Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

shag met weed draaien

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    shag met weed draaien

    Korting op 420shop
    vroeger kocht ik mijn joints altijd voorgedraaid nu kwam ik onlangs te weten dat je beter zelf draait. Dit ben ik dan ook gaan doen en ik draai met shag. Het rollen lukt best aardig en mijn vormen zijn ook goed, maar aan mijn tipje zit de tabak nooit echt stevig. Zou dit dan steviger zitten moest ik met sigarettentabak rollen? Of heeft iemand tips om steviger met shag te rollen?

    #2
    Re: shag met weed draaien

    meer sjag tot aan de tip met het dichtrollen komt dat wel goed en anders een beetje aankloppen

    Comment


      #3
      Re: shag met weed draaien

      Aankloppen probeerde ik maar hielp niet echt, maar meer sjag zal ik eens proberen. Ofwel zijn mijn verwachtingen van strakheid te groot en moet het niet zo hard spannen....

      Comment


        #4
        Re: shag met weed draaien

        gewoon lekker oefenen, dan komt het helemaal goed, niemand is er de eerste keren echt goed in over een paar dagen rol jij een supertoetertje
        Last edited by westport; 4 December 2009, 19:50.

        Comment


          #5
          Re: shag met weed draaien

          altijd inside out minste papier mmmm en moest ik terug wat meer vorraad hebben dan prefereer ik ook nog es een tabakloze joint jihaaaaaaa

          hehe en zoals debiel zegt oefenen

          "practice makes perfect" geloof me als je onze jaykes had gezien jaren en jaren geleden hahaha was ook een ramp

          Comment


            #6
            Re: shag met weed draaien

            Om ook eens te proberen; het gruis van je shag. Veel mensen rollen het met hele plukken maar zelf kan ik het gruis meer waarderen in een joint.

            Comment


              #7
              Re: shag met weed draaien

              als je bij je tipje meer stevigheid wil ,verdeel de tabak over je vloei en leg bij je tipje een plukje extra,de rest van de joint dus gewoon vullen met wiet,dan is de kans op "slappetipjoints" bijna niet meer aanwezig
              veel succes en rookplezier

              Comment


                #8
                Re: shag met weed draaien

                merci vr de tips en vn da oefenen is egt waar, da was me gerolde sigaretten ook zo, in t begin bakte ik er niks van maar na een goeie 3 weken zaten er al heel wat mooie tussen

                Comment


                  #9
                  Re: shag met weed draaien

                  idd wat knobbelteen zegt , iets meer tabak , en dan draai ik ze meestal zo dat de tip er net niet in past,
                  als je hem dan dicht draait duw je de tip op zijn plek , et voila !!

                  suc6 !!
                  I like ladies with big buds !!

                  Comment


                    #10
                    Re: shag met weed draaien

                    Ik leg mijn tip rechts, en hoop dan de wiet (+ eventuele shag) een beetje op tegen mijn tip aan. Met draaien rol je deze dan weer wat uit waardoor de wiet (+ eventuele shag) weer mooi over het vloeitje verspreidt wordt. Hoef nooit af te branden en ook bijna niet aan te kloppen.
                    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                    Comment


                      #11
                      Re: shag met weed draaien

                      Ik klink mss wel stom maar Shag is dat toebak (tabak) ofzo want deze term heb ik nog niet echt gehoord in mijn Vlaamse leventje
                      Witte Weduwe toch, waarom ben je zo hemels?

                      Comment


                        #12
                        Re: shag met weed draaien

                        O ja, dat is tabak.

                        Sorry, was even vergeten dat er hier ook veel Belgen lezen

                        Zo stond ik raar te kijken toen mij op Rock Werchter gevraagd werd om een lang blaadje. Wist ik veel dat er lange vloei bedoeld werd .....
                        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                        Comment


                          #13
                          Re: shag met weed draaien

                          Blijven leuk, die andere benoemingen van bepaalde voorwerpen.

                          Een kameraad die ook shag rookt (dus tabak die je zelf in een vloeitje draait) is een half jaar naar Engeland geweest. 'Shag' is daar een werkwoord, zoek de vertaling zelf maar. Zijn engelse kameraden waren helemaal weg van de pakjes shag, en dan vooral die van een bepaald merk (merk vergeten), waar met grote letters SHAG op staat. Deze moest hij telkens voor hen meenemen als hij van Engeland even naar Nederland vloog en weer terug.
                          [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                          Comment


                            #14
                            Re: shag met weed draaien

                            Oorspronkelijk geplaatst door Flip Hasjkip View Post
                            Ik leg mijn tip rechts, en hoop dan de wiet (+ eventuele shag) een beetje op tegen mijn tip aan. Met draaien rol je deze dan weer wat uit waardoor de wiet (+ eventuele shag) weer mooi over het vloeitje verspreidt wordt. Hoef nooit af te branden en ook bijna niet aan te kloppen.
                            Ik leg mijn shag altijd links... dit mss omdat ik linkshandig ben

                            Comment


                              #15
                              Re: shag met weed draaien

                              Je shag links, en de wiet puur rechts?

                              Je zult wel bedoelen ik leg mn tip links, right?
                              [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                              Comment

                              Bezig...
                              X