Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ziek van wiet

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Ziek van wiet

    Korting op 420shop
    Hallo mense, ik heb een probleem: ik heb in totaal 5 keer gesmoked en 3 keer ging het mis, ik werd eerst heel moe en daarna werd ik misselijk en ging aan een stuk door kotsen. En dat al na een stevige joint. Als iemand weet hoe het komt of advies heeft zou dat fijn zijn.

    #2
    Re: Ziek van wiet

    een iets minder stevige joint roken ?
    of je bent er gewoon niet voor weggelegd , ken er zo nog , paar hijsies van jointje kort daarna *Heartattack* BOOM gedaan met smoken xD
    Probeer es wat chiller te smoke , niet zo veel in als jer niet tegen kan.

    Mvg Izzz

    Comment


      #3
      Re: Ziek van wiet

      Waar haal je je wiet vandaan? Een plek waar je redelijk zeker kan zijn dat er niet mee geknoeid is? Want van sommige troep kan je goed ziek worden ja, daar kan ik mee vertellen uit ervaring.

      Comment


        #4
        Re: Ziek van wiet

        Een paar vrienden hadden de zelfde wiet en de zelfde hoeveelheid, maar hun ging t wel goed af

        Comment


          #5
          Re: Ziek van wiet

          Zorg ervoor dat je in je eigen relaxte en vertrouwde omgeving bent. Draai hem niet te sterk zoals hierboven al gezegd wordt.
          Wat ook helpt is, ervoor zorgen dat je een uurtje ervoor, goed gegeten hebt. Absoluut geen alcohol gedronken hebt en dat je je goed voelt.
          Battle the Ocean!

          Comment


            #6
            Re: Ziek van wiet

            Er bestaat ook zoiets als een overgevoeligheid voor cannabis. Idd niet te veel in je joint. Eten van te voren en in een fijne vertrouwde omgeving.

            Grtz

            Comment


              #7
              Re: Ziek van wiet

              Je kan er ook allergisch voor zijn, bestaat ook...

              Comment


                #8
                Re: Ziek van wiet

                Ik hoor trouwens wel van meerdere mensen die bij de eerste keer blowen over hun eigen hand kotsen ofso...

                Maar die hadden ook niet goed gegeten, gingen het even snel in het park proberen en namen ook nog eens een shot van een ervaren blower.

                tsjah, dan vraag je om moeilijkheden als je het mij vraagt...
                Battle the Ocean!

                Comment


                  #9
                  Re: Ziek van wiet

                  nooit last van gehad altijd als heerlijk ervaren
                  als je er last van heb dan zou ik et niet doen

                  Comment


                    #10
                    Re: Ziek van wiet

                    gwn afblijven dan
                    kan idd een alergische reactie zijn
                    of een andere conclusie kan ook zijn dat je lichaam nog niet gewend is en het als een giftige stof aanziet en je daarom slecht doet gaan
                    as it was in the beginning,
                    so shall it be in the end
                    -BM-

                    Comment


                      #11
                      Re: Ziek van wiet

                      met relatief weinig beginnen lijkt me ook verstandig trouwens, je weet nooit hoe het uitkomt. Je moet je ook absoluut goed in je vel voelen en geen schrik hebben, anders valt dat wel eens verkeerd uit. Waar je je niet goed bij voelt moet je van weggaan, simpel...

                      Comment

                      Bezig...
                      X