Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

rode bol

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    rode bol

    Korting op 420shop
    Het klinkt waarschijnlijk ongeloofelijk ver gezocht en stom (ja, ik doe rare dingen als ik blow) maar als ik een J smoor en ik concentreer me op mijn been en mijn hartslag, dak kan ik een rode bol ter grote van een ping pongbal in mijn aderen voelen bewegen. Ook kan ik deze bal omhoog laten bewegen door heen mijn lichaam. Heeft iemand dit ook soms voor?Ik weet eht, het is ongeloofelijk raar en debiel :pBlessings
    as it was in the beginning,
    so shall it be in the end
    -BM-

    #2
    Re: rode bol

    Ik krijg soms flashbacks als ik smoor , werkt een beetje als een trigger omdat ik op trip ook altijd smoke, daarom moet ik je vragen. Gebruik je ook andere drugs? Anyways , interesting wat er met je been daar gebeurt . Want anatomisch gezien krijg je zelf geen knikker door een ader . Laat staan een pingpongbal .

    grtz thelos

    Comment


      #3
      Re: rode bol

      hahah een pingpong bal vet ziek
      Schutto In tha house

      Comment


        #4
        Re: rode bol

        vet stonend man wahhahaha....moe nie gekker worde ....!!

        Comment


          #5
          Re: rode bol

          Oorspronkelijk geplaatst door thelos View Post
          Ik krijg soms flashbacks als ik smoor , werkt een beetje als een trigger omdat ik op trip ook altijd smoke, daarom moet ik je vragen. Gebruik je ook andere drugs? Anyways , interesting wat er met je been daar gebeurt . Want anatomisch gezien krijg je zelf geen knikker door een ader . Laat staan een pingpongbal .

          grtz thelos
          Ik doe enkel wiet, hasj en kheb ook al eens paddos gedaan. Maar dat van die rode bol had ik al ontdekt voor de paddos. Het is echt een heel raar gevoel
          as it was in the beginning,
          so shall it be in the end
          -BM-

          Comment


            #6
            Re: rode bol

            Nee, dat heb ik nooit gehad.

            Wel ooit met een vriend wezen nachtvissen en na een paar blowtje begon ik in me ogen te wrijven en begon soort tunnel te zien. Vertelde het aan die vriend die het toen ook begonnen te doen en we hebben toen paar minuten lang in onze ogen zitten wrijven. Was best grappig.

            Comment


              #7
              Re: rode bol

              Oorspronkelijk geplaatst door Jah Selah View Post
              Ik doe enkel wiet, hasj en kheb ook al eens paddos gedaan. Maar dat van die rode bol had ik al ontdekt voor de paddos. Het is echt een heel raar gevoel

              welke shop ga jij ?????????

              hier krijgen we niet zo'n sterke wiet

              Comment


                #8
                Re: rode bol

                Oorspronkelijk geplaatst door Origineel View Post
                Nee, dat heb ik nooit gehad.

                Wel ooit met een vriend wezen nachtvissen en na een paar blowtje begon ik in me ogen te wrijven en begon soort tunnel te zien. Vertelde het aan die vriend die het toen ook begonnen te doen en we hebben toen paar minuten lang in onze ogen zitten wrijven. Was best grappig.
                Ga ik ook eens proberen Wat ik gisteren nacht ook voorhad, en dit vind ik het raarste ever, is dat ik jack herrer had geblowd op mijn dak en ik ga slapen, ik doe mijn ogen dicht en ik zie heel Lucy in the sky with diamonds van the beatles met mezelf in de hoofdrol. Ergens denk ik nu toch dat er iets mis is met mij
                as it was in the beginning,
                so shall it be in the end
                -BM-

                Comment


                  #9
                  Re: rode bol

                  Oorspronkelijk geplaatst door devils haze View Post
                  welke shop ga jij ?????????

                  hier krijgen we niet zo'n sterke wiet
                  was zelfkweek van een vriend. Ik heb dat al gehad met een heel aantal soorten.
                  as it was in the beginning,
                  so shall it be in the end
                  -BM-

                  Comment

                  Bezig...
                  X