Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Waarschuwing elektrische grinder

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Waarschuwing elektrische grinder

    Korting op 420shop
    zm_189.jpgIk kocht dezeDit vond ik wel leuk, maar weet niet of ik daar nu over de oceaan moet voor gaan kopen...

    Greetz,
    Thomas
    Last edited by LionKeeper; 17 June 2015, 11:19.

    #2
    Re: Waarschuwing elektrische grinder

    Ben je verlamd, of zijn je polsen gebroken? Zie anders geen enkele reden om een elektrische grinder te kopen.
    Moet ook steeds weer lachen met mensen die en rugzak nodig hebben om hun grinder uit 25 delen mee te sleuren, en dan 8 kamertjes moeten opdraaien.

    Ofwel gebruik je je handen, en ben je daar meestal te lui voor.
    Ofwel koop je (zoals ik) een simpele grinden van €5 en grind je er na 6 jaar blowen nog steeds mee.

    Heb deze ooit gekocht in een nachtwinkel, en alle wiet dat ik ooit al heb gerookt is daarmee gegrind, da's al een hele hoop.
    Hierzo, goedkoop en jaren houdbaar. Plus, je hebt geen transpallet meer nodig om ze mee te sleuren!
    Stap voor stap geraken we er wel.

    Comment


      #3
      Re: Waarschuwing elektrische grinder

      Oorspronkelijk geplaatst door Modest View Post
      Ben je verlamd, of zijn je polsen gebroken?

      Ofwel gebruik je je handen, en ben je daar meestal te lui voor.

      Comment


        #4
        Re: Waarschuwing elektrische grinder

        Ik heb sinds kort een gewone metalen grinder en ben er heel tevreden mee. Geen gerotzooi meer met verkruimelen en de joint brandt mooier. Niet meer zo'n joint die aan 1 kant as is en aan de andere kant nog vloei. Niet meer bij branden dus.

        Stel het lukt je niet ivm je aandoening en je gebruikt hem alleen thuis... waarom ga je niet gewoon voor een elektrische koffie molen? 10-15 euro bij iedere Blokker.
        Baas in eigen brein.

        Comment


          #5
          Re: Waarschuwing elektrische grinder

          Oorspronkelijk geplaatst door Eclecticon View Post
          Niet meer zo'n joint die aan 1 kant as is en aan de andere kant nog vloei.
          Smoking waren mijn favoriet, maar ieder zijn meug en voorkeur.

          En als laatste je tabak: enkel roltabak gebruiken, desnoods kan je ook een sigaret killen (jammer van de sigaret) maar zeker geen schiettabak (als je zelf sigaretten zou schieten). Die stukken tabak zijn sowieso te groot en oneven om een rustige verbranding te krijgen. Tabak dient in essentie enkel maar om je wiet op zijn plaats te houden, zoals je wel weet

          De grinder helpt natuurlijk wel veel om alles makkelijker te rollen. En het is niet dat ik niet zonder electrische grinder kan, maar het is soms gewoon handig als je ook wat aanvult met andere kruiden, zoals tijm, om alles samen te roken.

          De koffiemolen is een optie, maar ik vond het kleine formaat en de batterijen van deze grinder wel interessant: vooral omdat ik verschillende soortjes door elkaar rook en dus ook deze verdeel in kleine individuele porties voor "on the road".

          Bedankt voor de reactie!
          Last edited by LionKeeper; 18 June 2015, 11:53. Reden: Aanvulling tip

          Comment


            #6
            Re: Waarschuwing elektrische grinder

            Ik heb ook reuma en een gewone grinder is voor mij ook teveel om te draaien ik heb vaak die kracht niet daarom is juist een elecktiese heel goed
            voor mensen die cannabis gebruiken om Medicinale reden
            God was never on your side..

            Comment


              #7
              Re: Waarschuwing elektrische grinder

              is een elektriche peper molen geen optie

              Comment


                #8
                Re: Waarschuwing elektrische grinder

                Ik kreeg ondertussen mijn geld terug van Dutch Headshop, waar ik hem kocht (samen met CBD olie, vandaar niet bij 420 ) Dit is het antwoord op mijn ingestuurde klacht:

                "We hebben de grinder zelf nog eens getest en hetgeen je schrijft klopt. De batterijen zijn moeilijk te plaatsen en de constructie is matig. Bij ons worden de batterijen niet heet, ook niet na 2 minuten grinden.
                Ik begrijp je teleurstellen en zal 6.50 euro retour storten op je rekening. Als er meer klachten komen dan stoppen we met de verkoop van deze grinder."

                Bij deze ben ik tevreden, zowel financieel als emotioneel

                Oorspronkelijk geplaatst door grinderke View Post
                is een elektriche peper molen geen optie
                Wel, nee, omdat dat bedoeld is om harde bolletjes te vergruizen en de voorraad ook er in blijft zitten. Weed bewaart niet zo makkelijk als peperbolletjes vermoed ik. Bovendien moet je het ook makkelijk uit kunnen kuisen. Nu 't lijkt me nog altijd beter dan die "card grinders" die ze nu proberen te verpatsen. Bedankt voor de reactie!

                Comment


                  #9
                  Re: Waarschuwing elektrische grinder

                  Chef mes? Werkt hier perfect.

                  Comment


                    #10
                    Re: Waarschuwing elektrische grinder

                    Je kunt ze ook in Duitsland bestellen bij Bongobong.

                    Maar ik vind al die batterij-grindertjes er een beetje gammel uit zien.

                    (nope, ik heb geen ervaring met die shop)
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #11
                      Re: Waarschuwing elektrische grinder

                      Hey bedankt voor de tip! En je hebt gelijk, er zit nergens deftig spul tussen.

                      Comment


                        #12
                        Re: Waarschuwing elektrische grinder

                        Als je deftig spul wilt, kitchenaid heeft een kleine coffee grinder in zijn assortiment...

                        Comment


                          #13
                          Re: Waarschuwing elektrische grinder

                          Ik gebruik bijna nooit een grinder noem mij old fashion,maarbij het grinden,blijft er ook massaal thc kleven aan de randjes en de tandjes,een hel om proper te krijgen liever tsn men duim en wijsvinger crushen,wat blijft plakken,wrijf ik de resten tot streepjes hash
                          Natuurlijk ideaal voor mensen met ziekte,die niet kunnen grinden door de pijn in bv hun handen

                          Comment


                            #14
                            Re: Waarschuwing elektrische grinder

                            Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
                            Als je deftig spul wilt, kitchenaid heeft een kleine coffee grinder in zijn assortiment...
                            Ja ook anderen hebben dat, maar ik heb er echt geen idee van hoeveel canna je kwijt raakt in da mechanisme en/of dat altijd zo leuk werkt eigenlijk. Anders zou ik zo-iets kopen: http://www.bol.com/nl/p/tristar-koff...0000011303621/

                            Comment


                              #15
                              Re: Waarschuwing elektrische grinder

                              Oorspronkelijk geplaatst door LionKeeper View Post
                              Ja ook anderen hebben dat, maar ik heb er echt geen idee van hoeveel canna je kwijt raakt in da mechanisme en/of dat altijd zo leuk werkt eigenlijk. Anders zou ik zo-iets kopen: http://www.bol.com/nl/p/tristar-koff...0000011303621/
                              Ik heb altijd dergelijk soort molens gebruikt om bijv. kaneel te vergruizen of pesto te maken. Ik geloof dat wij er een uit 1980 hadden die als kruiden molen verkocht werd.. Maarja, uiteindelijk is het exact hetzelfde systeem/mechanisme. Het is ook zo gemaakt dat er eigenlijk nooit iets in het mechanisme terecht kan komen aan vocht of poeder, enkel aan de onderkant van het mesje blijft materie kleven.
                              Zelf heb ik het nog nooit voor wiet gebruikt, maar het is zeker mogelijk! En als je je zorgen maakt om achtergebleven THC, een mini spatel brengt uitkomst.
                              Verslag - 3x Bubba Kush AF

                              Comment

                              Bezig...
                              X