Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste keer blowen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eerste keer blowen

    Korting op 420shop
    Laat ik me eerst maar is voorstellen, Ik ben Dennis en komt uit het zuiden van het land en de rest doet er eigenlijk niet zo toe denk ik..

    Al een lange tijd heb ik interesse in wiet en wil ik graag een keertje blowen.. toen ik 16 was "experimenteerde" wel wat vrienden er mee maar zelf toen nooit de behoefte gehad, had het idee dat het destijds ook gedaan werd om een beetje stoer te doen hehe..

    Nu ben ik meerderjarig en lijkt het me een leuke ervaring om een keer te blowen. Een paar maten van me doen het ook wel is maar ik vind het het relaxt om zelf rustig te blowen en het te ontdekken. Ik heb nog nooit eerder drugs (oke.. op alcohol na dan) gebruikt en ik rook ook niet. Ik heb al een beetje lopen rond kijken op dit forum en internet en heb dus al het 1 en ander gelezen.
    Tip, vloei en een sigaret heb ik al geregeld. Nu alleen nog de wiet, de wiet zelf wil ik kopen bij een dealer die ik vaag ken, ik wil namelijk geen shop in lopen omdat er door mensen en bekende die dat zien al snel een "stempel" met junk op je word gedrukt. Waar moet ik op letten als ik wiet koop? Hoe herken je goede kwaliteit en wat is een beetje een normale prijs voor 1 gram (nee.. ben niet van plan om direct een gram te gaan roken maar een voorraad kan nooit kwaad)?
    Is er een bepaalde soort wiet die jullie aanraden voor de eerste keer? Ik heb gelezen dat het sowieso word aangeraden om de eerste keer veel tabak en weinig wiet in je joint te doen.

    Het lijkt mij het relaxt om het thuis op de bank met een lekker muziekje aan in me eentje op te roken en lekker te genieten.

    Graag hoor ik al jullie tips en ervaringen!

    #2
    Re: Eerste keer blowen

    Ik zou het niet doen tis tenslotte DRUKS
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Re: Eerste keer blowen

      Beste koop je wel in een goeie coffeeshop. Bij zo'n dealer weet je nooit wat je krijgt en of het niet bewerkt is. Vooral als je de eerste keer gaat blowen. Ik zou bij de coffeeshop vragen om een goed wietje om mee te beginnen en dan helpen zij je verder. Succes

      Comment


        #4
        Re: Eerste keer blowen

        Als je vrienden al enige tijd blowen, kun je toch beter aan hun advies vragen? Nu ga je het internet op en hoop je een goed antwoord te krijgen, maar in zo'n geval luister ik liever na enkele maten als onbekende op internet. En niks tegen de mensen hier want ik sta regelmatig te kijken van de kennis hier, maar als je dan toch drugs wil gaan gebruiken luister dan naar de mensen die je vertrouwt!
        Grow bitch! Grow!

        Comment


          #5
          Re: Eerste keer blowen

          Yeu...ik ken dat.
          Ik kon ook jaren niet in coffeeshops komen ivm m'n werk. Daar kwam ik soms dezelfde lui tegen als in de shop.
          Pak je auto/de trein en ga op een mooie dag richting een stad met coffeeshops.
          Ze verkopen ook voorgedraaide, da's net zo makkelijk. en anders haal je gewoon een grammetje van het een of ander.
          Als je het vraagt mag je bij zo'n shop -als het niet te druk is- ook best even ruiken voor je het koopt
          Het is niet de bedoeling dat je zo'n voorgedraaide in 1x tot as zuigt...dan ben je voorlopig niet thuis.
          Gewoon 2-3 trekjes, en dan leg je dat ding opzij en ga je lekker op je strandstoel liggen ofzo..en neem je de rest mee naar huis.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6

            Comment


              #7
              Re: Eerste keer blowen

              Begin met verdampen is mijn advies. Puur kan ook, maar zeker zonder tabak! Dat komt, naar mijn mening, niet ten goede vd smaak. Plus, een nicotineverslaving in deze tijd is niet grappig...
              Sterkte en enjoy!

              Comment


                #8
                Re: Eerste keer blowen

                Verdampen idd beste keuze. Ik zal binnenkort een instructie posten van een zeer goede en zeer goedkope zelf te maken verdamper.

                Comment


                  #9
                  Re: Eerste keer blowen

                  Oorspronkelijk geplaatst door Dirkkkuit View Post
                  Verdampen idd beste keuze. Ik zal binnenkort een instructie posten van een zeer goede en zeer goedkope zelf te maken verdamper.
                  Ik ben benieuwd, wil hem zeker zelf eens proberen dan.

                  Comment


                    #10

                    Comment


                      #11
                      Re: Eerste keer blowen



                      Makkelijk en goed koop
                      God was never on your side..

                      Comment


                        #12
                        Re: Eerste keer blowen

                        Haha dat is de eerste die ik heb gemaakt en geprobeerd. Maar met die methode verbrand de wiet te snel en de damp is te heet.

                        Comment

                        Bezig...
                        X