Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De bong

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: De bong

    daar kan ik wel mee leven

    Comment


      #47
      Re: De bong

      ik kan helaas nog geen bong kopen ik leef met mijn ouders onder 1 dak en ze willen niet dat ik wiet rook (hahahah doe ik lekker wel!)
      ik ben maar nog het begin...

      Comment


        #48
        Re: De bong

        zelfde hier al mag ik het wel af en toe
        geen idee hoe ze op een bong reageren

        Comment


          #49
          Re: De bong

          heb die ijspijp bij azarius bestelt medium
          ben benieuwt

          Comment


            #50
            Als je gewoon in 1 x een fantastische bong zou moeten kopen, welke zou dat dan moeten zijn?

            Comment


              #51
              Re: De bong

              er is denk ik niet echt 1 bong die het beste is, ga opzoek naar een bong van een goede kwaliteit glas en ook dik glas. ook zou ik een lekkere dikke kopen, en natuurlijk lekker groot met een ice catcher en een pre-cooler
              Last edited by Joosie1234; 31 October 2010, 20:22. Reden: ^^
              ik ben maar nog het begin...

              Comment


                #52
                Re: De bong

                Ja, Joosie, dat is dus wat ik wil weten. Welke heeft dat dan? En is die goed of moet je juist een andere hebben. Er zijn zoveel soorten en maten dat ik geen idee heb waar ik op moet letten. Dus als er 1 of 2 bekend zijn die als de beste / betere worden aangemerkt, dan maakt dat de zoektocht al weer wat gemakkelijker.

                Comment


                  #53
                  Re: De bong

                  ga rondsnuffelen op internet of ga naar een headshop toe, waar doet er niet echt toe zolang ze maar een grote keuze en kennis hebben, vraag het daar. misschien kan je Hier wat leuks vinden, de poster van dit topic heeft hier ook zijn bong gekocht.
                  ik ben maar nog het begin...

                  Comment


                    #54
                    Sinds net in het bezit van een kleine bong met een klapgat gaatje , even snel gekeken hoe je dit rookt via YouTube en wow wat een fijne manier weet niet of ik alles juist deed en het gaasje was erg groot dus ! Maar er klapte er me 1 hijs goed in en was zeker even een uurtje high ‘ topspul

                    maar ik had wat vragen kun je ook zelf gaasjes maken of waar t koop en dan niet via internet altijd verzend kosten bah !

                    En welke wiet soort raden jullie mij aan voor de bong ?

                    wiet pijpje en jointjes rook ik al wel in het weekend maar de bong is nieuw en wil eigenlijk zo lang en fijn mogelijk genieten van mijn high stone

                    groetjes Bubba gush

                    Comment


                    • QnQ
                      QnQ commented
                      Editing a comment
                      Niet online ?
                      Als je in bijv,. Amsterdam woont moet dat wel te vinden zijn maar als je al 20km met de auto moet dan is 4.95 verzendkosten al goedkoper.
                  Bezig...
                  X