Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Angst om te stoppen met blowen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Haha wel een leuke hobby toch
    ja dat kan ik me voorstellen dat je lekker genoot van een jointje, dat had ik ook. Ik heb wel de neiging om te roken, maar dan denk ik aan die druk op me borst enz en dat het gewoon niet goed is voor je, zo sta ik ook sterker in me schoenen. Ik kan er er
    ook echt niet meer tegen, dus dit is gewoon een teken om te stoppen.
    ik heb je advies opgevolg om ff te gaan liggen, en rustig in en uit te ademen, het helpt wel ja. En fijn om te horen dat de druk ook helemaal weg is bij jou. Ik hoop dat ik er over een tijdje ook van die druk af ben.
    Fijn dat ik er met iemand over kan praten die dit ook mee heeft gemaakt, ik voel me nu een stuk relaxter als voorheen. Op na dag 4 met stoppen met smoke.
    hoe lang ben jij trouwens nu gestopt? Daar ben ik wel nieuwschierig naar

    Comment


      #17
      Guess94

      Sinds maart 2017

      Heb het nog 3 maal geprobeerd maar ik kan er gewoon niet meer tegen.
      De symptomen komen na een joint gewoon 1/2 dagen terug. Zo raar... Zelfde met thc olie. Vroeger had ik als hobby een beetje naar de gym gaan en wat gamen en dan daarnaast blowen. Nu ik gestopt ben doe ik zoveel meer met mijn tijd. Veel leuke hobbies ondekt. Ik geniet wat meer van mijn leven.

      Dat liggen werkt juist zodat jij jezelf traint als het waren om in en uit te ademen via je buik. Nu doe je dat waarschijnlijk via je borst. Dat zijn vooral kleine adem bewegingen. Als jij steeds via je buik traint dan neemt je lichaam de natuurlijke lange diepe manier van ademhalen vanzelf weer over.

      (Ik heb ook allemaal hulp gehad enzo)

      Maar wel apart man, we hebben het zelfde "probleem". Ik weet niet hoe het zit/zat bij jou maar ik was ook niet heel blij met mijn leven toen ik blowde. Was niet depri ofzo maar toch wilde ik het liefst zodra ik niet werkte/school had stoned zijn.

      Comment


      • Guess94
        Guess94 commented
        Editing a comment
        Wauw netjes man dat je al 1,2 jaar ben gestopt! Ik adem idd vanuit mijn borst, ik ben nou ook liggend aan het oefenen en dat voelt wel prettiger.Ik probeer ook op mijn houding te letten recht opzitten, niet met een holle houding gaan zitten want dan sluit je borstkast af. Maar de afkickverschijnselen beginnen nu wel te komen Haha. Zoals nachtelijk zweten in mijn gezicht. extreem veel dromen niet meer normaal Ook heb ik niet zo goede eetlust/ misselijk na het eten. En ga zo maar door Haha.
        Maar na het verlangen van een joint is nu wel wat minder.

        Ik ga vandaag de fysio bellen en dan snel aan de slag met mijn ademhaling!
        Ik had dat ook, ik was soms blij met mijn leven en soms ook weer niet. Het eerst waar ik aan dacht toen ik wakker werd, ik wil nu een joint. Voor het werk na het werk heel de dag door. En als ik daar nu aan terug denk snap ik me eigen echt niet, en ben ik blij dat ik nu die stap eindelijk heb gezet om te stoppen. Zodra ik helemaal clean ben, raak ik echt nooit meer een joint aan, dan ga ik denken aan die druk op me borst en dan heb ik er zeker geen behoeft aan. Nog 1 vraag hoe lang duurde het ong dat je van die druk van je borst af was? Nadat je bij de dokter bent geweest?

      #18
      Blij dat er ook nog mensen zijn die het objectief kunnen bekijken en de gevaren inzien van al dan niet overmatig wietgebruik ipv het rooskleurige met wiet is niks mis, tis maar een plant, die uitleg. Van zodra ik zo'n symptomen krijg stop ik er ook mee. Maar ik ben al geminderd, en pas na mijn 20ste begonnen, dus ik kan wsl nog wel effe voort

      Veel succes ermee in ieder geval.

      Comment


      • Guess94
        Guess94 commented
        Editing a comment
        Haha zolang jou lichaam er tegen kan, waarom dan stoppen? Als jij jou eigen er goed bij voelt gewoon lekker genieten van je joint. Ik ken mensen die roken 20 jaar en die hebben nog nergens last van. Bij ieder valt het anders.

        Thanks ik hou jullie op de hoogte , hoe ik me voel over een tijdje zonder wiet/hasj gebruik

      #19
      Guess94

      Ik had het nog een stuk bonter gemaakt dan jij. Toen ik dus die druk kreeg op mijn borst ging ik juist meer blowen omdat gevoel te onderdrukken. Dus wat gebeurd er als je de boel nog 2 maanden onderdrukt? Dan krijg je echt heftige symptomen. Want je luistert niet naar je lichaam en die gaat steeds verder achteruit. De stress die je krijgt bij de symptomen van oh nee mijn hart is niet goed enzo maakt je nog harder kapot.

      Mijn blik werd wazig bij veel geluid/mensen
      Hartkloppingen van 216!
      Heel erg moe
      Niet kunnen slapen
      Spannings Hoofdpijn
      Nergens zin in
      Zweten van de stress als je telefoon al ging
      Bang voor alles
      Handen trillen

      Anyways, die druk had ik denk 2 maandjes maar nogmaals ik was veel verder dan jij. Ik had gewoon een burn out door die zut. Ik krijg nogsteeds regelmatig hulp van pschygologen/neurologen/PoH/huisarts etc. Kan niet werken helaas en had een 0 uren contract terwijl ik makkelijk de 200uur per maand aan tikte. Dus nergens recht op.
      Appartement verkocht en weer bij mijn ouders tijdelijk. Ja echt goed verkloot wat ik aan het opbouwen was. Al heb ik er veel van geleerd.

      Dat je veel droomt komt omdat je hersenen prikkels aan het verwerken zijn en opeens veel meer ruimte krijgen omdat ze niet bedwelmd worden. Althans mij verteld. Als je meer wilt weten vraag maar raak ik weet alles intussen. Maar maak je zelf niet bang alles komt goed

      Hier onder een overzicht van momenten dat ik gewoon in bed lag en niks deed. Moet je zien wat mijn hart allemaal deed:

      XsXxh2I.png
      Last edited by Helemaal Top; 25 May 2018, 13:05.

      Comment


      • belladonna
        belladonna commented
        Editing a comment
        Als je 200 permaand werk dan is die burn-out daar aan te wijten niet aan je blow gedrag.
        Je lichaam verteld je alles enige wat je moet doen is luisteren...
        En dat vele dromen komt als je stop met blowen dat kan 3maanden duren zolang je blow droom je namelijk niet.

      • Guess94
        Guess94 commented
        Editing a comment
        Wauw heavy man van jou! Moet je na gaan wat het allemaal met je doet zeg. Maar gelukkig gaat het nu wel een stuk beter toch?
        Ik moet zeggen die druk op mijn borst heb ik nog geen last van gehad vandaag. Soms voel ik nog hele kleine lichte steekjes, maar dan denk ik aan jou advies, om ff te gaan liggen en ademhalingoefeningen te doen, en het maakt me een stuk rustiger. Ik heb die app ook gedownload, ik ben er vanochtend mee begonnen, ik wil dit ook zo vol blijven houden. Alleen me eetlust is minder en ik word ook misselijk als ik iets gegeten heb + hoofdpijn komt dit ook door het afkicken?

      • beowulf
        beowulf commented
        Editing a comment
        200 uur per maand is niet eens overdreven.

      #20
      belladonna Normale werk maand is 172uur. Ik werkte elke dag een uurtje na tijd door of pakte een zaterdag mee. Valt wel mee. Maar inderdaad dus dat veel werken kon ik niet verwerken doordat ik alles weg blowde. Als ik die 200 uur werkte en gewoon normaal in het weekend een blowtje rookte dan had ik het wel vol gehouden. Het is gewoon een 1+1 verhaal en zeker dat vele blowen was een dikke +1. Je droomt om je dag te verwerken.

      Comment


      • Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        Ik weet dat het niet goed is maar ben begonnen met blowen om het dromen te voorkomen. Had tig nachtmerries en kwam niet meer aan slapen toe.

      #21
      Guess94 Weet niet man. Ik gok van wel, ik heb niet precies overal antwoord op. Maar met jou gaat het helemaal goed komen hoor.

      Ik heb mijn verhaal hier maar geplaatst zodat anderen met jouw symptomen dit lezen en ook echt gaan stoppen. Want dit is wat er kan gebeuren.

      Wat ik allemaal heb moeten doorstaan is ontstaan door een en en verhaal niet alleen puur wiet. Stress+wiet=goed maar niet te lang

      Comment


      • Guess94
        Guess94 commented
        Editing a comment
        Ik heb er ook vertrouwen in dat het goed komt met mij. duurt misschien een paar weekjes, maar daar heb ik de moeite wel voor over! Ja wiet roken klinkt leuk op het begin, maar je ziet wel wat er met je lichaam kan gebeuren en kan veranderen. Het hoeft niet bij iedereen zo te zijn, maar ik hoor het wel vaker de laatste tijd. Maar jij heb wel echt een shit tijd mee gemaakt lees ik wel uit je verhalen. Ik wou al een langere tijd stoppen met die shit, maar dan ging ik denken van dadelijk kan ik niet meer slapen of ik kan niet zonder, maar als je echt sterk in je schoenen staat, dan moet het gewoon lukken en je moet het natuurlijk ook echt willen.

      #22
      Is dat een foto van jezelf je avatar Guess94 ?
      The seeds of today are the flowers of tomorrow

      Comment


      • Guess94
        Guess94 commented
        Editing a comment
        Ja dat is een foto van me eigen, ik kweek zelf niet, dus dacht ik doe een foto van me eigen

      • de oerhippie
        de oerhippie commented
        Editing a comment
        Vond hem wel leuk

      • Guess94
        Guess94 commented
        Editing a comment
        Haha Dank je! Ik dacht het kan geen kwaad omdat ik toch niks in drugs doe, ik had alleen een account aangemaakt, voor te stoppen met blowen en kijken wat voor ervaringen mensen hebben met stoppen.

      #23
      Doe dan maar weer die oude terug !
      The seeds of today are the flowers of tomorrow

      Comment


        #24
        Update: vandaag 3 weken gestopt met blowen!
        ik ben zeker trost op me eigen dat ik dit volhoud.
        ik heb geen afkickverschijnselen meer.
        Alleen enorme eetlust, ik eet voor 3 man ong niet normaal Haha. Maar dat kan ik wel hebben.
        Ik voel me eigen veel gelukkiger als voorheen.
        En ik heb al veel geld bespaard.
        het gaat me gemakkelijker af als dan ik dacht.

        Comment


        • Helemaal Top
          Helemaal Top commented
          Editing a comment
          Goedzo! Leuk om te horen

        #25
        Grootste probleem van stoppen met blowen is een overactief potlood..
        Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
        Het systeem betreurt dit ten zeerste.

        Comment


        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          Ik dacht dat vrouwen alleen een gummetje hadden ?

          Nice Guess94 Lekker volhouden, en niet teveel eten eh...anders moet je ook nog gaan sporten

        #26
        Haha dat gaat helemaal goed komen met volhouden.
        en ik kan zoveel eten wat ik wil maar de kilo's vliegen niet echt aan, ik blijf 62 wegen Haha, ene kan wel fijn Ik heb geen aanleg voor dik zijn. Dus kan eten wat ik wil hihi

        Comment


          #27
          Wacht maar tot je de 40 bent gepasseerd
          Een dag zonder wiet kent Flip niet.

          Comment


          • Guess94
            Guess94 commented
            Editing a comment
            Haha dan moet ik nog 17 jaar wachten, en anders bestaat er ook een sport school:p

          #28
          2 maanden en 1 week gestopt!

          Comment


          #29
          En hoe gaat het mis je het niet?
          God was never on your side..

          Comment


            #30
            Helemaal Top

            ja dat kende wel zeggen ja, vliegt voorbij!

            nooit gedacht het mij zou lukken!

            Comment

            Bezig...
            X