Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hopelijk een mooi weekend tegemoet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hopelijk een mooi weekend tegemoet

    Korting op 420shop
    你好 (Ni Hao)

    Ik woon al ongeveer 1 jaar in Azie en ben de 20 nog niet gepasseerd, hierom ook nog niet heel ervaren met wiet. Heb een half jaar voor vertrek het wiet ontdekt en vind het werkelijk waar fantastisch.. Hier in Hong Kong is het helaas op geen enkele wijze mogelijk om hier aan te komen. Gelukkig is vliegen in zuid oost Azie niet duur en maak ik regelmatig uitstapjes naar landen waar het wel aanwezig is (niet voor de wiet, meestal doe ik dit niet omdat het heel link is). Ditmaal ga ik weer naar een 'friend with benefit'. Deze meid heeft een vader als agent en de corruptie in sommige delen van Azie hoef ik niet uit te leggen (in beslag nemen en zelf door verkopen etc..). Had haar verteld dat ik mijn Nederlandse groentes wel mis en de vorige keer had ze haar broer een paar mooie jointjes laten draaien, heerlijk! Morgen vlieg ik weer naar haar toe en ze heeft een paar zakken (!!) wiet (vraag me niet wat ik met zoveel moet) van haar vader gekregen, goede kwaliteit volgens haar (geen idee hoe dit gemeten is)

    Nu het probleem.. Er zijn daar geen mensen in de omgeving die eentje kunnen draaien.. Ik zelf ben motorisch een groot drama en rook zelf niet dus kan ook geen enkele sigaret draaien, laat staan een joint. Een bong of waterpijp is geen optie.

    Oftewel, met vloei tip en tabak en een hoop wiet.. Wat adviseren jullie? Ik zelf heb nu als enige optie 'tulp joint' in mijn achterhoofd. Dit moet met mijn gebrekkige handjes nog wel te realiseren zijn dacht ik.

    Hopelijk hebben jullie ideetjes. Ik zal als tegenprestatie af en toe aan jullie denken op een mooi wit strand, kampvuurtje, sterrenhemel altijd bliksem in de verre verte terwijl 10 biertjes in een emmer met ijs nog geen 6 euro kost..


    Groetjes!

    #2
    Re: Hopelijk een mooi weekend tegemoet

    Draai een paar zonder wiet om te oefenen, als de zin groot genoeg is leert men snel.
    Grow bitch! Grow!

    Comment


      #3
      Re: Hopelijk een mooi weekend tegemoet

      Kijk wat filmpjes op youtube en net als wat Giel zegt zodra je er een paar dicht heb gerold denk je: 'verrek wat simpel.'

      Comment


        #4
        Re: Hopelijk een mooi weekend tegemoet

        Je kan ook cones draaien, gewoon tippie in je vloei en de jointvorm erin draaien. Daarna vullen met je rookmengsel

        Comment


          #5
          Re: Hopelijk een mooi weekend tegemoet

          cone is het makkelijkst als het echt snel moet. Anders gewoon oefenen! Binnen 2/3 dagen oefenen heb je het echt wel een beetje onder de knie.

          Comment


            #6
            Re: Hopelijk een mooi weekend tegemoet

            Paar tips voor t draaien?

            Niet gelijk t hele vloetje volstoppen. Eerst even je mixje maken van te voren. En dan kan je steeds er een beetje bij doen en rollen een beetje er bij en rollen. Dan is t makkelijk de vorm behouden.

            En t tipie niet vouwen maar in z'n geheel strak oprollen. Dan kan je er meer kracht op zetten bij t rollen. Krijg je ook een grappig spiraal vormpje.

            En niet te veel er op kwijlen [emoji1] anders scheurt zo snel.

            Succes!

            En laat je niet pakken met wiet he. Straffen zijn volgens mij geen grapje of heb ik dat verkeerd?

            Grt Kees

            Comment


              #7
              Re: Hopelijk een mooi weekend tegemoet

              Cones zoals eerder gezegd, dat is de oplossing voor jou!

              Hier of hier kun je ze ook vinden!
              Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


              Comment


                #8
                Re: Hopelijk een mooi weekend tegemoet

                Koop een kist appels..


                Video : How To Make an Apple Pipe.
                Hoop dat je die kunt zien daar.

                Wat ik me afvroeg heh...
                Je gaat met het vliegtuig daarheen.
                Hoe ga je die zakken wiet mee terug nemen dan, of ga je per kameel terug ?
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #9
                  Re: Hopelijk een mooi weekend tegemoet

                  Het 'met citaat reageren' lukt niet helemaal.. Excuses

                  Draai een paar zonder wiet om te oefenen, als de zin groot genoeg is leert men snel.
                  Kijk wat filmpjes op youtube en net als wat Giel zegt zodra je er een paar dicht heb gerold denk je: 'verrek wat simpel.'
                  Had hier al een keer over nagedacht.. En uiteraard hebben jullie gelijk, oefening baart kunst. Zie alleen nooit shag hier maar ik zal is naar een iets grotere supermarkt gaan of een speciaal zaak, ben morgen toch vrij. Supermarkten zijn heel erg klein en vaak niet gefranchised.
                  Goede tip, heel erg bedankt! Ik ga dit absoluut proberen want een eigen mooie joint draaien zal natuurlijk perfect zijn. Ik hoop het 'aha, verrek wat simpel' moment morgen te creeeren. Youtube is inderdaad een zeer handig platform, thx a lot!

                  Je kan ook cones draaien, gewoon tippie in je vloei en de jointvorm erin draaien. Daarna vullen met je rookmengsel
                  cone is het makkelijkst als het echt snel moet. Anders gewoon oefenen! Binnen 2/3 dagen oefenen heb je het echt wel een beetje onder de knie.
                  Cones zoals eerder gezegd, dat is de oplossing voor jou!

                  Hier of hier kun je ze ook vinden!
                  Cones! Die kant en klare zien er helemaal perfect uit.. Mixje maken volgooien en genieten.. Maar die kant en klare ga ik sowieso niet bemachtigen.. Een kleine referentie naar Kees alvast, ALLES wat indirect of direct met wiet te maken heeft betekent al direct 14 dagen arrest.. Daar hoeven ze niets voor te vinden of te ruiken. Er is een ZERO tolerance in Azie.. Alhoewel in een aantal landen waaronder mijn bestemming dit weekend je de politie voor een niet al te hoog bedrag kan afbetalen, dit wil je ook want 12 jaar celstraf voor een grammetje wiet is absoluut niet overdreven.

                  @Que5 betekent dit dat ik dus mijn eigen kant en klare cone draai? Dit klinkt wel heel erg simpel ja, gewoon een hulsje draaien met een tipje er in van mijn vloei, en dan gewoon terug naar de normale cone procedure (= volgooien?).. Klinkt erg goed, dit ga ik zeker proberen!

                  Paar tips voor t draaien?

                  Niet gelijk t hele vloetje volstoppen. Eerst even je mixje maken van te voren. En dan kan je steeds er een beetje bij doen en rollen een beetje er bij en rollen. Dan is t makkelijk de vorm behouden.

                  En t tipie niet vouwen maar in z'n geheel strak oprollen. Dan kan je er meer kracht op zetten bij t rollen. Krijg je ook een grappig spiraal vormpje.

                  En niet te veel er op kwijlen [emoji1] anders scheurt zo snel.

                  Succes!

                  En laat je niet pakken met wiet he. Straffen zijn volgens mij geen grapje of heb ik dat verkeerd?

                  Grt Kees
                  Hele goede tip! Ik heb wel IS geprobeerd om een shaggie te draaien, maar ik heb nooit een 'gevoel' van hoeveelheid. Dit ga ik zeker toepassen, de vorm er met weinig indraaien en er steeds iets bij doen.. Ik kan dan waarschijnlijk niet van die toeters als mijn broer draaien, maar dat hoeft van mij absoluut niet. Haha ik zal mijn kwijl proberen binnen te houden Kees! Betreft straffen.. De straffen zijn buiten proporties hoog, gelukkig zit ik locatie technisch erg goed (strandhuis met een prive strandje..) Ik bespreek ook altijd met haar dat ik niets kan riskeren dus ik kan het niet kopen oid. Dus het ligt netjes in een een lade op de gang. Zij zelf vind wiet niet zo spannend maar met mij vind ze het wel 'grappig'. Bedankt!!

                  Video : How To Make an Apple Pipe.
                  Hoop dat je die kunt zien daar.

                  Wat ik me afvroeg heh...
                  Je gaat met het vliegtuig daarheen.
                  Hoe ga je die zakken wiet mee terug nemen dan, of ga je per kameel terug ?
                  Wat grappig, dat groene stokje is een chopstick. Ik heb precies hetzelfde exemplaar en dezelfde kleur en vorm (vaker zijn ze rond). Ik ga dit hoe dan ook proberen en dit is Plan Secure.. Een appeltje bewerken kan niet mis gaan en bong roken (dat doe je feitelijk dan toch met zo'n appel?) heb ik al een aantal keer gedaan en bevalt me zeer goed.

                  Die zakken wiet komen het huis niet uit! Daarom zei ik ook dat ik geen idee heb waarom het zakken zijn.. Zoveel rook ik niet en ik kan het absoluut niet meenemen. Ik moet zelfs zo voorzichtig zijn dat het niet op mijn kleding etc komt want als een drugshond op HK af gaat kan ik het wel schudden de eerste 2 week.





                  Super bedankt allemaal.. Ik laat de resultaten absoluut zien. Maar dit word dan volgend weekend ivm werk.
                  Groetjes en welterusten (04:00 hier)

                  Comment


                    #10
                    Re: Hopelijk een mooi weekend tegemoet

                    Oorspronkelijk geplaatst door hardechinees View Post
                    .... terwijl 10 biertjes in een emmer met ijs nog geen 6 euro kost..


                    Groetjes!
                    :eek::eek::eek::beer:
                    Moet naar .... Azie

                    Comment


                      #11
                      Re: Hopelijk een mooi weekend tegemoet

                      Permanent?
                      Of is dit "wishful thinking"?
                      [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
                      mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

                      Comment


                        #12
                        Re: Hopelijk een mooi weekend tegemoet

                        Grin-smiley3.gif
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment


                          #13
                          Re: Hopelijk een mooi weekend tegemoet

                          Oorspronkelijk geplaatst door hardechinees View Post
                          @Que5 betekent dit dat ik dus mijn eigen kant en klare cone draai? Dit klinkt wel heel erg simpel ja, gewoon een hulsje draaien met een tipje er in van mijn vloei, en dan gewoon terug naar de normale cone procedure (= volgooien?).. Klinkt erg goed, dit ga ik zeker proberen!
                          Klopt inderdaad, ik vind het zelf ideaal zo te doen (eventueel potlood of pen ter ondersteuning om de plakrand aan te kunnen drukken)

                          Comment


                            #14
                            Re: Hopelijk een mooi weekend tegemoet

                            Je kan ze ook om een pen draaien. Legt vloei neer, tip en daar een pen op en dichtdraaien. Pen eruit en vullen die bende
                            Kijk mijn vorige microkweek: 2 x PP, 3 x 18w TL, 70x50x120cm.
                            Kijk mijn nieuwe ronde: Zoetstof's Sweet Skunk Auto's Vensterbankplanten

                            Comment


                              #15
                              Re: Hopelijk een mooi weekend tegemoet

                              Ik heb wel een tip wat t draaien makkelijkmaakt wnnr je je tipje heb lik je de kant van je vloei waar geen plakrand zit en waar je je tipgaat legge hier door blijft je vloei aan je tip en maakt t draaie veel makkelijker

                              Comment

                              Bezig...
                              X