Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste Joint voor een 1e keer

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Beste Joint voor een 1e keer

    Korting op 420shop
    Yo! Beste mensen, ik wil een coffeeshop binnen stappen om daar m'n 1e voorgedraaide joint te halen.
    Just wanna know how it feels to get high en stoned,
    maar wil ook zeker van de pure smaak genieten (eigenlijk ook wat zoetigs)

    Wat is een echte aanrader voor de 1e keer?


    Bless

    #2
    Re: Beste Joint voor een 1e keer

    ik ben niet zo van de voorgedraaide joints,kun je beter zelf een rollen.maar als dat geem optie is zou ik gaan voor white widdow!
    laterz

    Comment


      #3
      Re: Beste Joint voor een 1e keer

      Ga inderdaad mr voor white widow. Is een standaard wietje. Hebben ze overal.

      Best een zakje vn een gram kopen en 1/5 van het zakje in een jointje rollen of laten rollen door iemand anders.

      En met die andere persoon oproken.

      Dan heb je 1/10 van een gram zelf ingeademd. Zou genoeg moeten zijn voor de eerste keer.

      Je kan best voorzichtig zijn. Wiet heeft op iedereen een ander effect.

      Peace

      Comment


        #4
        Re: Beste Joint voor een 1e keer

        Ik zou geen voorgedraaide halen. Gewoon voor 6 euro ofzo white widow(kan je minstens 2 x geniete ) . Je kent vast wel een vriend die kan draaien en lange vloei heeft.

        grtzz

        Comment


          #5
          Re: Beste Joint voor een 1e keer

          Oke dan, maar moet ik dat het best mixen met tabak? Of is puur gewoon veel beter en lekkerder?

          Comment


            #6
            Re: Beste Joint voor een 1e keer

            met tabak is wel t meest gebruikelijk,wat lekkerder is kan ik niet voor jou bepalen.

            Comment


              #7
              Re: Beste Joint voor een 1e keer

              Puur moet je zowiezo niet doen de eerste keer, en meteen white widow is ook best sterk. (Zou eventueel wel kunnen, die 1/10 gram zoals hier boven gemeld word).
              [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

              Comment


                #8
                Re: Beste Joint voor een 1e keer

                Jup jup, en je kan best met LICHTE tabak rollen.

                Bv; Belgam 21

                Kijk op www.jointjedraaien.nl hoe je moet rollen of zoek gewoon een filmpje op youtube.

                Peace

                Comment


                  #9
                  Re: Beste Joint voor een 1e keer

                  Ik zou ook geen voorgedraaide kopen, er zit meestal een hele hoop tabak in met hier en daar wat kruimeltjes wiet.

                  Ik zou gewoon een gram halen en die in een dikke joint rollen, puur.
                  Als je nu al geen tabak rookt zou het niet zo goed zijn om er mee te beginnen vind ik persoonlijk, het verpest je high en je kan er ongemakkelijk van worden.

                  Moest ik van u zijn, ik rolde 1 dikke joint, trok er een paar keer van en legde hem opzij om het effect af te wachten, als je na een kwartiertje nog niets merkt (wat ik betwijfel) kan je voorzichtig nog een paar trekjes nemen tot je het effect voelt.

                  Echt geen voorgedraaide roken, ik denk niet dat het je zou bevallen, al ga ik hier nu natuurlijk wel uit van mijn eigen ondervindingen.
                  Last edited by DaZeD; 12 May 2009, 09:49.
                  -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

                  Comment


                    #10
                    Re: Beste Joint voor een 1e keer

                    Puur is beter en lekkerder.

                    Met tabak kun je draaierig en misselijk van worden.

                    Comment


                      #11
                      Re: Beste Joint voor een 1e keer

                      Jongens, en met name Dazed, vind je het wel zo verstandig om iemand die het voor de eerste keer wilt proberen, meteen 1 hele gram en ook nog eens puur aan te smeren?

                      Sorry hoor, maar niet iedereen reageert hetzelfde op wiet. Misschien kan/kon jij goed tegen 1 pure gram, maar Lion (en een hoop andere) mss niet.
                      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                      Comment


                        #12
                        Re: Beste Joint voor een 1e keer

                        Dus BESLIST geen tabak; vraag het maar aan iemand achter de bar of die er verstand van heeft.
                        Alcohol is ook geen goed idee.
                        Wel een goed idee is om relaxte buitenwiet te nemen en geen mogelijk opgefokte binnenwiet.

                        Als je doet wat Dazed zegt kost het je 3 dagen om m op te roken

                        Comment


                          #13
                          Re: Beste Joint voor een 1e keer

                          Je kan inderdaad best zelf een beetje wiet halen en natuurlijk langevloei en wat sigaretten en iets om een tip te kunnen draaien (Hoe je moet draaien kan je hier op de website zien of gewoon iemand die je kent vragen om te draaien).

                          Ik raad je ook aan de joint niet in de shop te roken, maar gewoon op een lekkere rustige plek of gewoon lekker thuis op de bank. Als je gaat roken kan je het beste eerst tussen de 2-3 goeie hijsen nemen en dan even een kwartiertje wachten om te zien hoe je er op reageert.

                          Comment


                            #14
                            Re: Beste Joint voor een 1e keer

                            idd ik rook ook geen tabak en had da wel gedaan in me joint, was wa misselijk en draaierig enzo, van de wiet voel ik eigenlijk nie zoveel ook nie puur

                            Comment


                              #15
                              Re: Beste Joint voor een 1e keer

                              Haha, grapjas ^^

                              Vn de wiet voel ik niet zoveel als het puur is xD

                              Een pure joint is voor mij lijk bong roken. Vies klappen krijgen!

                              Een licht jointje met weinig tabak, een mooi lijntje goed droge gecrunchte wiet en liefst binnenste buiten, das pas waar ik vn geniet!

                              Peace

                              Comment

                              Bezig...
                              X