Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

rituelen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: rituelen

    Rituelen?
    Ik draai altijd 3 rondjes om mijn as, dan buk en spring ik 2 keer, dan ga ik zitten en steek ik mijn pretsigaret op!

    Comment


      #32
      Re: rituelen

      Oorspronkelijk geplaatst door Ant View Post
      Offtopic: weet iemand iets over de geschiedenis van wiet? Kom nu tot de conclusie dat ik er niets vanaf weet!
      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...985#post159985

      Comment


        #33
        Re: rituelen

        Hahaha vind het wel een kwante opmerking
        Ganja farmer word hiero regelmatig gezongen ..

        Comment


          #34
          Re: rituelen

          als ik met mijn vaste smoke-maatjes blow doen we altijd aan een "3de hijs"
          De draaier neemt een hijsje om hem aan te krijgen, en dan nog een. dan geeft hij hem door aan de volgende, en dan neemt iedereen 1 hijsje tot hij weer bij de draaier is.
          "Zal ik dan nog maar een joint draaien?"

          Comment


            #35
            Re: rituelen

            Als ik alleen smoor, doe ik niets speciaal.. heb het wel liefst zo rustig mogelijk (; .
            In een groep is het meestal roleur => alumeur (Diegene die rolt steekt aan)
            en dan zo'n domme dingen als Tik ... Tok (Wie aan het smoren is zeg Tik, de eerste die tok zegt mag hem overnemen ;p) (ook Shot .. Gun ; Bob ... Marley etc.) Maar daar doe ik zelf meestal niet aan mee ;p .

            Comment


              #36
              Re: rituelen

              Ik ben altijd de draaier/roller van dienst. Zit ik niets mee in want zij draaien em toch niet goed . Voor de rest maakt het allemaal niet uit wie wat opsteekt of wie wat het laatste doet.

              Comment


                #37
                Re: rituelen

                niet echt rituelen hier, maar wel gewoontes x)
                Met men beste smoke-maat ga ik meestal naar een vervallen huis, verdoken achter bomen en struiken aan de straatkant. Daar zitten we dan altijd te smoren op de trap aan de voordeur, en daar maken we dan gewoon plezier en fantasere dat wiet overaal legaal zou zijn en dat we dan gewoon in de gang ( achter ons) moeten roepen op ons moeder en dat die ons dan drinken komt brengen en er niets op tegenheeft dat we smoren XD

                Als ik met meer vrienden smoor zijn er af en toe van die spelletjes zoals danja diff reeds zei. dat kan wel nog leuk zijn omdat je dan (meestal al sgeef) al je concentratie nodig hebt om op tijd tok, marley,... te zeggen :p
                1 spelletje is wel smerig: de roller en lighter zegt la.... laa... laaaaa......laaaaaat.... Laaaaats..... en als er dan iemand laatst zou zeggen dan moet die laatst.. :p maar dat wordt maar zelden gedaan.

                grtz

                Comment

                Bezig...
                X