Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen.

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

    Die Vulcano zal best wel super zijn, maar ik zie mezelf nog niet zo zitten met die ballon op schoot. Ik heb sinds een tijdje de Crafty, ook van Storch & Bikkel. De temp zakt niet in na een flinke hijs. Hooguit 1 of 2 graden, meer niet. Dat is idd super belangrijk. Lekker handzaam en perfect om vanuit je broekzak ff een paar trekjes te nemen.

    Comment


      #62
      Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

      Dat ding kost ook 300.
      Dat bedoel ik pcies.
      Zijn allemaal bloody duur dus geef je beter je centen uit aan n volcano mijns inziens.
      Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
      Het systeem betreurt dit ten zeerste.

      Comment


        #63
        Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

        Hoelang gaan die ballonnen eigenlijk mee? Ik moet het glazen mondstuk van men flowermate toch elke twee sessies kuisen of het wordt te plakkerig van de hars. Die ballonnen zijn ook niet echt goedkoop. Paar meter van de solid valt mee. Maar voor 6 stuks voor de easy betaal je ook al 50 euro plus verzendkosten.
        Bij een gewone vaporizer ben je klaar met de aankoop. Veel te veel dingen die mij doen twijfelen. Dan toch liever de plenty denk ik.

        Comment


          #64
          Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

          Ik gebruik dat ding uit de shop en die is al jaar of 4 oud en nog niet door zn eerste set ballonnen heen. En die wordt toch vrij gortig gebruikt..
          Het is ook van een hard krakend maar heel dun plastic gemaakt waar de rook niet aan lijkt te hechten.. die V tower van me heeft aanslag op glas en in slangetje maar die ballonnen zijn nog steeds helder en t mondstuk knal oranje.
          Is gewoon mega goed over nagedacht merk je.
          Vind t echt een genot dat dinges en om t niet roken vol te houden verklaar ik m als onmisbaar..

          Wou er vd week een voor mezelf halen maar had weer tegenvallertje dus ff uitgesteld in t kader van deze week was al duur genoeg maar moet hebben verdoeme. Zag dat zamnesia 'm in de aanbieding heeft voor €431,-.

          Koop m liever ergens met de gunfactor maar voor 70 eurie korting denk ik dat ik maar ff mn spaarvarken kapotdood moet rammen..
          Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
          Het systeem betreurt dit ten zeerste.

          Comment


            #65
            Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

            Dan geef je 100 euro extra voor een digitale zonder echte meerwaarde? Verandert de zaak als die ballonnen proper blijven. Als ik zo naar men flowermate kijk zou ik dat niet denken.
            Het blijven natuurlijk Duitsers. Als die iets ontwerpen is er meestal wel goed over nagedacht.

            Comment


              #66
              Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

              Das t verschil tussen 18 standen en n regeling op de graad van 40 tot 230 dacht ik.
              Als je dan toch n kapitaal uitgeeft wil ik de meeste opties ook natuurlijk..
              Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
              Het systeem betreurt dit ten zeerste.

              Comment


                #67
                Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

                Ik begreep toen van iemand met een tuincentrum in Zeeland, dat de digitale volcano's relatief vaak terugkomen. Wij hebben toen een analoog gekocht. Met de standen 0 t/m 9 heb je hetzelfde bereik als op de digital je moet alleen even checken welke stand voor welke temperatuur staat. Ook op zijn advies de classic valve gekozen dan de easy valve, deze zou meer gebruiksmogelijkheden hebben. Welke weet ik niet maar je kan wel varieren in ballongrootte. Bij de classic valve maak je de balonnen zelf ( knip, knip, knoop leggen en aan 'verhittingskamer' bevestigen klaar) en moet je ' het verhittingsdeel zelf schoonmaken ( in 5 min. gebeurd, metaal met alcohol rest met sopje, sommigen koken hem uit in melk om daarna de melk te drinken ) maar is een stuk voordeliger. Bij Azarius koop je van die setjes voor 22 euro waarmee je ca 15 balonnen mee maakt inc. reserve gaasjes, ringen etc, voor de easy valve betaal je geloof ik 50 euro voor 5 ballonnen.

                De ballon gaat hier varierend 2 tot 8 weken mee, ik heb hem wel eens 'bruin' )onder handen gekregen--> mam, kun je me helpen ?
                Stemma doet het forum, stout 2017

                Stemma doet stout (2016)
                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                Comment


                  #68
                  Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

                  Ok. Duurzaamheid moet doorslaggevend zijn.
                  Die in de shop is wel s gevallen en daarvan ligt t front 3cm maar achter maar werkt nog perfect.
                  Duitse degelijkheid wel maar of de meerwaarde van digitaal niet vooral psychologisch is valt idd te betwijfelen.

                  Maar soit, volcano rocks. Eeh dampt .
                  Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                  Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                  Comment


                    #69
                    Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

                    Dat doet hij zeker
                    Stemma doet het forum, stout 2017

                    Stemma doet stout (2016)
                    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                    Comment


                      #70
                      Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

                      Daarmee, in elke review die ik al gezien heb gaan enkel de tackle tarts voor de digitale versie. Je kan de analoge standen opzoeken en voor de rest werkt die exact hetzelfde. Dus je betaalt 100 euro meer voor cijfertjes te zien waar je na een week toch niet meer naar kijkt omdat je dan de beste stand ontdekt hebt voor jezelf en die daar gewoon blijft op staan. Dat kan je analoog ook

                      Misschien doe ik hem mezelf wel kado voor nieuwjaar, haha.

                      Comment


                        #71
                        Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

                        Ik heb de Plenty van Storz & Bickel en daar kijk ik inderdaad ook niet naar de echte temperatuur. Soms wel interessant om te weten, maar ik zet het ding gewoon op standje 6 en soms zet ik hem na een tijdje op 7 om nog wat extra uit de wiet te halen. Al vind ik de smaak dan minder en wordt de damp ook vaak wat scherper.

                        Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                        Comment


                          #72
                          Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

                          Daar heb je dik punt Beo,

                          Kan met topcraft vd aldi ook mn centen verdienen maar koop toch liever festool.. Hou nu eenmaal van mooie spulletjes maar je mag jezelf best de vraag stellen of je jezelf nie voor de gek houd..
                          Qua damper beter die analoge halen dan idd.
                          Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                          Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                          Comment


                            #73
                            Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

                            Het is en blijft een volcano, analoog of digitaal. Dus aan kwaliteit zal je niks moeten inleveren. Normaal denk ik net hetzelfde, maar 100 euro meer voor de cijfers te kunnen zien. Nah.

                            Comment


                              #74
                              Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

                              Het enigste noemenswaardig verschil tussen de analoge en de digitale is dat de digitale automatisch afschakeld en misschien iets nauwkeuriger is.
                              Op zich maakt dat voor mij het prijsverschil niet waard.

                              Ik heb de analoge nu al aan tijdje en gebruik hem dagelijks. Ik zit nu aan mijn 2de ballon. Ik gebruik 1 ballon voor vrienden en de rest is extra.

                              Je kan ze zelfs met de easy valve gemakkelijk uit elkaar halen en met een oven zak goedkoop vernieuwen.

                              Het leuke is ook dat je de zak in stukjes in melk kan laten koken (ik zeg koken, maar het mag niet koken, alleen warm) en daar doe je dan wat chocopoeier in en je hebt een lekkere wiet chocomelk (zelf geprobeerd en werkt als een lier).

                              Heb een paar draagbare geprobeerd en zal binnenkort toch nog eens kijken naar een mobiele oplossing, maar voor thuis is de volcano echt topklasse. Alleen is hij duur, maakt hij veel lawaai ( de zakjes en de ventilator), maar je kan er je pijn mee verzachten (lagere temp) en knetterstoned worden (hogere temp).

                              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                              Ik gebruikte trouwens deze bladen om de temp correct in te stellen.

                              zRNQA4p.pngdownload.jpg
                              Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                              Vapers Hydro avontuur (voltooid)

                              Comment


                                #75
                                Re: Vaporizers: waarom, tips voor aanschaf en gebruik. Reviews van persoonlijke toestellen

                                Vertel eens hoe je met een ovenzak de easy valve zak vernieuwt ?
                                Stemma doet het forum, stout 2017

                                Stemma doet stout (2016)
                                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                                Comment

                                Bezig...
                                X