Hallo mense, ik heb een probleem: ik heb in totaal 5 keer gesmoked en 3 keer ging het mis, ik werd eerst heel moe en daarna werd ik misselijk en ging aan een stuk door kotsen. En dat al na een stevige joint. Als iemand weet hoe het komt of advies heeft zou dat fijn zijn.
Ziek van wiet
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Ziek van wiet
een iets minder stevige joint roken ?
of je bent er gewoon niet voor weggelegd , ken er zo nog , paar hijsies van jointje kort daarna *Heartattack* BOOM gedaan met smoken xD
Probeer es wat chiller te smoke , niet zo veel in als jer niet tegen kan.
Mvg Izzz -
Re: Ziek van wiet
Zorg ervoor dat je in je eigen relaxte en vertrouwde omgeving bent. Draai hem niet te sterk zoals hierboven al gezegd wordt.
Wat ook helpt is, ervoor zorgen dat je een uurtje ervoor, goed gegeten hebt. Absoluut geen alcohol gedronken hebt en dat je je goed voelt.Battle the Ocean!Comment
-
Re: Ziek van wiet
Ik hoor trouwens wel van meerdere mensen die bij de eerste keer blowen over hun eigen hand kotsen ofso...
Maar die hadden ook niet goed gegeten, gingen het even snel in het park proberen en namen ook nog eens een shot van een ervaren blower.
tsjah, dan vraag je om moeilijkheden als je het mij vraagt...Battle the Ocean!Comment
-
Re: Ziek van wiet
gwn afblijven dan
kan idd een alergische reactie zijn
of een andere conclusie kan ook zijn dat je lichaam nog niet gewend is en het als een giftige stof aanziet en je daarom slecht doet gaanas it was in the beginning,
so shall it be in the end
-BM-Comment
-
Re: Ziek van wiet
met relatief weinig beginnen lijkt me ook verstandig trouwens, je weet nooit hoe het uitkomt. Je moet je ook absoluut goed in je vel voelen en geen schrik hebben, anders valt dat wel eens verkeerd uit. Waar je je niet goed bij voelt moet je van weggaan, simpel...Comment




Comment