Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bloed geven en wiet

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    bloed geven en wiet

    Korting op 420shop
    Hey mensen,
    aangezien ik zelf bloeddonor ben (al twee keer ), vraag ik mij nu af hoe het zit met de combinatie van bloedgeven en wiet smoren.
    Hoeveel tijd moet er zitten tussen je laatste blow en je donatie en mag je meteen na je donatie ook weer bloed geven?

    grtz

    #2
    hmm.. geeen idee eigenlijk! kga dat ns aan men huisarts vragen..

    Comment


      #3
      Ik was van het idee, dat je geen bloed mag geven als je geestesveruimende middelen neemt, gelijk welke soort.
      Greetz

      Comment


        #4
        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

        Comment


          #5
          lijkt me niet zo fijn om te weten, moesten ze het bloed gewoon in een koelruimte leggen zonder het te controleren.

          Comment


            #6
            Lijkt me wel humor. Krijgt zo`n patient bloed van iemand en word vervolgens high wakker. Al is het risico daarop volgens mij wel erg laag
            "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

            Medigebruiker

            Comment


              #7
              Vind het helemaal niet 'humor'. Geef je bloedplaatjes ofzo? Die krijgen vooral te vroeg geboren kinderen, kinderen die zowiezo moeite hebben om te overleven.. als ze dan ook nog rotzooi door hun infuus krijgen loopt het alleen maar slechter af.
              [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

              Comment


                #8
                Als je bloed doneert testen ze je bloed toch hoor op ziektes en zo dus ze zullen dan ook wel zien dat er thc in je bloed zit .

                Comment


                  #9
                  als je bijna dagelijks 1 rookt duurt het +- 3 maanden.

                  maar denk niet dat ze het gebruiken.
                  door te testen zullen ze het wel zien.

                  Comment


                    #10
                    en dan gaat het in de gootsteen?
                    moeten ze dan niet per persoon een uur staan testen?
                    ik dacht toch dat als ze op iets controleren, dat ze het andere niet zien. bv, test op drugs A is niet gelijk aan drugstest B, dus moeten ze deze allemaal apart doen?
                    (ik typ maar wat ik denk)

                    Comment


                      #11
                      haha moet zo keer knetter high bloed gaan geven, die persoon die da bloed dan krijgt ook?.....

                      Comment


                        #12
                        Ik heb in November bloed gegeven de dag na ik geblowd had en geen problemen. Zelfs kreeg ik een brief in de brievenbus dat ik volgende keer nog eens mocht kome , het enigste is wat je moet doen is daar nuchter aankomen meer niet.
                        Witte Weduwe toch, waarom ben je zo hemels?

                        Comment


                          #13
                          [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                          Comment


                            #14
                            Ik weet niet of ze op drugs testen, maar ze testen zeker op ziektes zoals aids, hepatitis enzo, ze nemen daar speciaal staaltjes voor, mss dat ze ook op drugs testen, maar nrml zeg je, anoniem, op een blad of je 'risico-gedrag' vertoont hebt

                            grtz

                            Comment


                              #15
                              maar sommige ingewanden filteren dit en ik denk dat een liter bloed met cannabisoiden in weinig kans maakt om opgemerkt te worden tegenover de resterende liters eigen bloed. zeker na een ongeval let men hier toch niet op denk ik.

                              (en proficiat met de kleine)

                              Comment

                              Bezig...
                              X