vraag over vaporizers

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • zipzop
    Stoner
    Member
    • Jan 2016
    • 20

    #1

    vraag over vaporizers

    Korting op 420shop
    hallo,

    ik wil een vaporizer kopen voor wiet/hasj erin te doen alleen ik wil niet teveel uitgeven. weet iemand nog een goeie voor weinig
    buget: 55+-

    ik heb uiteraard zelf ook eerst gezocht en kwam uit op deze:

    maar weet niet zeker of deze wel geschikt is


    gr zipzop
  • beowulf
    Exquisite Grower
    MemberLucky Member
    • Nov 2008
    • 6495

    #2
    Re: vraag over vaporizers

    Oorspronkelijk geplaatst door zipzop
    maar weet niet zeker of deze wel geschikt is


    gr zipzop
    Eerste zin: Dit product is niet geschikt voor kruiden of e-liquids, maar kan alleen gebruikt worden voor wasachtige olie en concentraten.

    Dus nee. Je hebt voor die prijs niks. Enkel rip off pennen die werken met zo'n coil en dan ben je eigenlijk gewoon wiet aan het verbranden ipv te vapen. Maak van die 55 euro er 100 en koop u die storm. Onder de 100 zal je niks vinden met een keramische kamer en dat is wat je moet hebben.
    Die goedkope pennen werken trouwens de helft van de tijd niet en gaan snel kapot dus dat is weggesmeten geld.

    Comment

    • FlamingMango
      Wicked Stoner
      Member
      • Feb 2016
      • 240

      #3
      Re: vraag over vaporizers

      Sorry man, maar je moet toch echt even door sparen. Of je wilt niet zoveel geld uitgeven. Dat is aan jou de keuze.

      Comment

      • beowulf
        Exquisite Grower
        MemberLucky Member
        • Nov 2008
        • 6495

        #4
        Re: vraag over vaporizers

        Beter zal het niet worden! http://www.ibood.com/be/nl/product-s...v50s-blue.html

        Comment

        • FlamingMango
          Wicked Stoner
          Member
          • Feb 2016
          • 240

          #5
          Re: vraag over vaporizers

          Whoooo de flowermate zo goedkoop? Dan zal ik niet twijfelen en die nemen.

          Comment

          • QnQ
            Godlike Grower
            Lucky Member
            • Sep 2010
            • 26093

            #6
            Re: vraag over vaporizers

            Uitverkocht
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            • Michevan
              Expert Grower
              420 MemberMemberLucky Member
              • May 2014
              • 1417

              #7
              Re: vraag over vaporizers

              klopt lol
              Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


              Comment

              • FlamingMango
                Wicked Stoner
                Member
                • Feb 2016
                • 240

                #8
                Re: vraag over vaporizers

                Of heb jij die gekocht zipzop waardoor die uitverkocht is?

                Comment

                • beowulf
                  Exquisite Grower
                  MemberLucky Member
                  • Nov 2008
                  • 6495

                  #9
                  Re: vraag over vaporizers

                  Ik kan hem nog steeds aanvinken, nog 7 uur of tot einde voorraad. Misschien in Nederland niet meer?

                  Comment

                  • kanon
                    Expert Grower
                    420 MemberLucky Member
                    • Sep 2015
                    • 1387

                    #10
                    Re: vraag over vaporizers

                    Hij moet misschien is op Ebay kijken staan ook altijd leuke koopjes op als je MZL hebt
                    sigpic
                    LED there be light

                    Comment

                    • Eclecticon
                      Ultra Grower
                      MemberLucky Member
                      • Apr 2014
                      • 2073

                      #11
                      Re: vraag over vaporizers

                      Ik heb mijn vaporizer gewoon van marktplaats. Nieuw mondstuk er op gekocht en klaar.
                      Baas in eigen brein.

                      Comment

                      • zipzop
                        Stoner
                        Member
                        • Jan 2016
                        • 20

                        #12
                        Re: vraag over vaporizers

                        top thanks voor de reacties! ik ga wel ff ebay kijken

                        Comment

                        • kanon
                          Expert Grower
                          420 MemberLucky Member
                          • Sep 2015
                          • 1387

                          #13
                          Re: vraag over vaporizers

                          suc6 en als je wat koopt laat dat ff weten

                          goeie info is altijd leuk
                          sigpic
                          LED there be light

                          Comment

                          • vaperke
                            Expert Grower
                            420 MemberMemberLucky Member
                            • Jul 2015
                            • 1488

                            #14
                            Re: vraag over vaporizers

                            Deze is net nieuw. De flowermate Aura. Schijnt voor zijn prijs redelijk te werken.
                            Je hebt hem al voor 99€.
                            Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                            Vapers Hydro avontuur (voltooid)

                            Comment

                            • kanon
                              Expert Grower
                              420 MemberLucky Member
                              • Sep 2015
                              • 1387

                              #15
                              Re: vraag over vaporizers



                              24,95
                              sigpic
                              LED there be light

                              Comment

                              Bezig...