Wiet geen effect?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • poepzak200
    Cronic Grower
    MemberLucky Member
    • Apr 2011
    • 3081

    #31
    Re: Wiet geen effect?

    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

    Comment

    • Smowkie
      Elite Grower
      MemberLucky Member
      • Sep 2011
      • 2684

      #32
      Wiet geen effect?

      Hmmmm dit word interessant

      Comment

      • Grinder44
        Advanced Stoner
        Member
        • Jan 2013
        • 70

        #33
        Re: Wiet geen effect?

        Nog een antwoord op 420blaze's vraag:
        de eerste keren dat ik blowde merkte ik er ook nix van
        Ik zou zeggen blijven proberen: het kan er goed aan liggen dat je niet goed inhaleert.
        Dit zeiden ze mij en het hielp :p
        Je teugt, en daarna moet je nog eens direct lucht bij inademen zo zakt de rook dieper je longen in.
        Ziet er de eerste keren misschien raar uit maar helpt wel.

        Comment

        • General
          Senior Grower
          MemberLucky Member
          • Apr 2012
          • 919

          #34
          Re: Wiet geen effect?

          Niemand hier die ook het heerlijke effect van weleer mist? Lot van een doorwinterde roker helaas....

          mobile message

          Comment

          • QnQ
            Godlike Grower
            Lucky Member
            • Sep 2010
            • 26093

            #35
            Re: Wiet geen effect?

            Koop goeie wiet, gewoon in een coffeeshop, of kweek het zelf.
            Je hebt gewoon rommel gerookt.

            De eerste keer ging ik bijna out.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            • 420blaze
              Retired
              • Apr 2013
              • 4

              #36
              Re: Wiet geen effect?

              Bedankt grinder44 en ttr, ik zal laten weten hoe het gegaan is!heb er een goed gevoel over.

              Comment

              • lyra49
                Expert Stoner
                Member
                • Mar 2013
                • 78

                #37
                Re: Wiet geen effect?

                Jaren geleden in de experimenten fase hmm goeie oude tijd ook niets merkbaar van coffeeshop wiet, eigen teelt of wat ook...
                maar lekker smaken vondt ik het zekers dus blijven roken zeg maar..... af en toe begon ik meer te merken dat het vooral aan de sfeer lag waar ik rookte
                totdat het juiste muziekje, personen etc aanstond/aanwezig waren colaatje chocolade phoe wat een trip hahaha black out!!

                sindsdien....niets dan een heerlijk ontspannen gevoel zowel van wiet als van hasj,al heeft weed mijn voorkeur.....conclusie waarschijnlijk toch met gewenning te maken
                al is dat voor ieder persoonlijk

                zou zeggen doe niets wat moet oid,voel je ontspannen is dat het juiste moment is te gaan

                succes!
                sigpic

                Comment

                • Tu sheng peng
                  Chronic Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Jan 2013
                  • 194

                  #38
                  Re: Wiet geen effect?

                  Antistoffen komen alleen voor als er ziekteverwekkers in het lichaam aanwezig zijn. THC is een stof dat zich gaat bemoeien met het zenuwstelsel, en is geen ziekteverwekker. Bij de plek (synaptische spleet) waar prikkels (impulsen) worden overgebracht gaat THC knoeien met de neurotransmitters (net als cocaïne, morphine etc).

                  @420blaze: Rook je over je longen ? Rol anders een flinke blunt van 2 gram super lemon haze en houd een hijs een minuut in je longen, dat moet wel werken.
                  sigpic

                  Tu sheng peng eerste Guerrilla kweek 2013

                  Comment

                  • Ganesh
                    Gandhi Ganjamaster
                    • Aug 2013
                    • 454

                    #39
                    Re: Wiet geen effect?

                    Oorspronkelijk geplaatst door Cookaap
                    Als je met de instelling gaat blowen dat je er toch niet van voelt lijkt het ook zo. Als er toevallig is heel erg grappigs gebeurt en je lacht je kapot dan weet je wel dat het aangeslagen heeft. Anders zou ik hasj proberen, en als dat niet werkt zou ik een andere soort proberen en als dat niet werkt een wietje met een bong en als dat niet werkt een beetje hasj met de bong en als dat niet werkt een jointje met hasj en als dat niet werkt een vaporizer met wiet en hasj en als dat niet werkt hasjolie in je jointje en als dat niet werkt hasjolie in je verdamper en als dat niet werkt zul je wiet moeten kweken met erg veel thc, dus minstens amnesia-haze, daar de trichomen heel voorzichtig vanaf plukken en in een injectiespuit stoppen en injecteren die hap. Wel in je halsslagader dat gaat lekker snel.
                    #yolo voor die laatste denk ik dan

                    , die tip zou ik persoonlijk overslaan, maar wie weet werkt het? Iemand een spuitverslagje?

                    Comment

                    Bezig...