Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

shag met weed draaien

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: shag met weed draaien

    Oorspronkelijk geplaatst door Weedy View Post
    Je shag links, en de wiet puur rechts?

    Je zult wel bedoelen ik leg mn tip links, right?
    Inderdaad foutje... Met shag bedoel ik dan ook een mengeling van wiet en toebak glijk we in vlaanderen zeggen Maar eigenlijk nog geen slecht ideetje om je shag links, en de wiet rechts te leggen. De wiet wordt dan gefilterd door de shag... De smaak zal dan wel minder goed zijn maar misschien krijg je meer THC binnen...
    Moet ik eens proberen

    Comment


      #17
      Re: shag met weed draaien

      nie doen . Veel mensen die niet kunnen rollen zelfs al oefenen ze al een tijdje leggen hun tipke gewoon aan de verkeerde kant , dus als na een tijdje ge nogaltijd geen schone joints kunt rollen probeer gewoon u tipke eens aan de andere kant te leggen.
      btw:Als ge 1 kant tabak en 1 kant wiet legt lijkt mij vrij nutteloos omda u wiet nie zo goe verbrandt als het volledig puur is. Meng gewoon uwen toebak zo goe mogelijk me de wiet .
      grtz

      Comment


        #18
        Re: shag met weed draaien

        Tabak wordt ook meestal gebruikt zodat je joint beter brand, je zult hem continu moeten aansteken dan. (Of je moet echt hele droge wiet hebben).
        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

        Comment


          #19
          Re: shag met weed draaien

          Persoonlijk vind ik een joint met shag niet zo lekker als een joint van met sigaret erin. Shag draait wel wat lekkerder omdat het wat vochtiger is dan sigaretten tabak, alleen het nadeel is dat je het niet goed kan aanstampen of je joint op een harde ondergrond kan tikken om alles naar beneden te krijgen.

          Maar ik zou als ik jou was gewoon allebij even uitproberen, en dan kijken wat je het lekkerst vind. Je moet niet letten op hoe hij er uit ziet want als je een tijdje draait dan zul je merken dat het draaien steeds beter gaat en dat je joints er ook beter uit gaan zien en beter smaken. Als hij net na de tip niet zo los wilt hebben moet je er wat meer tabak bij doen bij de tip. Hoeveel ligt aan de grootte van je tip.

          Als je met sigaretten draait moet je de grote harde stukjes ertussen uit halen, dan smaakt je joint veel milder.

          Comment


            #20
            Re: shag met weed draaien

            Oorspronkelijk geplaatst door anonieme broodzak View Post
            Ik leg mijn shag altijd links... dit mss omdat ik linkshandig ben

            Ik ben idd rechtshandig.

            En ik gebruik minimaal tabak, zoveel als ik ongeveer in een kwart shaggie zou draaien.
            Een dag zonder wiet kent Flip niet.

            Comment


              #21
              Re: shag met weed draaien

              je kan je tipje altijd een beetje laten uitsteken (max 3mm ofzo) bij het rollen, daarna kan je het er induwen zodat uw joint wat steviger is.
              >>> LR2 mini-kweekje<<<

              Comment


                #22
                Re: shag met weed draaien

                Wat ook wel een goede tip is is van die grote voorgedraaide cones kopen kan je zeer gemakkelijk opvullen met een mengeling van tabak(sigaret) of shag en wiet. Ook het draaien met een blunt is goe dan moet er geen tabak in want die zit aan de buitenkant. maar elk zijn ding he ik rol ze graag gebruik pijp bong en vaporazer dus ja je moet een beetje variatie in je hobby steken he.

                Comment

                Bezig...
                X