Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wiet gehalte in een joint

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wiet gehalte in een joint

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen,
    Al heel lang had ik een vraag waarop ik het antwoord nergens kon vinden.

    Ik wil namelijk weten hoeveel wiet er nou in een joint zit als je die uit een coffeeshop haalt en hoeveel er aangeraden wordt erin te doen als je die zelf draait.. Ik heb namelijk geen ervaring met draaien ..

    #2
    Re: Wiet gehalte in een joint

    Voor een beginner is een halfe gram meer dan genoeg soms wel minder als je sterk soortje neemt

    Greets

    Comment


      #3
      Re: Wiet gehalte in een joint

      een coffeeshopjoint bevat normaal tussen de 0.2 a 0.3gr.

      dit staat toch in de chekpoint vermeld

      grtz
      a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

      Comment


        #4
        Re: Wiet gehalte in een joint

        dat vind ik erg weinig, aangezien ik 3 euro moet betalen voor 1 losse joint!,

        en voor 15 euro heb ik 2.5 gram White widow of Jack herrer,

        Beter dus gewoon zelf rollen

        Comment


          #5
          Re: Wiet gehalte in een joint

          Ja inderdaad, vandaar ook mijn interesse hierin

          ja, bedankt nog voor de info, want ik vroeg me al af hoeveer er in zat..

          @okiwiet, checkpoint?

          ps. ik zal me even introduceren in de intro topic..

          Comment


            #6
            Re: Wiet gehalte in een joint

            ik draai mijn joint in de verhouding 75/25 75 wiet 25 shag of sigaret
            dit omdat ik het lekker vind .. dit is geen voordelige keuze ! ! ! !
            maar ik ben geen tabac roker , ik heb wel een een joint gedraait bv 50 50
            nou net zo stoned of stonder mischien @###$# !

            Comment


              #7
              Re: Wiet gehalte in een joint

              gleb vroeger zat ik in de checkker bijna dagelijks

              je moet eigenlijk geluk hebben met een coffeeshop joint, deze worden meestal in grote getalle gemaakt en de mengeling gebeurd vooraf handmatig. maar zoals je wel begrijpt zal er in de ene meer wiet zitten en in de andere bijna geen.

              ook raad ik aan nooit een bout te kopen in den miami, we hebben als test drie bouten opengesneden en der zat geen kl*t*n in schandalig gewoon

              grtz
              a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

              Comment


                #8
                Re: Wiet gehalte in een joint

                Je kan inderdaad veel beter los weed kopen.
                Je weet nooit wat er in een voorgedraaide zit en hoe hij gaat uitwerken.
                Vaak zit er net de beste weed in verwerkt maar toch wat meer de losse troepjes die van de toppen afvallen is mijn ervaring.
                laatst 2 voorgedraaide gehaalt en 1 tje op de bar opengesneden.....toen heb ik daarna die andere voorgedraaide maaar tegen wat wiet geruild...dat was echt geen joint te noemen namelijk...ze stonden me echter wel behoorlijk raar aan te kijken

                Comment


                  #9
                  Re: Wiet gehalte in een joint

                  pfff, oke haha, allemaal oplichters dus

                  hmm, bedankt voor de tips idd,

                  nog een vraagje, wat is de verhouding uitgedrukt in % ?
                  want ik dacht altijd dat het 75% tabak en 25% wiet is... is dat zo? of is het meer wiet/ meer tabak?

                  alvast bedankt

                  Comment


                    #10
                    Re: Wiet gehalte in een joint

                    Nicotine is een downer en THC is een upper. Hoe meer tabak je gebruikt, hoe stonder het gevoel.
                    Draai je hem met minder tabak zal je naar de high gaan. Je moet voor jezelf even uitzoeken wat je het beste ligt.

                    Ikzelf heb ook geen vast patroon in men verhouding, maar het meest draai ik hem 75% cannabis en 25% tabak, meer info http://jointjedraaien.nl/wietinfo/wietgebruik.html.


                    grtz

                    Comment


                      #11
                      Re: Wiet gehalte in een joint

                      op dit gebied ligge we op een lijn 75 25

                      Comment


                        #12
                        Re: Wiet gehalte in een joint

                        hmm goeie, bedankt!

                        ik moet het echt even uitvinden denk ik (wat het lekkerst is voor mij dan)

                        Comment


                          #13
                          Re: Wiet gehalte in een joint

                          Meer dan 0,3 / 0,4 gram is zeker niet nodig als je een jointje draait, als je nou een gram in een joint gooit word je daar niet meer stoned van als dat je 0,3 gram erin gooit.

                          fabeltje.

                          Comment


                            #14
                            Re: Wiet gehalte in een joint

                            Als er teveel wiet in de joint zit en de wiet is niet goed verkruimeld wordt je er minder stoned van... de wiet verbrand dan onvolledig... Ik zelf kan wel een half uur doen over het draaien van een joint, alle takken en blaadjes eruit halen... Ik moet wel zeggen dat mijn eigen joints meestal beter smaken dan die van een ander
                            Veel gestelde vragen over het forum

                            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                            420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                            Comment


                              #15
                              Re: Wiet gehalte in een joint

                              Oorspronkelijk geplaatst door Jointjedraaien
                              Ik moet wel zeggen dat mijn eigen joints meestal beter smaken dan die van een ander
                              a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

                              Comment

                              Bezig...
                              X