rode bol

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Jah Selah
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Sep 2009
    • 226

    #1

    rode bol

    Korting op 420shop
    Het klinkt waarschijnlijk ongeloofelijk ver gezocht en stom (ja, ik doe rare dingen als ik blow) maar als ik een J smoor en ik concentreer me op mijn been en mijn hartslag, dak kan ik een rode bol ter grote van een ping pongbal in mijn aderen voelen bewegen. Ook kan ik deze bal omhoog laten bewegen door heen mijn lichaam. Heeft iemand dit ook soms voor?Ik weet eht, het is ongeloofelijk raar en debiel :pBlessings
    as it was in the beginning,
    so shall it be in the end
    -BM-
  • thelos
    Bong Master
    Lucky Member
    • Jun 2008
    • 306

    #2
    Re: rode bol

    Ik krijg soms flashbacks als ik smoor , werkt een beetje als een trigger omdat ik op trip ook altijd smoke, daarom moet ik je vragen. Gebruik je ook andere drugs? Anyways , interesting wat er met je been daar gebeurt . Want anatomisch gezien krijg je zelf geen knikker door een ader . Laat staan een pingpongbal .

    grtz thelos

    Comment

    • emiel_s
      Grower
      MemberLucky Member
      • May 2008
      • 694

      #3
      Re: rode bol

      hahah een pingpong bal vet ziek
      Schutto In tha house

      Comment

      • kaatje
        Retired
        • Sep 2009
        • 229

        #4
        Re: rode bol

        vet stonend man wahhahaha....moe nie gekker worde ....!!

        Comment

        • Jah Selah
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Sep 2009
          • 226

          #5
          Re: rode bol

          Oorspronkelijk geplaatst door thelos
          Ik krijg soms flashbacks als ik smoor , werkt een beetje als een trigger omdat ik op trip ook altijd smoke, daarom moet ik je vragen. Gebruik je ook andere drugs? Anyways , interesting wat er met je been daar gebeurt . Want anatomisch gezien krijg je zelf geen knikker door een ader . Laat staan een pingpongbal .

          grtz thelos
          Ik doe enkel wiet, hasj en kheb ook al eens paddos gedaan. Maar dat van die rode bol had ik al ontdekt voor de paddos. Het is echt een heel raar gevoel
          as it was in the beginning,
          so shall it be in the end
          -BM-

          Comment

          • Origineel
            Retired
            • Apr 2009
            • 348

            #6
            Re: rode bol

            Nee, dat heb ik nooit gehad.

            Wel ooit met een vriend wezen nachtvissen en na een paar blowtje begon ik in me ogen te wrijven en begon soort tunnel te zien. Vertelde het aan die vriend die het toen ook begonnen te doen en we hebben toen paar minuten lang in onze ogen zitten wrijven. Was best grappig.

            Comment

            • devils haze
              Banned
              • Aug 2009
              • 965

              #7
              Re: rode bol

              Oorspronkelijk geplaatst door Jah Selah
              Ik doe enkel wiet, hasj en kheb ook al eens paddos gedaan. Maar dat van die rode bol had ik al ontdekt voor de paddos. Het is echt een heel raar gevoel

              welke shop ga jij ?????????

              hier krijgen we niet zo'n sterke wiet

              Comment

              • Jah Selah
                Wicked Stoner
                MemberLucky Member
                • Sep 2009
                • 226

                #8
                Re: rode bol

                Oorspronkelijk geplaatst door Origineel
                Nee, dat heb ik nooit gehad.

                Wel ooit met een vriend wezen nachtvissen en na een paar blowtje begon ik in me ogen te wrijven en begon soort tunnel te zien. Vertelde het aan die vriend die het toen ook begonnen te doen en we hebben toen paar minuten lang in onze ogen zitten wrijven. Was best grappig.
                Ga ik ook eens proberen Wat ik gisteren nacht ook voorhad, en dit vind ik het raarste ever, is dat ik jack herrer had geblowd op mijn dak en ik ga slapen, ik doe mijn ogen dicht en ik zie heel Lucy in the sky with diamonds van the beatles met mezelf in de hoofdrol. Ergens denk ik nu toch dat er iets mis is met mij
                as it was in the beginning,
                so shall it be in the end
                -BM-

                Comment

                • Jah Selah
                  Wicked Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Sep 2009
                  • 226

                  #9
                  Re: rode bol

                  Oorspronkelijk geplaatst door devils haze
                  welke shop ga jij ?????????

                  hier krijgen we niet zo'n sterke wiet
                  was zelfkweek van een vriend. Ik heb dat al gehad met een heel aantal soorten.
                  as it was in the beginning,
                  so shall it be in the end
                  -BM-

                  Comment

                  Bezig...