Goede nacht, mijn naam is Loet (66+) en ik heb mij aangemeld op dit forum (zo te zien serieus en betrouwbaar) om informatie in te winnen rond het gebruik van een vaporizer en cannabis.
Dit alles om pijn te bestrijden en rust en ontspanning te creëren.
Ik heb ruim tien jaar bekken en onderrug pijn in de breedste zin van het woord. Niets meer aan te behandelen. Alles al letterlijk achter de rug, spuiten/operatie enz..
Morfine (60 mg per dag, oxazepam (40 mg per dag) aangevuld met paracetamol. Ook gebruik ik bloedverdunners van wegen cholesterol problemen.
Momenteel werkt dit alles steeds minder en daarom zoek ik een aanvulling in de cannabis.
Het liefst een vaporizer omdat mij dat het makkelijkst lijkt.
Ik heb geen idee hoe ik dit moet aanpakken en wat voor wiet ik moet aanschaffen en daarom mijn verzoek aan jullie om een advies.
Ik hoop spoedig te kunnen beginnen, ik ben het helemaal zat die pijn.
Olie en dergelijke zaken zie ik niet zitten omdat het mij duurder lijkt en erg veel gezeur over de kwaliteit.
In afwachting van een serieus en goed advies groet ik jullie,
Loet
Dit alles om pijn te bestrijden en rust en ontspanning te creëren.
Ik heb ruim tien jaar bekken en onderrug pijn in de breedste zin van het woord. Niets meer aan te behandelen. Alles al letterlijk achter de rug, spuiten/operatie enz..
Morfine (60 mg per dag, oxazepam (40 mg per dag) aangevuld met paracetamol. Ook gebruik ik bloedverdunners van wegen cholesterol problemen.
Momenteel werkt dit alles steeds minder en daarom zoek ik een aanvulling in de cannabis.
Het liefst een vaporizer omdat mij dat het makkelijkst lijkt.
Ik heb geen idee hoe ik dit moet aanpakken en wat voor wiet ik moet aanschaffen en daarom mijn verzoek aan jullie om een advies.
Ik hoop spoedig te kunnen beginnen, ik ben het helemaal zat die pijn.
Olie en dergelijke zaken zie ik niet zitten omdat het mij duurder lijkt en erg veel gezeur over de kwaliteit.
In afwachting van een serieus en goed advies groet ik jullie,
Loet

Comment