Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

CBD roken.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    CBD roken.

    Korting op 420shop
    Ik vraag me af wie mij kan vertellen hoe het is om wiet te roken met een hoog CBD en een laag THC precentage.

    #2
    Re: CBD roken.

    Ja hoe is dat zou ik ook wel eens willen weten
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Re: CBD roken.

      Ik heb nu 2 dames 2 weken in de bloei staan maar ik blijf me af vragen wat de ervaringen zijn van mensen die dit al een gerookt hebben.

      Comment


        #4
        Re: CBD roken.

        Dit interesseert mij ook ten zeerste. Als je erover leest kun je opmaken dat CBD ergens minder op de hersenen (geen high of stoned dus) werkt, doch eerder fysiek.
        Alternatief dus voor slaappil of pijnstiller, afhankelijk van de soort. Dit is toch de theorie, ik volg hier zeker wat de praktijkervaringen geven.

        Comment


          #5
          Re: CBD roken.

          Je hebt mijn aandacht. Ik heb 3 medical kush staan 5 weekjes oud en vraag mijzelf af of ik deze voor het rook genot moet laten groeien.

          Comment


            #6
            Re: CBD roken.

            Vraag me wel af hoe je nu weet of er inderdaad ook echt zo veel CBD in die dames zit. Want de info op het zakje/doosje kan iedereen er op zetten.
            God was never on your side..

            Comment


              #7
              Re: CBD roken.

              Ik heb ook vrij veel CBD soortjes uit de USA etc.
              De betere zaadbanken laten alles netjes testen en kunnen de resultaten tonen, veel doen dat al openbaar.
              Van de meeste soorten wordt je ook gewoon flink stoned/high btw, sommige wat minder maar merken doe je het altijd, althans ik tot nu toe, het hangt een beetje van de CBD/THC verhouding af, ook daar heb je weer ontzettend veel keus in.
              Ikzelf gebruik bepaalde CBD soorten om goed te kunnen slapen etc., dat werkt prima en scheelt chemische rot pillen van de dokter!
              Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


              Comment


                #8
                Re: CBD roken.

                Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
                Vraag me wel af hoe je nu weet of er inderdaad ook echt zo veel CBD in die dames zit. Want de info op het zakje/doosje kan iedereen er op zetten.
                Als ik nu naar mijn groeiende toppen kijk zie ik niet zoveel thc blingbling als dat ik normaal heb gezien maar dat zegt natuurlijk nog helemaal niks.

                Comment


                  #9
                  Re: CBD roken.

                  Ik vraag mij dit ook enorm af. Zeker wanneer het CBD gehalte hoger ligt dan THC. Binnenkort maar zaad(jes) betellen. CBD olie voelt ieder geval geweldig helder aan.

                  Comment


                    #10
                    Re: CBD roken.

                    Ik heb afgelopen weken al gerookt van me eigen kweek ik kan je zeggen dat je er moe van word niet high maar echt lui I LOVE IT !

                    Comment


                      #11
                      Re: CBD roken.

                      Eindelijk niet recreatief roken

                      Comment


                        #12
                        Re: CBD roken.

                        Bij de Boerenjongens in Amsterdam hadden
                        Ad usum proprium!

                        Comment


                          #13
                          Re: CBD roken.

                          Je weet niet wat er allemaal nog meer in die wiet zat, hier gaat het goed met zelfgekweekt. Maar ook ik heb de % niet laten testen
                          Stemma doet het forum, stout 2017

                          Stemma doet stout (2016)
                          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                          Comment


                            #14
                            Re: CBD roken.

                            Dus hoe ervaar jij het Stemma?

                            Comment

                            Bezig...
                            X