Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

waarom blowen zo genieten is ..?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: waarom blowen zo genieten is ..?

    Ik rook mn joint om twee redenen

    1) om heerlijk bij te kunnen slapen na een drukke dag op de zaak met veel zeikende klanten of grote offerte trajecten.

    2) om mezelf heerlijk mee te laten voeren in mn gedachten en de meest vreemde zaken te overpijnzen. best wel lache !

    Greetings

    Comment


      #17
      Re: waarom blowen zo genieten is ..?

      1-Om goed te kunnen slapen.
      2-Om even van de aardkloot weg te zijn.
      3-Lekker relaxen met vrienden, echt eens chillen.

      Grtz
      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
      Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

      Comment


        #18
        Re: waarom blowen zo genieten is ..?

        reasonen
        en uiteraard gewoon chillen
        as it was in the beginning,
        so shall it be in the end
        -BM-

        Comment


          #19
          Re: waarom blowen zo genieten is ..?

          Reden

          1Pijn
          2Pijn
          3 Vergeetachtigheid word je er toch van .... Ik wil alles vergeten
          God was never on your side..

          Comment


            #20
            Re: waarom blowen zo genieten is ..?

            Zoiets moet je gewoon doen vind ik en ik heb zelf nooit gedaan maar ik ga het proberen of echt genieten is weet je.

            Comment


              #21
              Re: waarom blowen zo genieten is ..?

              Hallo Extreme! Ik lees de berichten met veel interesse en bedankt dat je/u het hier neerschrijft.

              Oorspronkelijk geplaatst door Xtreme View Post
              Blowen is voor mij een hulpmiddel om een zeker evenwicht te bereiken. In mijn werk zet ik mijn gevoelens opzij en ben ik een technocraat..... Mijn werk is mijn "these", het blowen vormt mijn "antithese". Met deze these en antithese bereik ik mijn evenwicht, mijn "synthese".
              Persoonlijk vind ik het moeilijk om mijn gevoelens opzij te zetten bij het werk (rechtvaardigheidsgevoel, etc.) en val zoals velen in categorie 1. Afgezien van dat dit een beetje zwart/wit gesteld is.
              Ook vind ik dat het bereiken van de 'anithese' door middel van alleen het gebruik van Cannabis wel gevaar met zich mee kan brengen. Ik merk dat dit wat ongenuanceerdheid schept bij mij in bepaalde gevallen. Bijvoorbeeld dat na het blowen dingen leuker zijn/lijken die zonder te blowen minder leuk kunnen zijn (denk aan het kijken van bijvoorbeeld (slechte) films). Als ik dit allemaal lees ben ik van mening dat je/u niet arrogant overkomt maar erg eerlijk! Ben benieuwd naar jouw/uw mening betreffende het bovenstaande.

              Groeten

              P.s. geweldig om te horen dat Cannabis zoveel medische waarde heeft in jouw/uw geval
              Last edited by bassassin; 14 December 2009, 16:39.
              node voor node van klein naar groot
              LST LEMON SKUNK VERSLAG

              Comment


                #22
                Re: waarom blowen zo genieten is ..?

                Oorspronkelijk geplaatst door Xtreme View Post
                Terzijde: ervaringsregels wezen destijds uit dat alcohol niet bij iedereen het juiste middel was om evenwicht te hervinden in de gemoedstoestand. Het komt er in mijn optiek op neer dat er mensen zijn met de instelling: "Laissez faire, laissez passer, le monde va de lui-meme" en mensen die geobsedeerd zijn een bepaald doel te bereiken.
                Tot de laatste categorie behoor ik. Tot slot 2 stellingen:
                "It's pleasant to be perfect, but's more perfect to be pleasant"
                "It's perfect to be pleasant, but's more pleasant to be perfect"
                Aan welke stelling geef jij de voorkeur Bella?
                Omdat je in een ander topic aangaf de Engelse taal niet goed te beheersen volgt hier de vertaling (deze tekst leent zich overigens niet goed voor een letterlijke vertaling)
                Het is prettig om volmaakt te zijn, maar het is volmaakter om prettig te zijn.
                Het is volmaakt om prettig te zijn, maar het is prettiger om volmaakt te zijn.

                Groetend,


                Xtreme
                ik vind je mentilateit prachtig verwoord om te beginnen. Ik ben er ook stiekem jaloers op. want zoals velen hier wel kunnen beamen is het mij niet elke dag gelukt om pas na mijn "dagdagelijkse taken" en "sociale verplichtingen" een joint te roken. Ik bedoel maar om een gezin te onderhouden, 60uren op een week te werken niet te zeggen van ik rook een jointje tijdens de middag. oke met die vaporizer is dit misschien niet handig. dan moet ik hieruit toch vaststellen dat het niet echt voor het genot is maar voor te slapen? niet dat ik hier probleem van maak hoor zolang je je maar goed voelt
                grtz

                Comment

                Bezig...
                X