De Appel...

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • stevendaman
    Retired
    • Sep 2009
    • 18

    #1

    De Appel...

    Korting op 420shop
    Hee ik weet niet hoe ik er aan kom maar ik weet dat je ook door een appel kan roken. heeft iemand dit ooit gedaan zoja is dit chill en hoe moet het eigenlijk?
  • mathieu
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Mar 2009
    • 244

    #2
    Re: De Appel...

    een vriend van me heeft het geprobeerd,
    werkt niet beter haal je gewoon een pijpje.

    resultaat is ongefiltert, stukje, juiste hoek snijden, werkt niet.
    SPaCeCaKe

    Comment

    • bobo
      Cronic Grower
      • Oct 2007
      • 3103

      #3
      Re: De Appel...

      De schil drie dagen in het donker drogen, de pitten uit de appel en de appel raspen, dit ook drie dagen laten drogen. daarna fijn malen in een oude koffiemolen en roken maar .

      Grtz

      Comment

      • LeegZakjeWiet
        Advanced Stoner
        Member
        • Oct 2009
        • 66

        #4
        Re: De Appel...

        En wat ga j dr van voele??
        Als het kalf verdronken is ,kon het niet zwemmen.

        Comment

        • Skafe
          Retired
          • Aug 2009
          • 349

          #5
          Re: De Appel...

          ik gok op een soort van onprettig pijn-achtig gevoel in je hoofd en pijn in je longen

          Comment

          • wolk
            Retired
            • Oct 2009
            • 9

            #6
            Re: De Appel...

            hij bedoelt denk ik door een appel roken waardoor het een appelpijp wordt.
            http://www.smokingwithstyle.com/applepipe.htm toont je hoe het moet.
            ( wortelpijp , aardappelpijp , ....alles kan bijna)

            grtz

            Comment

            • WeedSeed
              Retired
              • Jun 2009
              • 208

              #7
              Re: De Appel...

              Oorspronkelijk geplaatst door wolk
              hij bedoelt denk ik door een appel roken waardoor het een appelpijp wordt.
              http://www.smokingwithstyle.com/applepipe.htm toont je hoe het moet.
              ( wortelpijp , aardappelpijp , ....alles kan bijna)

              grtz
              Krijg je er dan nog een leuk effect bij als je de appel naderhand zelf opeet?

              Comment

              • Jona
                Retired
                • Jun 2008
                • 2797

                #8
                Re: De Appel...

                ja, heel veel teer

                Comment

                • pumie3
                  Ultra Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Oct 2009
                  • 113

                  #9
                  Re: De Appel...

                  Oorspronkelijk geplaatst door WeedSeed
                  Krijg je er dan nog een leuk effect bij als je de appel naderhand zelf opeet?
                  Ik moet er niet aan denken, blurgh

                  Comment

                  • Jona
                    Retired
                    • Jun 2008
                    • 2797

                    #10
                    Re: De Appel...

                    Je denkt toch echt niet aan het recycleren van die appel, of wel?

                    Comment

                    • WeedSeed
                      Retired
                      • Jun 2009
                      • 208

                      #11
                      Re: De Appel...

                      Ja wat eetbaar is, is eetbaar. Zonde om een appel weg te gooien.

                      Als je daarbij nog een leuk effect hebt is het mooi meegenomen.

                      Natuurlijk niet!

                      Comment

                      • devils haze
                        Banned
                        • Aug 2009
                        • 965

                        #12
                        Re: De Appel...

                        weit appel taard ghhehehehe
                        dan heb je geen wiet boter meer nodig dan doe je door de appels eerst een bong roken dan in stukjes en in de taart ghehehe is misschien een optie om eens uit te proberen

                        zijn er mensen die het willen testen

                        IK NIET BEN PAS ZIEK GEWEEST

                        ghheheheh

                        Comment

                        • stevendaman
                          Retired
                          • Sep 2009
                          • 18

                          #13
                          Re: De Appel...

                          oke thanks allemaal. ga ik dit weekend maar is uitproberen.

                          Comment

                          • kaatje
                            Retired
                            • Sep 2009
                            • 229

                            #14
                            Re: De Appel...

                            moet niet gekker worden geloof ik ......

                            Comment

                            Bezig...