Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

soorten trip

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: soorten trip

    Let op waar ge uw tandjes in zet daggeroth... want dat konijnenhol wordt steeds dieper, en hoe meer ge denkt te vinden, hoe meer ge eraan herinnert wordt dat ook kennis onbeperkt en oneindig is. En als ge het dan nog allemaal zoals mij wilt weten, achter het enigma heen wilt gaan, ja .... dat kan hoofdbrekende denk-uurtjes opleveren.

    Comment


      #32
      Re: soorten trip

      Oh believe me, i've been there..

      Comment


        #33
        Re: soorten trip

        naar mijn mening suckt te zwaar denken op lsd keihard , dan kan je echt snel slechtgaan. gewoon te trip op je late afkome en verrast worden is the message , denksessies lijken mij wel doenbaar op dingen als gewoon wiet ,wat naar mijn mening in zekere zin ook een psychedelicum is , of op andere eerder visioenachtige tripmiddelen zoals changa. Maar op een drug als lsd is je hoofd veel te chaotisch (bij mij toch) om lang over 1zelfde onderwerp na te denken.

        Comment


          #34
          Re: soorten trip

          denken over een trip kan ook nuchter he
          Denken over het enigma dat op bezoek is geweest, dat is nasoezen in mijn mening

          Comment


            #35
            Re: soorten trip

            zolang je je nog kan realiseren dat wat je ziet/hoort/denkt/enzovoort door het middel komt gaat het goed, zodra je het verschil tussen werkelijkheid en hallucinatie niet meer kan onderscheiden moet je oppassen en waarschijnlijk ook stoppen met iets gebruiken.

            Comment


              #36
              Re: soorten trip

              Ik zelf heb de helft van het lijstje gevoeld, ook kreeg ik een keer een mooie 3d visie, waarvan alles blauw/groen werd...

              Comment


                #37

                Comment


                  #38
                  Re: soorten trip

                  Comment


                    #39
                    Re: soorten trip

                    Oorspronkelijk geplaatst door Frikandel View Post
                    Ogen dicht en dan paar ritjes in de achtbaan
                    Dit krijg ik vaak van Hindu Kush, echt geweldig !

                    Comment


                      #40

                      Comment


                        #41
                        Re: soorten trip

                        We gebruiken nog geen 20% van ons brein, we nemen maar een aantal frames van god weet hoeveel waar per seconde, ...
                        Wil niet veel zeggen hoor maar onderzoek heeft nooit echt aangetoond dat het echt zo was. Op bepaalde milliseconde gebruiken we misschien maar 20% maar over het algemeen word heel het brein gebruikt.

                        Comment


                          #42
                          Re: soorten trip

                          Ik had een keer al heel lang niet meer gesmoked,
                          toen had ik best een dikke gedaan.
                          En ik ging kijhard xD
                          Ik vloog overal heen, en ik kwam uit de toekomst.
                          Zag allemaal gekke shit,
                          ik weet nog steeds niet hoe het kwam, normaal heb ik nooit
                          zo erg... :p
                          Naja, was wel grappig voor 1 keertje :p

                          Comment


                            #43
                            Re: soorten trip

                            Heb zelf ng nooit echt getript van wiet, maar een maat van me heeft het wel es voorgehad. We waren met zeven ofzo en waren allemaal naar buiten gegaan om eentje te doen en toen dat gedaan was gingen we allemaal naar binnen (dachten we), maar die kerel bleef buiten en een minuutje later komt hij ook terug(hadden het niet eens gemerkt :p) en begint hij te vertellen dat hij in het huis van zijn grootmoeder was, maar niet kon bewegen en er een soort entiteit achter een muur stond, hij zei dat het het zaligste was dat hij ooit had meegemaakt ookal duurde het maar 8 seconden ofzo :p

                            Comment

                            Bezig...
                            X