Bob Marley Joint

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Calypso
    Retired
    • Apr 2008
    • 34

    #16
    Re: Bob Marley Joint

    Gister draaie mijn neef een soort van bob marley joint alleen dan met 4 vloeitjes zal er vanavond wel een foto van posten.

    Comment

    • Noto
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • May 2008
      • 288

      #17
      Re: Bob Marley Joint

      Wij noemen dat een L-leke. Omdat de blaadjes in de vorm van een L worden geplakt.

      Ik rol mijn joints het liefste zo.. aangezien ik lange blaadjes zo "breed" vind.
      + omdat ik vaak te lui ben ook nog lange blaadjes te kopen als ik toch korte blaadjes heb zitten.

      Maar het is wel een verhelderende uitleg.. moest ik niet kunnen rollen zou het mij geholpen hebben..
      *SmokingggGG* !

      I wanna get high... so high!

      Comment

      • Jeroom
        Retired
        • May 2008
        • 8

        #18
        Re: Bob Marley Joint

        Een Bob Marley joint is voor ons gewoon een joint gerolt in een Bob Marley vloei.(die zijn heel breed)
        Daar kan evenveel in als in die joint met 2 grote vloeien.

        Comment

        • Jointjedraaien
          Admin
          Admin
          • Oct 2007
          • 4362

          #19
          Re: Bob Marley Joint

          Stuur me een paar vloeitjes op dan maak ik een dubbele Bob Marley joint

          Veel gestelde vragen over het forum

          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

          Comment

          • DutchGreen
            Stoner
            Member
            • May 2008
            • 24

            #20
            Re: Bob Marley Joint

            als wij een blow hebben die er een beetje zielig bij hangt (te losjes gedraait), noemen we het altijd een bob marley blowtje, en dit noemen we gewoon een "L"-letje.
            de 2 vloetjes vormen een L en hij is groter, de "L" voor Large

            Comment

            • jonkovitch
              Retired
              • Aug 2008
              • 16

              #21
              Re: Bob Marley Joint

              ja bij ons is het ook zo, we draaien L'ers... large ones

              Comment

              • fallas
                Advanced Stoner
                Member
                • Jun 2008
                • 53

                #22
                Re: Bob Marley Joint

                wij noemen dat een big L
                moet je ook maar eens een tank proberen dat deed ik vroeger. Vloei om een sigarenkoker rollen en dan vullen gaat zo'n twintig euro wiet in egt te

                grtz Fallas

                Comment

                • Benjani
                  Banned
                  • Aug 2008
                  • 13

                  #23
                  Re: Bob Marley Joint

                  Haha, inderdaad wel vet om te zien, maar doe mij maar gewoon een standaart joint.
                  Nu ik er aan denk, ik heb gister een 30 centimeter cone gekocht
                  voor de grap gewoon met een paar vrienden een bagga 30 erin gooien, en dan een hele avond genieten hahaha, maar dat soort dingen (net zoals die bob marley joint) maakt je natuurlijk niet stoneder, dan evenveel wiet verdeelt over meer joints.

                  Wel goed uitgelegt

                  Comment

                  • Smokey
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Oct 2007
                    • 2488

                    #24
                    Re: Bob Marley Joint

                    Ik heb hier ook nog zo een grote cone liggen .
                    Deze gooi ik vol na het buitenseizoen .



                    Peace

                    Comment

                    • Benjani
                      Banned
                      • Aug 2008
                      • 13

                      #25
                      Re: Bob Marley Joint

                      Haha smokey, vet hoor
                      Ik had alleen 1tje van die 30 cm.

                      enuh.. smokey, je gaat me toch niet vertellen dat je die grote joint in je eentje gaat doen he
                      want volgensmij ben je dan echt helemaal knetter stoned

                      maar wel vette verpakking, alleen wat is dat wat ervoor staat ??

                      Comment

                      • Smokey
                        Ultra Grower
                        MemberLucky Member
                        • Oct 2007
                        • 2488

                        #26
                        Re: Bob Marley Joint

                        bladjes om tipjes te rollen.

                        Dat setje heb ik hier op het forum gewonnen, (Bij de maandelijkse trekking)

                        Hmm in mijn eentje... verspreid over de dag... Hmmm, nee denk het niet .


                        Peace

                        Comment

                        • Ryder
                          Retired
                          • Apr 2008
                          • 1

                          #27
                          Re: Bob Marley Joint

                          wij noemen zon joint een bigstick naam zegt het al

                          groetjes bob

                          Comment

                          • Smokey
                            Ultra Grower
                            MemberLucky Member
                            • Oct 2007
                            • 2488

                            #28
                            Re: Bob Marley Joint

                            Hehe idd .

                            Welkom op het forum trouwens, zou je jezelf ff willen voorstellen in de member introduction sectie?

                            Peace

                            Comment

                            • simkenys
                              Retired
                              • Dec 2008
                              • 6

                              #29
                              Ik plak maar één bladje vast, het bladje dat bij je tip zit, het andere brand ik gewoon af, zo heb je veel minder papier !! en je toep blijft dicht omdat de onderkant is dichtgeplakt, je moet wel zien dat je uiteinde mooi rond is gerold zonder plooien anders gaat je toep scheefbranden als je hem aansteekt of gaat hij open gaan.

                              dus eigenlijk is mijn manier 2 bladjes aan elkaar plakken zoals een normale L , maar het uitstekende stuk scheur of brand je af, je kan dit ook doen alvorens je toep te rollen.

                              net voor het opsteken gewoon eens langs de buitenkant eraan lekken en klaar is hij

                              (hoe komt het eigenlijk dat ik die fotos niet zie dat bij het eerste bericht staan ? )
                              Last edited by simkenys; 3 December 2008, 03:13.

                              Comment

                              Bezig...