Welke vloei gebruik jij ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • replay
    Retired
    • Nov 2008
    • 216

    #1

    Welke vloei gebruik jij ?

    Korting op 420shop
    Jow blowers en growers graag had ik willen weten welk merk van vloei jullie gebruiken om een joint te rollen ? Persoonlijk gebruik ik altijd de golden smokings .



    Grtzzz
  • westport
    Wicked Grower
    420 MemberLucky Member
    • Aug 2008
    • 3847

    #2
    Re: Welke vloei gebruik jij ?

    Hier meestal bob marley vloei of rizzla.

    Grtz
    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

    Comment

    • _THC_
      Senior Stoner
      Member
      • Sep 2009
      • 27

      #3
      Re: Welke vloei gebruik jij ?

      smoking slim,....

      Comment

      • stiff
        Gandhi Ganjamaster
        MemberLucky Member
        • Feb 2009
        • 479

        #4
        Re: Welke vloei gebruik jij ?

        zwarte smoking deluxe

        Comment

        • thejemghost
          Retired
          • Jun 2009
          • 187

          #5
          Re: Welke vloei gebruik jij ?

          Ikzelf gebruik Smoking Blauw of Rood, deze zijn op de kleur van de verpakking na namelijk identiek.

          Hetzelfde geld voor Smoking Gold en Smoking Deluxe, dit zijn ook net dezelfde vloeitjes op de verpakking na dan, slechts weinig mensen die dit weten

          Comment

          • ijscoman1
            Super Grower
            MemberLucky Member
            • Mar 2008
            • 1768

            #6
            Re: Welke vloei gebruik jij ?

            Smoking Blue, omdat ik inside-out draai. Met Slim gaat dat wat minder en het maakt dan ook niet uit natuurlijk. Soms Smoking Green maar die brand sneller volgens mij

            Comment

            • markster
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Jul 2008
              • 2151

              #7
              Re: Welke vloei gebruik jij ?

              de zwarte smoking

              Comment

              • Origineel
                Retired
                • Apr 2009
                • 348

                #8
                Re: Welke vloei gebruik jij ?

                Smoking Blue en dan binnenste buiten.

                Comment

                • kaatje
                  Retired
                  • Sep 2009
                  • 229

                  #9
                  Re: Welke vloei gebruik jij ?

                  dat vind ik zo knap he ,,,binneste buiten ...

                  Comment

                  • devils haze
                    Banned
                    • Aug 2009
                    • 965

                    #10
                    Re: Welke vloei gebruik jij ?

                    heey kaatje als je zo onder de indruk bent van binnenste buiten rook jij dan vouw jointjes ????

                    Comment

                    • boky
                      Retired
                      • Nov 2008
                      • 144

                      #11
                      Re: Welke vloei gebruik jij ?

                      Smoking Gold , voor hollandaise de smoking rood

                      Comment

                      • Smoking Fifi
                        Expert Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jan 2009
                        • 1362

                        #12
                        Re: Welke vloei gebruik jij ?

                        Groene smokings, blauwe en raws
                        Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

                        A. The cop!

                        Comment

                        • thelos
                          Bong Master
                          Lucky Member
                          • Jun 2008
                          • 306

                          #13
                          Re: Welke vloei gebruik jij ?

                          Grijze rizzla's en heel soms raws.

                          Comment

                          • smokyy
                            Expert Stoner
                            Member
                            • Sep 2009
                            • 80

                            #14
                            Re: Welke vloei gebruik jij ?

                            gewoon mascotte

                            Comment

                            • smokyy
                              Expert Stoner
                              Member
                              • Sep 2009
                              • 80

                              #15
                              Re: Welke vloei gebruik jij ?

                              en dan nog af en toe rolvoei als je echte grootse planne heb

                              Comment

                              Bezig...