Hoe heet jou joint ?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • markster
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Jul 2008
    • 2151

    #121
    Re: Hoe heet jou joint ?

    Oorspronkelijk geplaatst door Ricky
    Een joint heet bij ons gewoon joint, jonko of pit en als ie egt superstrak en dun gerold is het een ickie stickie.. en ene rollen heet hier gewoon een pitje drejje, of ene toegoesje(das vanuit het rare, kleine, maar oooh zo groene nuth)
    en dan lekker bij de jumbo staan te smoken zeker
    altijd fijn iemand uit de buurt

    Comment

    • Ricky
      Retired
      • May 2009
      • 18

      #122
      Re: Hoe heet jou joint ?

      Oorspronkelijk geplaatst door markster
      en dan lekker bij de jumbo staan te smoken zeker
      altijd fijn iemand uit de buurt
      neej meestal bij de vijvers, of gewoon lekker achterom met dit weer en met vreselijk kutweer gewoon binnen met de fles oust derbie..

      Comment

      • Daggeroth
        Retired
        • May 2009
        • 522

        #123
        Re: Hoe heet jou joint ?

        joint
        en als we gaan roken heet het smoken

        Comment

        • iszo
          Retired
          • Jun 2009
          • 217

          #124
          Re: Hoe heet jou joint ?

          jonko en een hijs shoetoe

          Comment

          • wigyour
            Retired
            • Jun 2009
            • 265

            #125
            Re: Hoe heet jou joint ?

            Voor mij is een joint gewoon een joint
            Ik ga daar niet allemaal speciale namen aan toevoegen.

            Comment

            • organic
              Psychonaut
              • May 2009
              • 739

              #126
              Re: Hoe heet jou joint ?

              Dingen die ik zou zeggen:

              Ik ga een jayke paffen.
              Ik ga een jointje smoren.
              Ik heb goesting om nen blunt te rollen.
              Mijn pretsigaret ligt koud te worden buiten.

              Comment

              • bassassin
                Big Bongmaster
                MemberLucky Member
                • Jun 2009
                • 382

                #127
                Re: Hoe heet jou joint ?

                Hoerentoeter
                Sigaretje speciaal
                node voor node van klein naar groot
                LST LEMON SKUNK VERSLAG

                Comment

                • monty
                  Banned
                  • May 2009
                  • 11215

                  #128
                  Re: Hoe heet jou joint ?

                  High, naamofielen,

                  Ieder fabrieksel van monty krijgt een naam. die schiet me vanzelf te binne als ik het resultaat zie. en ik praat er dan eerst mee voordat ik haar in de fik steek.

                  Grtz

                  Comment

                  • groene vinger
                    Senior Stoner
                    Member
                    • Nov 2008
                    • 44

                    #129
                    Re: Hoe heet jou joint ?

                    ik noem hem altijd willy
                    1 dag niet gekweekt is 1 dag niet geleefd

                    Comment

                    • Designed
                      Retired
                      • Jul 2009
                      • 9

                      #130
                      Re: Hoe heet jou joint ?

                      Sjaak

                      Comment

                      • Frikandel
                        Senior Stoner
                        Member
                        • Jun 2009
                        • 44

                        #131
                        Re: Hoe heet jou joint ?

                        Spliff
                        Keep It Green

                        Comment

                        • fdrums
                          Retired
                          • Jul 2009
                          • 2

                          #132
                          Re: Hoe heet jou joint ?

                          un tuul(ke)
                          un zjwae

                          Comment

                          • Skafe
                            Retired
                            • Aug 2009
                            • 349

                            #133
                            Re: Hoe heet jou joint ?

                            Een Chillie doen! (verbastering van chillen uiteraard) Dat werd pas echt leuk met een mexicaanse uitwisselingsstudent!

                            "Smoking Chili? That's just wrong!"

                            Snaak en zwaan zijn hier ook wel gebruikelijk.
                            Last edited by Skafe; 18 August 2009, 15:59.

                            Comment

                            • misty
                              Expert Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jun 2009
                              • 1462

                              #134
                              Re: Hoe heet jou joint ?

                              We hebben er niet echt een naam voor,hooguit toetertje.

                              Altijd gewoon:zal er eens eentje draaien of rollen,
                              Met het woord eentje is dan duidelijk genoeg dat het een jointje is.

                              Grts
                              Daniella
                              Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

                              Misty's ABC

                              Comment

                              • Subblaffer
                                Chronic Stoner
                                • Jul 2009
                                • 166

                                #135
                                Re: Hoe heet jou joint ?

                                Ik ben ooit begonnen met het zeggen van 'taart'.
                                De wiet is de 'taart', de vloei is de 'taartvorm'.

                                Stoned of high worden noemen we 'landen', wat weer afgeleid is van 'landal' van 'landal greenparcs'.

                                Dus als ik vraag 'Hey, heb jij taart bij? Dan kunnen we gaan landen op greenparcs!', dan weet een maat van me precies wat ik bedoel...

                                Comment

                                Bezig...