Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wiet in een waterpijp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wiet in een waterpijp

    Korting op 420shop
    Hallo mensen,

    ik vroeg me af of iemand van jullie ervaring had met wiet in een waterpijp stoppen en of je er daadwerkelijk stoned van word. Als ik het op internet opzoek krijg ik veel verschillende antwoorden, sommige zeggen dat het een slecht idee is anderen vinden het een goed idee. Dus, wat denken jullie hierover?

    grtz

    #2
    Re: Wiet in een waterpijp

    Waarom zou je er niet stoned van worden? Als je wiet rookt door een waterpijp of door een appel, maakt niet zoveel uit.
    Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
    Vapers Hydro avontuur (voltooid)

    Comment


      #3
      Re: Wiet in een waterpijp

      T werkt wel maar je hebt wel wat meer nodig maar wel relaxed stoned worden.
      Wiet goed grinden en door de waterpijptabak mixen en evt nog wat honing erbij zodat de wiet niet verbrand.

      Comment


        #4
        Re: Wiet in een waterpijp

        vergeet een bong en ga Vapen.
        sigpic
        LED there be light

        Comment


          #5
          Re: Wiet in een waterpijp

          Waterpijp en bong is wat anders

          Comment


            #6
            Re: Wiet in een waterpijp

            Ja, bongetje vind ik ouderwets lekker (natuurlijk word je er stoned/high van secondshoe), vapen is weer een heel andere belevenis
            Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


            Comment


              #7
              Re: Wiet in een waterpijp

              bedankt voor de snelle reacties! Ik vroeg het me af omdat mensen zeiden dat alle wiet te snel zou verbranden en dat je daardoor dus niet/amper stoned word, maar ik zal een keer de wiet door de tabak mixen met wat honing.

              Comment


                #8
                Re: Wiet in een waterpijp

                Zelf gebruik ik een waterpijp. Dit maakt je heel goed en relaxed stoned. Het is een aanrader. Je verbrand je wiet snel, en wordt daardoor snel stoned.

                Comment


                  #9
                  Re: Wiet in een waterpijp

                  Dit werkt gewoon hoor. Het is al even geleden dat ik dit heb gedaan maar ik ging als volgt te werk:

                  1. De tabak fijner hakken met een mes of schaar.
                  2. De bodem van de bowl bedekken met een dun laagje tabak
                  3. Wat tabak mengen met wiet/hasj en de bowl hiermee opvullen
                  4. De laag tabak met wiet/hasj afdekken met een dunne laag tabak zonder
                  5. de bowl afdekken met zilverpapier, gaatjes prikken en een brandend kooltje erop.

                  Door de onderkant en bovenkant van de bowl te bedekken met een laag tabak zonder wiet verspil je volgens mij minder wiet omdat je een waterpijp in het begin goed moet 'aantrekken'.
                  Het fijnhakken van de tabak zorgt er naar mijn ervaring ook voor dat de waterpijp vlotter trekt en de wiet beter vermengt is met de tabak, je mag dan wel niet te hard aanduwen.

                  Comment

                  Bezig...
                  X