Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wiet geen effect?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Wiet geen effect?

    Wel weer een voordeel voor de hersenloze mensen met een grote lever.....
    Speaking with prejudice, no offense, want ik lust ze ook wel die leververgroters!

    Comment


      #17
      Re: Wiet geen effect?

      Anandamide is geen antistof tegen THC. Het punt is nou juist dat THC hetzelfde doet als het lichaamseigen anandamide.

      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

      Comment


        #18
        Re: Wiet geen effect?

        'n beetje meer googlen en misschien ontdekken jullie dat ik gewoon gelijk heb
        HOE MOET IK ONTKIEMEN
        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

        Comment


          #19
          Re: Wiet geen effect?

          Meer blowen is de BOODSCHAP !! al de rest is zever ^^
          Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

          Comment


            #20
            Re: Wiet geen effect?

            Ja jij denkt dat die quote en Wiki pagina bewijzen wat je zegt terwijl die precies het tegenovergestelde zeggen.

            Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

            Comment


              #21
              Re: Wiet geen effect?

              Anandamide is dus eigenlijk een soort lichaams eigen THC. Dat zou ook het volgende verklaren.....

              De hoogste concentraties anandamide worden niet gevonden in de hersenen, maar in de baarmoeder, vlak voor de innestelling van het embryo.

              Als natuurlijke pijnbestrijding dan waarschijnlijk ofzo



              Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
              sigpic

              Comment


                #22
                Re: Wiet geen effect?

                Oorspronkelijk geplaatst door Wietefras View Post
                Ja jij denkt dat die quote en Wiki pagina bewijzen wat je zegt terwijl die precies het tegenovergestelde zeggen.
                als jij denkt alles zo goed te weten dan leg jij het maar eens allemaal precies uit zoals het in elkaar zit.
                jij weet het schijnbaar veel beter als iedereen
                dus bij deze verzoek ik je dan ook 'n duidelijk antwoord te geven op de vraag van de topic starter want daar zitten we op te wachten en niet op onzin ontkenningen.
                maar schijnbaar willen jullie zien waar ik de wetenschap vandaan haal om overtuigd te kunnen worden.
                sorry daar ga ik me niet aan storen, ik heb wel wat beters te doen als elk detail beschrijven zodat het voor jullie te begrijpen is!

                van de beter weters als wietefras enzo zou ik dus bij deze de 'ECHTE' antwoorden graag zien zoals hun het zien en weten.
                dus wietefras geef eens duidelijke tkst en uitleg hoe het volgens jou WEL in elkaar zit
                HOE MOET IK ONTKIEMEN
                JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                Comment


                  #23
                  Re: Wiet geen effect?

                  Oorspronkelijk geplaatst door Wietefras View Post
                  Anandamide is geen antistof tegen THC. Het punt is nou juist dat THC hetzelfde doet als het lichaamseigen anandamide.
                  Dit lees ik ook terug in het verhaal wat angel heeft gequote.. Ligt er denk ik een beetje aan hoe je het leest

                  P.S. Bemoei me er verder niet mee hoor maar vind dit wel interessant om te weten
                  sigpic

                  Comment


                    #24
                    Re: Wiet geen effect?

                    HOE MOET IK ONTKIEMEN
                    JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                    Comment


                      #25
                      Cannabis: The Evil Weed?

                      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                      Comment


                        #26
                        Re: Wiet geen effect?

                        lol ja lezen blijkt moeilijk te zijn voor sommige mensen
                        sigpic

                        Comment


                          #27
                          Re: Wiet geen effect?

                          Oorspronkelijk geplaatst door Wietefras View Post
                          ik ga hier niet met je over in discussie verder gezien jullie het beter schijnen te weten allemaal
                          echte antwoorden worden er tot nu toe niet gegeven!
                          HOE MOET IK ONTKIEMEN
                          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                          Comment


                            #28
                            Re: Wiet geen effect?

                            Waterpijp:misschien heeft je voorgaande vriend de top die erin zat al overhoop gehezen...
                            De joint:Want in de meivakantie neemt een vriend wat joints met amnesia mee, en als dat niet werkt, wat werkt er dan wel?(moet nog gebeuren dus)
                            Dealer/coffeeshop: wellicht keihard genaaid.. :p

                            Succes in Mei!!

                            ps misschien werkt spacecake voor je,al duurt het wel langer eer de high aanslaat...

                            Comment


                              #29
                              Re: Wiet geen effect?

                              Eerste keer voelde ik ook niets...daarna gestaag meer en meer per keer. Tot de ultieme climax. Je weet wel, dat je het zo heerlijk voelde...komt nooit meer terug vrees ik. Tenzij ik eens voor langere tijd zou kunnen stoppen.

                              mobile message

                              Comment


                                #30
                                Re: Wiet geen effect?

                                Oorspronkelijk geplaatst door angel777 View Post
                                bewijs het tegendeel eerst maar eens dan voor jij gaat zeggen; reinste kul
                                ik kan het aantonen maar jij zegt verder niks!
                                dus wat ontbreekt er aan mijn basiskennis zou ik dan graag van jouw willen weten!

                                THC1990 ontdekt) in de hersenen (die van nature gevoelig zijn voor een lichaamseigen stof, anandamidehersenen maar ook, in grote hoeveelheden, in de lever.

                                BRON
                                Je wilt het van me horen. Een receptor is aanwezig, al lang voor het blowen. Net zoals je dopaminereceptoren al aanwezig zijn al lang voordat je bungeejumpt. Het aanmaken daarvan duurt toch een aantal uren, soms dagen. Toch gek dat je die rush dan binnen een paar seconden al voelt of niet? Wanneer die 'hormonen' vrijkomen, hechten ze met de bijbehorende receptoren die al bestaan. Hierdoor ontstaat een gevoelstoestand. Het kan niet zo zijn dat je nog cannabinoidereceptoren moet aanmaken, want anders zouden anandamide en wat andere transmitters niet eens werken, zo'n receptor heeft namelijk naast het stoned worden, nog minstens 40 andere functies. Je zou dan epileptisch moeten zijn, en functioneren als een aardappel wanneer je cannabinoidereceptoren nog niet zouden werken vanaf het moment dat je groeit in de baarmoeder, want die receptoren doen meer dan alleen reageren op THC, CBD enz. maar verzorgen ook deels de aanmaak van nieuwe celmembranen en ionenkanalen.
                                Zoek eens op g-proteinen, bijvoorbeeld. Die worden getriggerd door cannabinoiden. En die zijn toch wel van levensbelang. Een receptor zal na overmatig gebruik juist afnemen in gevoeligheid, in plaats van 'spontaan ontstaan' zoals jij impliceert. Als je nog nooit ibubrofen hebt genomen, werkt het alsnog de eerste keer, simpelweg omdat de 'ontvangende' receptor aanwezig moet zijn om pijn te voelen in de eerste plaats.
                                Bron: basics of neurobiology. Lezing: Cannabis in je bol.
                                Je zit denk ik met alcohol in de war; dat hecht nergens mee en werkt als een vergif. Je lichaam moet daar dus wel aan wennen en een antireactie geven in de vorm van een roes. Daarom worden jonge drinkers zo lastig dronken.

                                Verder vind ik je bewijs niet steekhoudend, er staat nergens letterlijk wat je zegt. Maar eerder het tegendeel.
                                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                                Comment

                                Bezig...
                                X