Hee ik weet niet hoe ik er aan kom maar ik weet dat je ook door een appel kan roken. heeft iemand dit ooit gedaan zoja is dit chill en hoe moet het eigenlijk?
De Appel...
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Tags: Geen
-
Comment
-
Re: De Appel...
hij bedoelt denk ik door een appel roken waardoor het een appelpijp wordt.
http://www.smokingwithstyle.com/applepipe.htm toont je hoe het moet.
( wortelpijp , aardappelpijp , ....alles kan bijna)
grtzComment
-
Re: De Appel...
Krijg je er dan nog een leuk effect bij als je de appel naderhand zelf opeet?hij bedoelt denk ik door een appel roken waardoor het een appelpijp wordt.
http://www.smokingwithstyle.com/applepipe.htm toont je hoe het moet.
( wortelpijp , aardappelpijp , ....alles kan bijna)
grtz
Comment
-
Re: De Appel...
weit appel taard ghhehehehe
dan heb je geen wiet boter meer nodig dan doe je door de appels eerst een bong roken dan in stukjes en in de taart ghehehe is misschien een optie om eens uit te proberen
zijn er mensen die het willen testen
IK NIET BEN PAS ZIEK GEWEEST
ghhehehehComment
-




Comment