Mededeling

Collapse
No announcement yet.

gebruik vaporizer en cannabis.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

gebruik vaporizer en cannabis.

Korting op 420shop
    Goede nacht, mijn naam is Loet (66+) en ik heb mij aangemeld op dit forum (zo te zien serieus en betrouwbaar) om informatie in te winnen rond het gebruik van een vaporizer en cannabis.
    Dit alles om pijn te bestrijden en rust en ontspanning te creŽren.
    Ik heb ruim tien jaar bekken en onderrug pijn in de breedste zin van het woord. Niets meer aan te behandelen. Alles al letterlijk achter de rug, spuiten/operatie enz..
    Morfine (60 mg per dag, oxazepam (40 mg per dag) aangevuld met paracetamol. Ook gebruik ik bloedverdunners van wegen cholesterol problemen.
    Momenteel werkt dit alles steeds minder en daarom zoek ik een aanvulling in de cannabis.
    Het liefst een vaporizer omdat mij dat het makkelijkst lijkt.
    Ik heb geen idee hoe ik dit moet aanpakken en wat voor wiet ik moet aanschaffen en daarom mijn verzoek aan jullie om een advies.
    Ik hoop spoedig te kunnen beginnen, ik ben het helemaal zat die pijn.
    Olie en dergelijke zaken zie ik niet zitten omdat het mij duurder lijkt en erg veel gezeur over de kwaliteit.

In afwachting van een serieus en goed advies groet ik jullie,
    Loet

Re: gebruik vaporizer en cannabis.

Welkom op JD Loet

Je gebruikt al een mooie hand pijnstillers zie ik.
    Cannabis gaat dat niet kunnen vervangen natuurlijk, maar als aanvulling kan het zeker goed helpen, en wellicht kun je wat chemische middelen minderen na verloop van tijd.
    Ik geef je alvast een wegwijzer naar het deel van het forum over gebruik en toepassing van cannabis : <Linkje>
    Dan kun je vast een beetje vooruit met die informatie.

Succes!
    Howto: meerdere foto's uploaden en tussen je bericht plaatsen

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~BuitenQweeksels ~

Comment

bedankt QnQ, ik ga daarmee maar eens mee aan de slag,

Comment

Welkom op het forum Loet, hoop dat je een oplossing kan vinden voor je pijn bij cannabis en daardoor je medicatie wat kan afbouwen.
        ĎA lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants oní

Comment

Hoi Loet,

Welkom, en voor je interesse in verdampen. De aanleiding voor je interesse is natuurlijk wel vervelend Hoe goed cannabis werkt tegen pijnklachten verschilt denk ik per persoon. Sommige mensen zweren erbij terwijl anderen amper iets merken. Een familielid had jarenlang ook ernstige rugklachten en gebruikte daarvoor ook serieuze pijnstillers. Inmiddels gaat het gelukkig stukken beter maar zonder pijnstilling lukt het nog niet. Gelukkig stond hij altijd al positief tegenover cannabis dus hem overtuigen om samen eens te dampen om het effect te testen was niet eens nodig. Hij probeerde een "indica-soort" (effect is vooral lichamelijk, stoned ipv de meer geestelijke high van sativa). Het resultaat was dat hij een uurtje later op de bank lag te slapen Later vertelde hij dat de pijn zeker niet weg was, maar dat de scherpe randjes er vanaf waren en dat hij zo ontspannen was dat hij vanzelf in slaap viel.

Gelukkig werden daarna de klachten door een operatie een stuk minder en met een lagere dosering pijnstilling kan hij goed de dingen doen die hij wil doen. Ik kan dus niet uit eigen ervaring spreken want godzijdank heb ik geen ernstige pijnklachten. Wonderen zou ik niet verwachten, maar misschien kan het wel net dat verschil maken, zodat je kunt ontspannen, of slapen zonder wakker gehouden te worden door de pijn. Wat verdampers betreft zou ik me vooral goed inlezen. Op zich zijn er veelt prima verdampers, maar er is ook zat rommel te krijgen. Kapot na een paar keer gebruik, inefficiŽnte verdamping en moeilijk schoon te maken. Afhankelijk van je budget zou ik voor een van de bekendere merken en types gaan. Daar is al veel over geschreven en de kans dat je uiteindelijk teleurgesteld bent in je aankoop is een stuk kleiner.

Ik weet niet hoe goed je Engels is maar heeeel veel info kun je hier vinden:http://fuckcombustion.com
          Als linken naar een ander forum hier niet toegestaan is; mijn excuses.

Ik wens je veel succes met de aanschaf, en sterkte met de reden van die aanschaf.
          Autoflowers 2016

Comment

Als iemand met zelf chronische rugklachten, zweer ik bij mijn dagelijks vape sessies. Zonder zou ik echt niet kunnen leven.

Dank zijn mijn oude medicatie zit ik vol met maagzweren. Dit is gelukkig nu allemaal onder controle door cannabis.

Ik zeg niet dat dit ook voor u zou zal helpen, maar ik hoop het ten zeerste.

Veel succes op je zoektocht.
            Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
            Vapers Hydro avontuur (voltooid)

Comment

Welkom Loet!
              Wel eens aan cbd olie gedacht?
              Er zijn veel nieuwe ontwikkelingen zal je een link geven waar je je kan aanmelden op een zeer betrouwbare site.

https://www.facebook.com/groups/3528...?ref=bookmarks

Succes en sterkte!

Ipie....

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

O ja, ter toevoeging ( ik vergeet vaak wat) kun je hier met al je vragen terecht.
              Ik ken veel mensen met pijn enz. die hier baat bij hebben gehad..

Prettig weekend!

Ipie

Comment

Bedankt.

bedankt voor je duidelijk en uitgebreide info, ik ga ermee aan de slag

Bedankt, ik ga e.e.a. proberen en blijven hopen op verbetering.

Allemaal bedankt voor jullie meedenken. ik zal er mijn voordeel mee doen, als ik verbetering ervaar zal ik dat bekend maken.

Comment

Footer Left Ad

Collapse
                Bezig...
                X