Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verslavend????

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Verslavend????

    Als ik een avond (overdag blow ik normaal niet) niet blow, slaap ik iets minder vlug in (ik rook op normale avonden er ook maar eentje). Meer merk ik er niet van, ik heb er dan wel goed zin in, maar misschien komt dat door de nicotine (ik rook niet gewoon). Ben ik verslaafd? Geen idee, het is in ieder geval enorm hard gewoontevormend. Zou ik zonder kunnen? Ik zou het op sociale momenten zeer hard missen, dagelijks smoren zou ik kunnen vermijden, maar volledig stoppen, waarschijnlijk niet, omdat er elke maand wel is zo'n momentje is dat het er ECHT wel bij hoort.

    Comment


      #32
      Re: Verslavend????

      In de klassieke zin van het woord schijnt Wiet idd niet verslavend te zijn, maar met alle leuke ritueeltjes eromheen, en de gewenning aan bepaalde lichamelijke effecten zal er toch een soortemet van afhankelijkheid kunnen optreden.
      Je ziet wel andere "verslavingskenmerken" : bv "drugs seeking behaviour" : zet een blower in een onbekende stad zonder wiet, binnen een paar uur loopt 'tie (zonder tomtom of kaart) in de buurt waar dat het meeste te verkrijgen zal zijn. Daar heb ik persoonlijk veel ervaring (en lol) mee
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

      Comment


        #33
        Re: Verslavend????

        Ik ben ook gestopt na een lange tijd dagelijks gebruik. Ik heb alleen moeite gehad met in slaap komen en heel veel zweten.

        Ik vind het wel een prachtig verhaal met die rij instructeur hahah.

        Comment


          #34
          Re: Verslavend????

          Noble, wat je daar zegt 'moeite gehad met in slaap komen' heb ik nog wel enkele keren horen terugkomen. Dat zou toch ergens op een 'afkicksymptoom' kunnen wijzen denk ik. Ergens die chille joint voor je gaat slapen moeten missen heeft hoogstwaarschijnlijk een effect op een belangrijk moment van de dag voor je lichaam: nachtrust...

          Comment


            #35
            Ik ben een echte natuurmens, ook al die natuur kunstmatig.

            Comment


              #36
              Re: Verslavend????

              vet verhaal, komt me heel bekend voor stonedrocks en dekweker jouw verhaal tis net alsof je mijn vrhaal hebt gejat haha

              Ik zelf ben wel verslaafd en vroeger nog erger die 5 gram per dag ging er makkelijk in,
              Nu probeer ik het terug te draaien naar 1 joint of 2 voor het slapengaan want anders ben ik echt poep chagrijnig, als ik probeer te stoppen met mijn vriendin dan ga ik altijd nog smoesjes bedenken om toch te kunnen blowen.
              Maar ik moet zeggen de laatse tijd lukt het me wel om een paar daagjes niet te blowen ma maar 2 -3 dagen begin ik weer met blowen. En als ik op vakantie ga 3 weken dan heb ik nooit ergens last van en denk ik er niet eens aan, volgens mij is het gewoon ook me dagelijkse ritme die 1 joint per dag heb ik gewoon nodig

              Comment


                #37
                Re: Verslavend????

                Oorspronkelijk geplaatst door JeffreyBT View Post
                die 1 joint per dag heb ik gewoon nodig
                Dan ben je dus verslaafd... ook al is het maar 1 joint per dag, als je er echt niet zonder kan ben je verslaafd in mijn ogen.
                Iedereen maar volhouden dat weed niet verslavend is, de reacties hier bewijzen wel het tegendeel!

                Comment


                  #38
                  Re: Verslavend????

                  Oorspronkelijk geplaatst door Jalapeno View Post
                  Dan ben je dus verslaafd... ook al is het maar 1 joint per dag, als je er echt niet zonder kan ben je verslaafd in mijn ogen.
                  Iedereen maar volhouden dat weed niet verslavend is, de reacties hier bewijzen wel het tegendeel!
                  enkel mentaal verslavend
                  dat men er een nodig heeft kan ook gewoon zijn uit gewoonte, net zoals je koffie drinkt en niet uit het echt nodig nodig hebben
                  as it was in the beginning,
                  so shall it be in the end
                  -BM-

                  Comment

                  Bezig...
                  X