Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

soorten trip

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: soorten trip

    Ik heb zowat alles net als 3pozz gehad (of snap er evenveel dingen niet van, althans )


    Maar mijn leukste / beste / hardste trip zal toch wel in Terneuzen geweest zijn; net van de shops dat zwembad ingedoken... Pokkestoned onder water, in een bubbelbad, onder een waterval... WAUW

    Comment


      #17
      Re: soorten trip

      Oorspronkelijk geplaatst door Timze86BE View Post
      "het gevoel van een voorwerp te zijn (bank, stoel, ...)"

      rofl staan wel erg rare effecten tussen het lijstje hoor, op mij moeten ze niet komen zitten hoor

      grtz
      Salvia.

      Anyway, de meeste effecten die hier staan bereik je niet met een joint.
      Meer met dingen als Paddo's Acid Mescaline en dat soort zut.

      Hoewel het wel mogelijk is keihard te trippen van wiet.
      Het gebeurt niet vaak maar als het gebeurt kan je echt de raarste dingen meemaken. (Dat schijnt, zelf nog nooit gehad, wil het wel)

      Comment


        #18
        Re: soorten trip

        Trippen van wiet is inderdaad zeldzaam maar, wil je dit soort dingen bereiken, rook gewoon eens salvia bladeren of 5x extract (btw doe in het begin niet direct 25 x ofzo en gebruik dit in een vertrouwde omgeving met geen scherpe of gevaarlijke voorwerpen in de buurt anders kan het nog wel eens vies tegenvallen)

        Comment


          #19
          Re: soorten trip

          Ach, de mensen die ik onder invloed van Salvia heb gezien sorten meteen naar de grond en liggen daar 1o minuten tot een kwartier een beetje spastisch te doen. Zou mij niet uitmaken of er iemand bij is of niet, en scherpe dingen boeien me helemaal niet.

          (10 keer extract deed niks op me)

          Comment


            #20
            "Got blunt? ... Got weed?"

            Comment


              #21
              Re: soorten trip

              Hmm ja ik heb ook redelijk veel ervaring met paddo`s en ik vind dat is trippen.

              Maar van wiet heb ik laatst wel gehad ik was zo stoned en ik dwaalde constant uit me eigen hoofd weg en dan moest ik echt tegen mezelf zeggen hallo wakker worden en dan zat ik maar suf voor me uit te staren

              En toen ging ik het bed in en toen was het ZO druk in mijn hoofd, me kop was bezig met de tafel van 60 te proberen terwijl ik dat helemaal niet wou

              Dat was echt wel even vage shit
              NLX outdoor kweek 2011
              Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
              De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

              Comment


                #22
                Re: soorten trip

                Op die momenten is een dubbele ballon lachgas het allerlekkerst...

                Comment


                  #23
                  Re: soorten trip

                  Haha, ik heb laatst voor het eerst een paar ballonnen gehad. Echt relaxed joh.

                  Comment


                    #24
                    Re: soorten trip

                    Had je alleen lachkick of ook echt een trip?? Als je de lachkick niet meer hebt, dan moet je overgaan op dubbele ballonnen, dan space je lekker hard.

                    Comment


                      #25
                      Re: soorten trip

                      crazies...
                      trippen van weed, misschien eens aromatherapie proberen ofzo om te ontspannen. Ooit nog enkele keren "tripweed" gekocht in Rozendaal, wat een BS. One word of advice, zou ver weg blijven van het echte spul moest ik van jou zijn!
                      Grtz $iR
                      sigpic

                      Comment


                        #26
                        Re: soorten trip

                        Jeroentje, lackkick heb ik niet echt gehad. (hoewel alles wel 'grappiger' was). Maar ik voelde m'n hele lichaam tintelen, alles werd zwaar enzo en het was vooral heel intens. Zeker een aanrader.

                        Comment


                          #27
                          Re: soorten trip

                          Wat is trippen dan, voor de meeste?
                          Cannabis kan psychedelisch werken ja! Laat dat aub nooit een twijfel zijn.
                          psyche = geest/bewustzijn
                          delisch = werking/manifestatie

                          En bij gebruikers die heel er heel veel tijd tussenlaten, en zo plots een zware joint gepresenteerd krijgen, kan dat toch enorm hard aankomen.

                          Ik ben laatst nog scheef gegaan van een joint die de ronde ging.
                          Ik moest gewoon naar buiten, die warmte, de geur van dat eten, al die drukte... Ik werd gek, ik moest naar buiten

                          edita:
                          Oorspronkelijk geplaatst door Wierie Wierie View Post
                          Hmm ja ik heb ook redelijk veel ervaring met paddo`s en ik vind dat is trippen.
                          Bwa ik vind dat je van paddo's al een redelijk hoge portie nodig hebt om nog maar op level 2 te komen...

                          Ik bekijk die geestverruimers ook niet als recreatief (meer), is heel serieus geworden naarmate ik daarin sukkelde.
                          Bij "langdurig" gebruik kan dat een mens zijn denkwereld toch letterlijk op zijn kop zetten. Tuurlijk hebben sommige dat al na de eerste ervaring, maar kvind dat het konijnenhol steeds dieper wordt en ik tegenover ander mensen gewoon geflipt ben. Ik kan over dingen doodnormaal praten waarbij anderen helemaal terugkruipen in hun schelpje.
                          Last edited by organic; 13 August 2009, 07:40.

                          Comment


                            #28
                            Re: soorten trip

                            trippen is in mijn ogen het weernemen van 'dingen' die er niet zijn.
                            geuren, kleuren, gevoel. etc.

                            Comment


                              #29
                              Re: soorten trip

                              En wie zegt dat ze er "niet" zijn?

                              Ik stel mij die vraag toch geregeld, de ervaring is telkens levensecht voor me.

                              Als ik nu energievelden zie gloeien rond bomen, of in een stad terecht kom dat geprojecteert is uit gedachten, een microkosmos ervaar in mijn hoofdkussen etc, wie zegt dat dat niet echt is?

                              We gebruiken nog geen 20% van ons brein, we nemen maar een aantal frames van god weet hoeveel waar per seconde, ...
                              Wie zegt mij dat dat er allemaal al niet is, maar het brein ze gewoon niet waarneemt omdat ze verlamt wordt door ons dagdagelijks toedoen? Al dan niet bewust.

                              Just thinking now

                              Comment


                                #30
                                Re: soorten trip

                                Haha, you got me thinking. Misschien zijn al die middeltjes wel gewoon een soort van 'brillen' om de rest van de wereld te kunnen aanschouwen.

                                Wedden dat ik hiermee de rest van de dag in m'n hoofd rondloop.

                                Comment

                                Bezig...
                                X