Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

rituelen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: rituelen

    draaie en oproken , al moet ik wel zeggen als ik alleen ben praat ik wel graag tegen mijn spliff

    Comment


      #17

      Comment


        #18
        Re: rituelen

        Onze plant die in onze hof staat,geheiligd zij uw bloemen.Onze hijs kome,Uw Wil geschiede in uw pot als in rook.Geef ons heden ons dagelijks wiet
        en vergeef ons onze schulden aan onzen dealer,gelijk ook wij vergeven aan onze schuldenaren die nooit zelf eens iets kopen.En leid ons niet in bekering, om het niet te doen,
        maar verlos ons van het kwade.Want van u is het Koninkrijk,en de krachten de heerlijkheid tot onzen dood.Amen.Nee hoor, wij zeggen gewoon "Smakelijk iedereen!"
        Ik ben een echte natuurmens, ook al die natuur kunstmatig.

        Comment


          #19
          Re: rituelen

          Oorspronkelijk geplaatst door Jah Selah View Post
          Het is misschien wat raar, maar als ik en mijn maten een jke gaan knallen dan zinge wij altijd eerst een stukje van easy skankin' van Bob Marley voor we den toet aansteke.En we zeggen een gebed als we hem vermoorde.Nu is mijn vraag of jullie ook zoon rituelen hebben
          Wel mooi hoor, wel jammer dat sommige leden dit bestempelen als stom etc.
          Ikzelf doe t niet, maar we hebben wel ongeschreven regels.
          Degene die hem draait steekt em op, maakt niet uit of de wiet/hasj van hem is of niet.
          Als ik met meerdere rook, dan wachten we op elkaar met opsteken.
          En altijd wat te drinken erbij!

          Offtopic: weet iemand iets over de geschiedenis van wiet? Kom nu tot de conclusie dat ik er niets vanaf weet!

          Greetz
          Ant
          Te Huur!

          Suggesties ook welkom.

          Comment


            #20
            Re: rituelen

            Offtopic: weet iemand iets over de geschiedenis van wiet? Kom nu tot de conclusie dat ik er niets vanaf weet!

            Greetz
            Ant
            ik weet dat wiet illegaal is geworden om racistische redenen aangezien de Mexicanen en de negers het gebruikten. Om deze nog meer in de goot te duwen hebben ze het illegaal gemaakt zodat ze ze zouden kunnen oppakken etc.
            Om meer te weten te komen kan je "het grote weedgeniet boek" van Karel Michiels lezen. Het staat vol met tips, weetjes en de geschiedenis

            Blessings
            as it was in the beginning,
            so shall it be in the end
            -BM-

            Comment


              #21
              Re: rituelen

              eum... geen rituelen wel regels. zoals dat hasj-joints na het aansteken eerst naar mam toegaan, dat je gezeik kan verwachten als je als een waanzinnige sticks heet zit te roken, dat je altijd moet proberen iemand anders z'n fikken te laten branden bij het doorgeven, en dat je verantwoordelijk bent voor de gaten die je in het tapijt brand.
              Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

              Comment


                #22
                Re: rituelen

                *Pakt wiet en tabak en legt op zijn hand* GVD! Heeft iemand een lang blaadje?
                Stap voor stap geraken we er wel.

                Comment


                  #23
                  Re: rituelen

                  haha best grappig allemaal.
                  bij ons is het alleen dat we voordurent bob marley - buffalo soldier draaien
                  en meestal op zelfde plek..

                  Comment


                    #24
                    Re: rituelen

                    Maker van de joint steekt hem aan.
                    We geven de joint altijd naar links door.. en hij moet "afgetikt" zijn. Dat houd in dat er dus geen as op je broek moet vallen als je hem door geeft.
                    Verder hebben we ook nog de regel "puf puf pass". Dit zeg je als er weer eens iemand egoistisch lang de joint toe eigend.
                    We nemen de boven staande regels niet al te serieus. Maar het is wel leuk om te zien dat het altijd mis gaat als mensen stoned worden.
                    Like lumbering giants on a shamefull parade we came to ruin all and make a rotten trade.

                    Comment


                      #25
                      Re: rituelen

                      Ik kan heel eerlijk aalleen blowen als ik muziek bij me heb, anders vind ik het niet zo chill (wel normaal maar muziek helpt heel erg), en dan met mijn stonede kop dansen!
                      Welke muziek? Jack Johnson, John Legend, Rolling Stone(d)s, Lynrd Skynrd, Guns 'n Roses en nog zo veel meer, als het maar goed en een beetje relaxed is..
                      O.o"

                      Comment


                        #26
                        Re: rituelen

                        ik heb maar 1 ritueel me kont ergens parkeren, opsteken en rustig gaan smoken

                        Rust.

                        Comment


                          #27
                          Re: rituelen

                          roken, is die op, weg gooien, beste ritueel denk ik

                          Comment


                            #28
                            Re: rituelen

                            gaa met een maatje van me altyd naa het knippen effe een paar uur in een bubbelbad liggenklinkt gay maar is het zeker niet

                            Comment


                              #29
                              Re: rituelen

                              Ghehehe, bij moeders thuis bestond het ritueel uit 2-3 mensen.
                              Die kregen dan zin in een blowtje, stappen in de auto..
                              Rijden naar de parkeerplaats 500 meter verderop..
                              Parkeren 'm tussen een paar auto's.
                              Roken en terug naar huis rijden..

                              Inmiddels op ons zelf wonende, vraag ik mn vrouwtje altijd of ze m wil draaien
                              - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
                              - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

                              Comment


                                #30
                                Re: rituelen

                                Van wie de wiet is mag de Joint aansteken.
                                verder niet te lang de Joint toe eigenen aan jezelf,
                                maar daar ben zijn ik en mn vrienden zeer chill over...
                                ik ben maar nog het begin...

                                Comment

                                Bezig...
                                X