Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste keer blowen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Eerste keer blowen

Korting op 420shop
    Laat ik me eerst maar is voorstellen, Ik ben Dennis en komt uit het zuiden van het land en de rest doet er eigenlijk niet zo toe denk ik..

Al een lange tijd heb ik interesse in wiet en wil ik graag een keertje blowen.. toen ik 16 was "experimenteerde" wel wat vrienden er mee maar zelf toen nooit de behoefte gehad, had het idee dat het destijds ook gedaan werd om een beetje stoer te doen hehe..

Nu ben ik meerderjarig en lijkt het me een leuke ervaring om een keer te blowen. Een paar maten van me doen het ook wel is maar ik vind het het relaxt om zelf rustig te blowen en het te ontdekken. Ik heb nog nooit eerder drugs (oke.. op alcohol na dan) gebruikt en ik rook ook niet. Ik heb al een beetje lopen rond kijken op dit forum en internet en heb dus al het 1 en ander gelezen.
    Tip, vloei en een sigaret heb ik al geregeld. Nu alleen nog de wiet, de wiet zelf wil ik kopen bij een dealer die ik vaag ken, ik wil namelijk geen shop in lopen omdat er door mensen en bekende die dat zien al snel een "stempel" met junk op je word gedrukt. Waar moet ik op letten als ik wiet koop? Hoe herken je goede kwaliteit en wat is een beetje een normale prijs voor 1 gram (nee.. ben niet van plan om direct een gram te gaan roken maar een voorraad kan nooit kwaad)?
    Is er een bepaalde soort wiet die jullie aanraden voor de eerste keer? Ik heb gelezen dat het sowieso word aangeraden om de eerste keer veel tabak en weinig wiet in je joint te doen.

Het lijkt mij het relaxt om het thuis op de bank met een lekker muziekje aan in me eentje op te roken en lekker te genieten.

Graag hoor ik al jullie tips en ervaringen!

Re: Eerste keer blowen

Ik zou het niet doen tis tenslotte DRUKS
    God was never on your side..

Comment

Beste koop je wel in een goeie coffeeshop. Bij zo'n dealer weet je nooit wat je krijgt en of het niet bewerkt is. Vooral als je de eerste keer gaat blowen. Ik zou bij de coffeeshop vragen om een goed wietje om mee te beginnen en dan helpen zij je verder. Succes

Comment

Als je vrienden al enige tijd blowen, kun je toch beter aan hun advies vragen? Nu ga je het internet op en hoop je een goed antwoord te krijgen, maar in zo'n geval luister ik liever na enkele maten als onbekende op internet. En niks tegen de mensen hier want ik sta regelmatig te kijken van de kennis hier, maar als je dan toch drugs wil gaan gebruiken luister dan naar de mensen die je vertrouwt!
        Grow bitch! Grow!

Comment

Yeu...ik ken dat.
          Ik kon ook jaren niet in coffeeshops komen ivm m'n werk. Daar kwam ik soms dezelfde lui tegen als in de shop.
          Pak je auto/de trein en ga op een mooie dag richting een stad met coffeeshops.
          Ze verkopen ook voorgedraaide, da's net zo makkelijk. en anders haal je gewoon een grammetje van het een of ander.
          Als je het vraagt mag je bij zo'n shop -als het niet te druk is- ook best even ruiken voor je het koopt
          Het is niet de bedoeling dat je zo'n voorgedraaide in 1x tot as zuigt...dan ben je voorlopig niet thuis.
          Gewoon 2-3 trekjes, en dan leg je dat ding opzij en ga je lekker op je strandstoel liggen ofzo..en neem je de rest mee naar huis.
          Howto: meerdere foto's uploaden en tussen je bericht plaatsen

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2014-15-16-17-18-19 ~ 2019 ~

Comment

Ten eerste moet je je wel eerst goed afvragen of je er echt mee wilt beginnen. Het is zoals al eerder gezegd toch drugs. Het kan je een flinke achterstand geven in je carrière. Zo ook bij mij gebeurd. Ik was eerst een sportman tot ik lekker ging blowen met mijn vrienden. Ben van school afgegaan en gaan werken zodat ik geld had om naar de shop te gaan. Van sporten kwam ook weinig. Hierna veel andere drugs geprobeerd omdat dat ook allemaal interessant was. Het is een feit dat veel mensen minder goed hun leven leiden als ze met drugs beginnen dus je bent gewaarschuwd.

Verder vind ik de stelling met je vrienden gaan blowen ook geen goed idee. De meeste blowers, blowen erop los tot ze flink wappie zijn. Zo ook ik heb avonden met vrienden zitten paffen tot ik in slaap viel. Volgende dag pas in de middag een beetje helder in het hoofd.
            Je moet dus zelf kiezen als je gebruikt hoeveel en hoe je dat doet.

Aangezien jij niet rookt zou ik toch geen joint draaien met tabak. Als je nu een sigaretje gaat roken zal je ook een beetje misselijk worden van de nicotine. Geen plezierige bijkomstigheid als je lekker stond/high wilt zijn. Beter ga je een pure wiet joint draaien. Of nog beter koop een pijpje en kruimel hier een paar wiet kruimels in en rook deze. Beste is om een vaporizer te gebruiken omdat de temperatuur lager is en er geen verbranding plaats vind en je schadelijke stoffen binnen krijgt zoals teer. Maar goed deze zijn duur, wel zelf te maken maar kost je even tijd.

Verder is de dosis erg belangrijk. Als je te veel rookt kan je misselijk worden en ben je het liefst thuis in je bed. Beter ga je dan met de trein naar een shop waar je een pijpje en wiet haalt en weer richting huis vertrekt. Kan je thuis evt. Om de hoek ergens èèn! hijs nemen. Zorg dat je zoetigheid in huis hebt. Wacht een kwartier tot een half uur voordat je nog een hijs neemt als je nog niets merkt.

Zo heb je het meeste plezier en begin je niet meteen verkeerd.

Maar beter, als je gewoon goed functioneert, gebruik je helemaal niet.

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

Comment

Begin met verdampen is mijn advies. Puur kan ook, maar zeker zonder tabak! Dat komt, naar mijn mening, niet ten goede vd smaak. Plus, een nicotineverslaving in deze tijd is niet grappig...
              Sterkte en enjoy!

Comment

Verdampen idd beste keuze. Ik zal binnenkort een instructie posten van een zeer goede en zeer goedkope zelf te maken verdamper.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dirkkkuit View Post
                  Verdampen idd beste keuze. Ik zal binnenkort een instructie posten van een zeer goede en zeer goedkope zelf te maken verdamper.
                  Ik ben benieuwd, wil hem zeker zelf eens proberen dan.

Comment

Ik wil een nieuwe gaan bouwen en dan een verslag gaan maken.
                    Maar misschien is deze beschrijving voldoende.

Benodigdheden:

..Een flinke blok rivierklei
                    ..Een halogeenlamp bij bv de gamma. Je moet de goedkoopste inbouw armatuur kopen incl. Lamp. De 230v variant. Deze kost rond de €5,-
                    ..oude stekker met snoer eraan van iets. Bv oude lamp, of radio. Of je koopt er een.
                    ... Groot glas
                    .. Silicone slangetje

Je draaid de halogeenlamp in het bijgeleverde voetje die je vervolgens aansluit met het snoer.
                    Je kleid een massieve ronde ton.
                    Je duwt de snoer en de rest door de klei tot de lamp in de klei vastzit zoals op de foto. Het snoer zit aan de onderzijde en laat je zijdelings weglopen.
                    Zet je glas op zijn kop over de lamp en maak een kleine afdruk in de klei.
                    Haal de lamp eraf en boor een gat tussen de lamp en de afdruk schuin naar beneden de wand door.
                    Prik het slangetje door het gat. Als het goed is past je glas er nog overheen Anders passend maken.
                    Klei goed laten drogen anders ga je de vocht van de klei inhaleren. Uiteraard mag je de lamp erbij aanzetten. De klei kan fantastisch tegen de warmte. Hij word normaal afgebakken in een oven van 1250 graden. Dus deze lamp die max 300 graden word laat alleen de klei maar uitdrogen GEEN brandgevaarlijk dus. Laat hem voor de zekerheid niet uren als sierlamp branden want ik weet niet wat de bedrading gaat doen als de klei volledig Is uitgedroogd en uren aanstaat. Ik denk niet veel, ben hem wel eens vergeten uit te doen, niets aan de hand.
                    Je lamp is klaar!

Nu nog iets om de wiet op te leggen.
                    Als je het armatuur van de lamp uitelkaar haalt hou je een ring over. Dit past precies over de lamp. Maak een klein gaasje van een metalenzeefje en leg die op de ring. Hierop verkruimel je de wiet. Op de foto kan je zien hoeveel wiet ik gebruik. Een pen erbij als maatstaf. Als de lamp warm word verdampt de aroma, thc, cda, enz. Maar niet de teer een andere slechte stoffen.
                    Zuig de damp via de slang uit het glas.

Truuk is ook nog dat je de lamp niet laat opwarmen. zet de lamp pas aan als je de wiet erop hebt gelegd. Dan is de lamp nog koud en gebruik je de opwarmtijd voor decarboxylatie - >De wiet gaat door warmte en lucht de thca en cbda omzetten in thc en cbd. Je maakt je wiet dus iets sterker. Alles wat daarbij verdampt vang je ook nog eens op in het glas. Je glas vult langzaam met damp. Duurt paar minuten. Je kan regelmatig het glas leegzuigen tot hij weer helder doorkijk heeft. Uiteindelijk zit je in de lamp te turen en weet je dat het genoeg is. Je trek de stekker eruit en gaat rustig zitten. En je zegt tegen jezelf. Dit voelt best lekker. Hmm dit is prettig.... :p

Comment

Makkelijk en goed koop
                      God was never on your side..

Comment

Haha dat is de eerste die ik heb gemaakt en geprobeerd. Maar met die methode verbrand de wiet te snel en de damp is te heet.

Comment

Footer Left Ad

Collapse
                        Bezig...
                        X