zm_189.jpgIk kocht deze elektrische grinder. Alle online shops hebben hem en ik vond het mijn plicht hiervoor te waarschuwen. Het ding kost maar 6 euro en dat merk je, maar hij is ook gewoonweg gevaarlijk. Het is gemaakt uit een minderwaardig plastic, hangt vast met 1 miniem schroefje en alhoewel ik snap dat dit soort dingen best goedkoop mogen zijn, is hij gewoonweg erg slecht ontworpen. De batterijkamer was voor mijn batterijen gewoonweg te klein, en het is een klotewerkje om het toe te krijgen. Mijn batterijen begonnen ook érg warm te worden het moment dat ze aangesloten waren. Teveel druk of gewoon kortsluiting? Zo moest de plus-kant van 1 batterij ook op een springveertje, waar dus enkel de -kant op zou horen. Gewoon dom. Het ding werkt, net zoals een koffiemolen ook werkt, maar het is absoluut geen aanrader. Bovendien werkt het ook erg goed zonder potje en is het knopje op de zijkant nogal "gevoelig" en zeker niet duidelijk zichtbaar. Zeker niet veilig in de handen van een stoner. Jammer dat de alternatieven niet zo makkelijk te vinden zijn, of heeft iemand tips? Dit vond ik wel leuk, maar weet niet of ik daar nu over de oceaan moet voor gaan kopen...
Greetz,
Thomas
Greetz,
Thomas

Comment