Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

de honneybee extractor (emiel-s)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: de honneybee extractor (emiel-s)

    Heb toch een link erbij gezet, droogijs kun je onder andere bij Linde gas kopen.
    Er is ook een zoekfunctie bij hun om het dichtstbijzijnde droogijs verkoop punt te vinden.

    Droogijs kan ook bij feestjes, Halloween etcetera gebruikt worden, door simpelweg een beetje in water te doen krijg je een mist effect.
    Het wordt ook bij moleculair koken gebruikt(echt lekker).

    Comment


      #47
      Re: de honneybee extractor (emiel-s)

      Oorspronkelijk geplaatst door HJM View Post
      Ik hoor weer een hoop roepsels.Olie is een zeer goed medicijn, zeker ook voor wie niet rookt zoals ik. Onder de tong werkt het mooi gelijk matig. En in een flesje voor neusdruppels valt het ook niet erg op als je onderweg bent.Ook gaat niet een flink deel verloren, zoals bij roken.Ik merk geen wezenlijk verschil in effect tussen ethanol en propaan/lpg extractie. Bij de laatste methode is de olie wat zuiverder.Soms laat ik de THC flink oxideren, zodat ik er niet of nauwelijks stoned van wordt, maar wel kan slapen.Alaaf
      maar als ik de honey bee extractor gebruik, dan krijg ik een zeer kleverig en stroperig goedje....hoe kan ik dit in een flesje voor neusdruppels krijgen? En hoe krijg ik dat er weer uit?

      Maw: hoe bekom ik olie ipv stroop?

      thx in advance!

      Comment


        #48
        Re: de honneybee extractor (emiel-s)

        Foto3817.jpgFoto3818.jpg
        Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

        Comment


          #49
          Re: de honneybee extractor (emiel-s)

          @ Beze
          BHO/Honey/cannabis olie (en nog wat namen voor dit spul) is beter geschikt om op een vloei te strijken/vegen, met een bong met speciaal opzetstuk of met een Vaporizer te roken/verdampen.
          Het is een beetje moeilijk spul om te doseren omdat het nogal dik is, ook moet je het niet op je kleding krijgen want dan ruik je 2/4 dagen naar wiet en het is ook moeilijk om eruit te krijgen/wassen.

          Dan kun je veel beter in het Topic van blowsterke kijken(click) deze is met alcohol gemaakt.

          Wel geld voor elke vorm van extractie: het lukt niet altijd of zonder risico's.

          Comment


            #50
            Re: de honneybee extractor (emiel-s)

            in een goed geventileerde ruimte of buiten gasjes laten dampen dacht ik? het zelfde met een goede scheet?

            Comment

            Bezig...
            X