Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Omg!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Omg!

    Wat een pauper.... dat ziet er toch niet uit.
    NLX outdoor kweek 2011
    Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
    De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

    Comment


      #32
      Re: Omg!

      zonde... puur roken is sowieso zonden en die tip slaat gewoon nergens op wat een klets XD
      hoeveel zou je daar betalen voor 2 gram?
      iet recht's is iets korms wat verbogen is.

      Comment


        #33
        Re: Omg!

        doet hij zeker juist maar voor het filmpje... gedaan met filmen, joint terug open en 5 rollen met die weed
        niet echt educatief als jet mij vraagt

        grtz

        Comment


          #34
          Re: Omg!

          stop alstublieft met dat een joint te noemen?
          grow da weed, smoke it's buds

          Comment


            #35
            Re: Omg!

            Respect voor die zak, Ik dacht dat ik laatst een grote zak zag vriend had een diepvries zakje vol maar deze gast heeft zoveel meer:p

            Comment


              #36
              Re: Omg!

              er zijn extra plugins nodig om deze pagina te bekijken. Klik hier om te installeren.

              Ja ammehoela

              Comment


                #37
                Re: Omg!

                Gaat om een quicktime plugin, opzich wel handig ( wordt nog best vaak gebruikt), maar heb echt een hekel aan quicktime.

                Comment


                  #38
                  Re: Omg!

                  ja ik was met een luxemburger en een fransman in canada, same experience. Wij hadden gewoon wiet van hiermee toch en die gasten daar knutselen en vouwen en 1 op de 3 keer konden ze er ook daadwerkelijk uit roken. Had bijna nog nooit zo'n harde binnenpret gehad om hun manier van zig-zag-stick

                  Comment


                    #39

                    Comment


                      #40
                      Re: Omg!

                      Oorspronkelijk geplaatst door herrie View Post
                      als je dat is een normale cofeshop hier bij ons zou doen zouden ze je allemaal wel is even raar aankijken
                      en wat voor een tipje was dat man!! van al die inkt zou je op zich al gaan halucineren

                      wa een looser
                      Niet zo heel lang geleden zat ik met een vriend in de shop en toen kwamen er twee new yorkers bij zittten. Kan helaas het filmpje niet bekijken (plugin weetikveelwat) maar zoals ik lees verschilt het niet zoveel. Aan het einde mochten wij die J nog even dichtdraaien omdat het hen niet lukte.

                      Als dank mochten wij ook een paar pofjes, ik hoestte de longen uit m'n lijf.

                      Comment


                        #41
                        Re: Omg!

                        Op zijn weegschaal ben ik wel jalloers

                        Comment

                        Bezig...
                        X