Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Niezen van wiet....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Niezen van wiet....

    Korting op 420shop
    Hoi.

    Ik rook al 10 jaar wiet maar nu heb ik iets vreemds aan de hand...

    Mijn net gedroogde home grown g13 haze doet me enorm niezen als ik deze rook.

    Hoe zou dit komen? Omdat het een zeer spicey soortje is? Iets anders?

    Nog nooit meegemaakt.

    Best een krachtig soortje trouwens. Kwas een hele avond uitgeteld hiervan.

    mobile message

    #2
    Re: Niezen van wiet....

    Exacte oorzaak weet ik niet, maar het lijkt mij ergens een allergische reactie? Ik heb dit ook maar dan enkel als ik knip

    Comment


      #3
      Re: Niezen van wiet....

      Hoi ,

      Wiet kan voor sommige mensen een allergische reactie veroorzaken , tijdens het rollen kan deze al ontstaan bij mensen. In de gh zag ik eens een verkoper vollebak aan het niezen gaan toen hij een zakje voor mij vulde en wist me te vertellen dat hij er zo al een eindje last van had . hij gebruikte beter latex handschoenen zei hij en kon ook niet aan zijn gezicht komen als hij wiet vast had gehad om irritatie te voorkomen . Er zou een allergie kunnen zijn bij jou voor bepaalde moleculen die voorkomen in wiet die je ook in andere planten zou terug vinden waardoor je het niet enkel hebt van wiet . Ook zou wietallergie te maken hebben met restafvalstoffen in de wiet die we niet goed kunnen verdragen waardoor zommige mensen een allergie maken/krijgen over de jaren .

      Grtz Hash
      Geniet nooit met mate !

      Comment


        #4
        Re: Niezen van wiet....

        Jamaar het is enkel bij deze soort.

        mobile message

        Comment


          #5
          Re: Niezen van wiet....

          Ik ken de soort en heb pas een plant geoogst en gerookt. Prachtig uitziende haze, zaden van Braneys zijn de beste die ik gezien heb en de verhouting kwam heel snel op gang.

          Dat niezen herken ik van toen ik nog alcohol dronk. Zonder dat geen last. En flink niezen, 3 a 4 keer hard achter elkaar. Dus een joint roken nadat je uit bent geweest bv.

          De soort heeft daar volgens mij niets mee te maken.
          Veel gestelde vragen over het forum
          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
          420Shop.NL
          "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

          Comment


            #6
            Re: Niezen van wiet....

            kan ik ook wel eens hebben bij bepaalde strains die ik rook alsook zoals smowkie zegt bij het knippen gebeurt dat iedere keer welke strain dan ook maar moet soms wel niezen als ik aan het roken ben bij bepaalde strains
            Wil je blowen, moet je het zelf growen

            Comment


              #7
              Re: Niezen van wiet....

              Een allergie of hooikoorts kan ik alvast uitsluiten want heb het enkel bij deze soort...is ook een zeer spicy peperachtig soort...vandaar wsl


              Nu het product moet nog curen tenslotte...mischien dat het dus nog betert..?

              mobile message

              Comment


                #8
                Re: Niezen van wiet....

                Ik nies wel eens van goeie straffe wiet , hazen doen soms ook eens mijn neus kriebelen

                Grtz Hash
                Geniet nooit met mate !

                Comment


                  #9
                  Re: Niezen van wiet....

                  Hey, ben dus niet de enige die dit heeft! Ik heb wel hooikoorts en allergie voor sommige bloemen. Soms als ik heb gesmookt moet ik vet erg niezen! Alleen nooit als ik t rook of als ik rol, tenminste kan me geen moment bedenken zou ooit gebeurt kunnen zijn

                  Comment


                    #10
                    Re: Niezen van wiet....

                    Ik krijg vaak rode vlekken op me armen tijdens het oogsten , als ik met me arm langs een plant wrijf , meestal heb ik een mouw en handschoenen aan tijdens de oogst

                    Ajo
                    Ventje
                    Living in Second live for real

                    Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

                    Comment


                      #11

                      Comment


                        #12
                        Re: Niezen van wiet....

                        Vast een stofje waar je lichaam niet helemaal tegen kan

                        Comment


                          #13
                          Re: Niezen van wiet....

                          Oorspronkelijk geplaatst door General View Post
                          Een allergie of hooikoorts kan ik alvast uitsluiten want heb het enkel bij deze soort...
                          Dat hoeft helemaal niks uit te sluiten. Hooikoorts is ook zeer specifiek, mensen met gras allergie zijn allergisch aan bepaalde soorten van gras en niet aan andere. Het kan best zijn dat je een allergie aan het ontwikkelen bent, en dat deze ene soort meer van het allergeen bevat dan gemiddelde wiet. Ik heb het ook maar met sommige wietjes, niet met allemaal.

                          Cheers

                          Comment


                            #14
                            Re: Niezen van wiet....

                            Ja bekend verschijnsel , zowel bij knippen als roken !! lijkt wel op hooikoorts !!!

                            Comment

                            Bezig...
                            X