kunnen roken en lekker muziekje op zetten en dan gewoon kijken wat er gebeurt.

                              Laat he weten hoe het was?

                              Groetjes Bella
                              God was never on your side..

                              Comment

                              Bezig...
                              X