Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

HASHOLIE-wat&hoe

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    HASHOLIE-wat&hoe

    Korting op 420shop

    #2
    Re: HASHOLIE-wat&hoe

    Maken : Met de Honey Bee methode, alhoewel ik wel een zelf een extractor gemaakt heb van een bellenblaas.

    Roken : Ik leg een stukje op zilverfolie, verhit dit voorzichtig tot het vloeibaar is en rol dan mijn sigaret/joint erdoor

    Bewaren : de zachte olie bewaar ik in een glaasje, deze wordt hard en als ik wil roken breek ik er een stukje vanaf.
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


      #3

      Comment


        #4
        -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

        Comment


          #5
          Re: HASHOLIE-wat&hoe

          waarom de olie aan de buitenkant.
          Als ie smelt aan de binnenkant heb je minder verlies en de olie druipt lekker over de verkruimelde toppen dacht ik ?

          Comment


            #6
            Re: HASHOLIE-wat&hoe

            Ja da zou kunnen, maar ik denk dat het te moeilijk is om hem dan nog dicht te draaien, ik doe er nogal veel op normaal.
            -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

            Comment


              #7
              Re: HASHOLIE-wat&hoe

              ik doe een dikke streep aan de buitenkant van men blaadje maar ik roll buitenste -binnen.en scheur ik men papier een stuk af.je moet gewoon weten waar je olie kan doen en waar niet ,dan plakt hij niet

              mja ik hang em niet zo vol natuurlijk,anders rookt je olie tog maar de lucht in.
              grts EAsy

              Comment

              Bezig...
              X