Welke vloei gebruik jij ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Gasten

    #31
    Re: Welke vloei gebruik jij ?

    Eco

    Attached Files

    Comment

    • E2
      Retired
      • Nov 2009
      • 79

      #32
      Re: Welke vloei gebruik jij ?

      ja hier is het al dag en nacht king size smoking de luxe zwart altijd binnenste buiten maar meestal bong, vaporazer en waterpijp.

      Comment

      • Jah Selah
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Sep 2009
        • 226

        #33
        Re: Welke vloei gebruik jij ?

        nog nooit gehoord van die eco.
        ben net overgestapt op smoking green
        maar soms ook zilvere smoking

        as it was in the beginning,
        so shall it be in the end
        -BM-

        Comment

        • Ganjax
          Guru of all Growers
          420 MemberMemberLucky Member
          • Apr 2009
          • 10443

          #34
          Re: Welke vloei gebruik jij ?

          Smoking silver
          ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

          Comment

          • Miss-Greenthumb
            Elite Stoner
            MemberLucky Member
            • Jul 2009
            • 139

            #35
            Re: Welke vloei gebruik jij ?

            always...

            when i was young...
            Last edited by Miss-Greenthumb; 21 December 2009, 12:14.

            Comment

            • thejemghost
              Retired
              • Jun 2009
              • 187

              #36
              Re: Welke vloei gebruik jij ?

              Vorige week nog eens een nieuwe vloei uitgetest, en moet bekennen er positief door verrast te zijn!
              Enige nadeel aan deze vloei is dat je ze niet zo makkelijk kan vinden in Nederland en België, misschien een tip voor Alien om ze eens binnen te halen?

              Het gaat hier over de OCB X-pert lijn, uiteraard geproduceerd door het Franse OCB (Odet-Cascadec-Bolloré) en de bijnaam dragend: "The Flying papers" omdat ze zo dun en licht zijn. Ikzelf probeerde de OCB X-pert XXL , dat is het King Size formaat vergelijkbaar met het formaat van Smoking Blauw of Rood (53mm X 109mm). De X-pert's zijn er ook in normaal formaat (39mm X 69mm), 1/4 (44mm X 77mm) , en ook in Slim size King Size (40mm X 109mm)

              Deze zijn de King Size XXL:



              Zoals de productbeschrijving reeds opgaf, zeer dunnen en lichte vloei, maar toch sterk genoeg en met een goede scheurresistentie. De vloei voelt ook heel zacht aan, zijdezacht zeg maar, hele fijne structuur.Er zit ook een waarschuwingspapiertje in de verpakking dat verschijnt op 6 vloeitjes van het einde. De verpakking verdiend ook een pluimpje vind ik, deze is gelamineerd en is dus waterafstotend en bijzonder stevig. Er zit ook een ingeknoopt elastiekje in de verpakking ingewerkt, zodat je daarmee het pakje mooi kan afsluiten, de kans op een gekreukt vloeitje word hier danig mee verkleind, je kan het zelfs zonder probleem los in je zak stoppen zonder je vloei te beschadigen. Mooi voordeel die verpakking vind ik.

              Al bij al toch een vette aanrader vind ik deze OCB X-pert lijn! Als je ze ergens tegen komt, geef ik de raad ze toch eens uit te testen.

              Comment

              • lazy420
                Retired
                • Dec 2009
                • 6

                #37
                Re: Welke vloei gebruik jij ?

                Smoking!
                zwart(Deluxe) of de gewone goude.

                Comment

                • PITcrew
                  Big Bongmaster
                  MemberLucky Member
                  • Dec 2008
                  • 378

                  #38
                  Re: Welke vloei gebruik jij ?

                  Bob Marley en de blauwe smokings.
                  die heb ik altijd op zak.

                  grtz
                  Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
                  Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

                  sigpic

                  Comment

                  • AmnesiaMaikel
                    Ultra Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Jul 2009
                    • 113

                    #39
                    Re: Welke vloei gebruik jij ?

                    altijd Blauwe Smokings binnestebuiten

                    Comment

                    • CannaVis
                      Banned
                      • Jul 2009
                      • 845

                      #40
                      Re: Welke vloei gebruik jij ?

                      altijd rizla grijs

                      Comment

                      • Smoke_mR.
                        Wicked Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Mar 2009
                        • 240

                        #41
                        Re: Welke vloei gebruik jij ?

                        Gold..of zwart, soms blauw...zolang het maar van Smoking afkomstig is
                        sigpic

                        Comment

                        • hazesmoker
                          Senior Stoner
                          Member
                          • Dec 2009
                          • 31

                          #42
                          Re: Welke vloei gebruik jij ?

                          smoking gold, smoking zwart of rizla zwart

                          ben tegenwoordig meer en meer voor die rizla zwart, rollen o zo makkelijk. smoking gold ja ben ik mee beginnen rollen, maar nu had ik tog wel niet de laatste weken wel 5x voor dat mn blaadje scheurde tijdens het rollen :s had ik nu nog nooit voorgehad zeg, ja dan rolde ik eens met rizla zwart, daar kan ik zo hevig mee rollen als ik wil , nix scheurt.. mss is dat omdat smoking gold o zo dun is? ik weet het niet..het was vreemd :p

                          grtz

                          Comment

                          • Jah Selah
                            Wicked Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Sep 2009
                            • 226

                            #43
                            Re: Welke vloei gebruik jij ?


                            Dus,
                            enkele dagen geleden kocht ik bovenstaande vloei
                            zeer goed om te rollen
                            heel handig en blabla
                            wat had ik nu voor toen ik mijn Jtje opsmoorde?
                            de vloei kwam zomaar ineens los.
                            ik hem uiteraard terug dicht geplakt en verder opgesmoord.
                            ik rol er nog een, steek hem aan en toen ik aan de helft zat (zoals de vorige keer) kwam de vloei weer los
                            weet iemand hoe dit komt?
                            as it was in the beginning,
                            so shall it be in the end
                            -BM-

                            Comment

                            • MarcoPM
                              Wicked Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Jun 2008
                              • 220

                              #44
                              Re: Welke vloei gebruik jij ?

                              Smoking Gold

                              Comment

                              • Airborne
                                Retired
                                • Nov 2009
                                • 16

                                #45
                                Re: Welke vloei gebruik jij ?

                                Oorspronkelijk geplaatst door stiff
                                zwarte smoking deluxe
                                same for me

                                Comment

                                Bezig...